Als je omhoog gaat verandert de druk...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar die verandert wel lijkt me, in een vliegtuig gebeurt dat ook alhoewel ze het wel proberen tegen te gaan.
Maar goed, een space shuttle is natuurlijk een heel ander verhaal dan een vliegtuig. Maar toch lijkt het mij onmogelijk dat de luchtdruk niet gaat dalen.
Joh, maar een space shuttle is 100% luchtdicht. Dus in theorie zou het niet moeten veranderen, maar ik betwijfel of dat in de praktijk ook zo is. In een vliegtuig is dat immers niet het geval.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je omhoog gaat verandert de druk...
Als je omlaag komt verandert ook de druk.
Dus snoepje erbij....
En een passagiersvliegtuig is zo lek als een zeef zekerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Joh, maar een space shuttle is 100% luchtdicht. Dus in theorie zou het niet moeten veranderen, maar ik betwijfel of dat in de praktijk ook zo is. In een vliegtuig is dat immers niet het geval.
nee, eigenlijk hangt de tank stil, en beweegt het hele universum er omheen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef MaxMark het volgende:
Wow, dat afstoten van die tank. Prachtig zoals je de shuttle ziet wegdraaien.
Ja ik weet, het is de tank die wegdraait
Dat bedoelde ik met het oog op het feit dat de camera op de tank zat en vanaf dat oogpunt leek de shuttle weg te draaien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, eigenlijk hangt de tank stil, en beweegt het hele universum er omheen.
Donderdagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:01 schreef Woeiii het volgende:
hoe lang gaat het duren voordat ze bij dat station zijn ?
Koffie kransje...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef Woeiii het volgende:
En wat gaan ze er nou precies doen?
Wordt langzamerhand wel tijd....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
manned space program = on track; ISS krijgt zijn "upgrade ~ afbouw"![]()
iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wordt langzamerhand wel tijd....
En columbus zosnel mogelijk naar boven
Zo groot dat ie niet op aarde in elkaar gezet kon woorden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef iamredleader het volgende:
Lijkt me wel leuk als over een paar jaar dat station echt af is, moet behoorlijk groot worden!
DDay donderdagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef the_disheaver het volgende:
eentje die bijna vol is.
wanneer komen ze aan bij het ISS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |