Salcido heeft al gezegd dat het geld hem niet zo uitmaakt, hij is ook geen grootverdiener in Mexico.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
Zal PSV dan ook een astronomisch hoog salaris gaan betalen of hebben de Mexicanen nu ineens spontaan besloten wel in Europa te gaan voetballen?
Het is lastig dat laatste te interpreteren natuurlijk. Doorgaans wordt er in Mexico namelijk extreem goed betaald, dus als je dan geen grootverdiener bent, zou je alsnog erg veel kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Salcido heeft al gezegd dat het geld hem niet zo uitmaakt, hij is ook geen grootverdiener in Mexico.
quote:7/7/2006 - Krantengeruchten: Salcido ongeduldig, Saviola kan naar Arsenal, Farfan hot
(Gepost door RvN)
Geruchten rond mogelijke transfers bij PSV vullen vrijdag weer de internationale kranten. In Mexico laat de linksback/linker centrale verdediger Salcido weten dat hij ongeduldig wordt. Hij zegt enkele opties te hebben in Europa, namen noemt hij niet. Gisteren noemden Mexicaanse media PSV als een van de opties. De telegraaf bracht hem vrijdag ook in verband met PSV. Hij wil zo snel mogelijk duidelijkheid of hij de stap naar Europa kan maken. 'Het maakt niet uit of het een topclub is of om degradatie speelt. Als het niet snel duidelijk wordt, wil ik liever besluiten om in Mexico te blijven.' Aan de persoonlijke eisen ligt het volgens Salcido niet, aangezien hij naar eigen zeggen relatief weinig verdient voor Mexicaanse begrippen. Onderhandelingen tussen de geinteresseerden en zijn club zouden moeizaam verlopen.
PSV Netwerk
Ondertussen wordt ook Saviola nadrukkelijk in verband gebracht met PSV. Volgens Frits Barend is het 'bijna zeker' dat de Argentijn naar PSV komt. Media vandaag in Engeland en panje noemen Arsenal als concreet geinteresseerde, dat zou 3 miljoen euro hebben geboden.
PSV Netwerk
Ondertussen vult Farfan headlines in Engeland en Peru. Harry Redknapp, coach van Portsmouth, bevestigde de onderhandelingen met PSV. Hij liet zich lyrisch uit over Farfan. 'Hij kan zowel met links als rechts scoren, is goed in de lucht en gevaarlijk met vrije trappen.' Volgens Redknapp gaat hij het absoluut maken in Europa. Ook de voorzitter van Portsmouth bevestigde de interesse en verwacht heel veel van de speler van PSV. In Peru ondertussen gaan diverse media er al vanuit dat de transfer een feit is, maar die berichten lijken vooral uit zijn verband getrokken nieuwsberichten uit Europa. Ondertussen zit de voorzitter van Alianza Lima al op scherp. Hij liet weten als de deal rondkomt hij op maandag al naar Nederland zou kunnen komen om als betrokken partij aanwezig te zijn bij het rondkomen. Alianza Lima kan volgens eigen zeggen rekenen op 15% van de transfersom en rekent zich al duidelijk rijk. Zelf liet de zaakwaarnemer van Farfan gisteren, zoals toen al gemeld, nog weten dat Farfan alleen zal vertrekken bij sportieve verbetering. Indien Portsmouth inderdaad de gevraagde transferprijs betaalt, waar diverse media in Nederland vanuit lijken te gaan, zou farfan het zelf dus nog tegen kunnen houden.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar het gevoel dat het allemaal niks wordt; het is nou niet alsof het lijkt alsof PSV uitblinkt in slagvaardigheid momenteel.
Ik hoop dat ik het mis heb uiteindelijk.
Een goede aanvaller erbij vind ik eigenlijk ook wel noodzakelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik mis het een beetje. Waar moeten we op dit moment slagvaardig zijn? Een paar backs erbij, nou daar is men mee bezig, daarbij liggen die niet voor het oprapen. Voor de rest hangt het ervan af of er eventueel spelers vertrekken......
Birsa?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een goede aanvaller erbij vind ik eigenlijk ook wel noodzakelijk.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef ganzenherder het volgende:
En elke feyenoord supporter maar huilen toen psv op kalou aasde![]()
Hij heeft wel veel ervaring. Scoorde het afgelopen seizoen 18 keer (en nee, niet in een jeugdteam).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:50 schreef ganzenherder het volgende:
Lijkt me niet dat iemand dat van 19 jaar zonder veel ervaring dat al aankan. Maar hopelijk vergis ik me daarin![]()
kijk al die supporters, zien ze eindelijk eens een echte sterquote:
een PSV-er moet de boel weer redden daarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk al die supporters, zien ze eindelijk eens een echte ster
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:40 schreef cultheld het volgende:
Birsa wordt als directe vervanger van VOH gezien.
quote:'PSV praat weer met Sloveense spits Birsa'
8/7/2006 18:33
PSV is toch weer in onderhandeling met de Sloveen Valter Birsa, meldt het Eindhovens Dagblad. De negentienjarige aanvaller kapte de besprekingen eerder af omdat hij geen zin had om in Jong PSV te beginnen.
De Eindhovense club ziet in Birsa een investering voor de toekomst. Hij scoorde het afgelopen seizoen achttien keer voor zijn club NK Gornica. Mochten PSV en Birsa het eens worden, dan tekent de aanvaller een meerjarig contract in het Philips Stadion.
MM nu vast en zeker PSV fanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, een Portugees bij PSV.
Hopelijk succesvoller dan zijn voorganger!
daarom speelt ie ook voor portugal en niet duitslandquote:Op zondag 9 juli 2006 13:09 schreef ganzenherder het volgende:
Die Ronaldo kan echt voor geen ene meter een fatsoenlijke schwalbe maken zeg. En dan ook nog de scheids heel zielig aankijken![]()
Misschien kan Farfan hem een cursus aanbieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |