Is dat te koud? 17 dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behaaglijk? Je bent niet goed bij je hoofd... 13 graden....![]()
wat een ranzige gedachtequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het lijkt me een gat in de markt![]()
Stel je toch eens voor: buiten is het 30 graden, je stapt in bed, en het is behaaglijk 13 graden![]()
dan heb ik het alsnog warmquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, regel een brede vent om het koudefront met zijn rug voor je op te vangen.
ben jij iemand die nu slecht slaapt omdat het "warm" is?quote:
Dit is een tijd om pragmatisch te denken. Een smalle man dekt de ventilator niet af natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef Aarti het volgende:
ik val niet zo op breed eigenlijk
ben jij iemand die bij 30+ graden zegt dat het "mooi weer" is? Met oerhollandsche luchtvochtigheid?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben jij iemand die nu slecht slaapt omdat het "warm" is?
Nee, ik slaap wel minder snel, maar niet slechter, gelukkig!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben jij iemand die nu slecht slaapt omdat het "warm" is?
Q! Iets voor jou?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan heb ik het alsnog warm
ik val niet zo op breed eigenlijk
oh ja, ik was even vergeten dat het om de kou ging, en niet om de manquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is een tijd om pragmatisch te denken. Een smalle man dekt de ventilator niet af natuurlijk.
Lekker die warmtequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
ben jij iemand die bij 30+ graden zegt dat het "mooi weer" is? Met oerhollandsche luchtvochtigheid?
Dat dacht ik al. Wel op blijven lettenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh ja, ik was even vergeten dat het om de kou ging, en niet om de man![]()
Q is sowieso een 'koele' gozer!quote:
Haal hier twintig graden vanaf en je zal mij niet horen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
Die nederlanders altijd met dat gezeik![]()
Ik ben nu weer helemaal gefocustquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wel op blijven letten.
Dan zijn er twee oplossingen denkbaar:quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ben een mietje, ik word ziek van airco of ventilatoren die aanstaan als ik slaap
Het doel is juist om koel in bed te liggen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan zijn er twee oplossingen denkbaar:
1. Zet de airco/ventilatoren uit voor je gaat slapen: Bed koel, maar warmt langzaam op
2. Zorg dat je goed warmgehouden word in bed: Bed heel even koel, daarna zeker niet meer
Ik kan er absoluut niet tegen. Ik heb het al warm als het 15 graden is buiten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:01 schreef Thisbe het volgende:
O, ik vind de warmte heerlijk! Maar niet in mijn kamer, daarin word ik echt levend geroosterd.![]()
In dat geval, neem een igloquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het doel is juist om koel in bed te liggen!
quote:
Ben jij dan ook zo iemand die met 15 graden al in korte broek loopt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan er absoluut niet tegen. Ik heb het al warm als het 15 graden is buiten.
dan kan ik lekker gaan zitten zeiken dat het zo koud isquote:
Koud is makkelijker op te lossen dan warm!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan kan ik lekker gaan zitten zeiken dat het zo koud is![]()
Jij ontzettende vrouw!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan kan ik lekker gaan zitten zeiken dat het zo koud is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |