officieel te laat jaquote:
nou en.. te laatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, ik was de 300ste post, dan wacht je maar wat langer![]()
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op mijn meet met Twist... Die speelt wel heel erg hard to get...![]()
Topics openen voor de ander dicht zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef Litpho het volgende:
Ja, daar valt niet tegenop te openen natuurlijk.
niet aanwezig op het werk. Wel een festini aardbeienijsje. Bij gebrek aan de peervariantquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef Q. het volgende:
Bier!
3 mods die een slotje willen zettenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
deze dus
Zonde van mijn Nina post dit topic...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef Litpho het volgende:
Jij hebt geen tieten...quote:
Litpho wel danquote:
De aanhouder wint!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat speelt ze niet, dat is ze
En ik was in de verrukkelijke positie haar al meerdere malen in het echt te mogen aanschouwen
Dat is hoofse liefde. Daar komt geen fysieke aantrekkingskracht bij kijken. Alleen maar spirituele aantrekkingskracht...quote:
Goed antwoordquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is hoofse liefde. Daar komt geen fysieke aantrekkingskracht bij kijken. Alleen maar spirituele aantrekkingskracht...
Ow, dan stuur ik ook ff een DVD'tje!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Dickies het volgende:
Oh ja, ik moest Twist nog een DVD sturen en dan zou ik allemaal tieten krijgen!
Ik heb geoefend!quote:
voor excuus welquote:
geilquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef Aarti het volgende:
Ook hier maar even doorposten
Wat een berg werk ligt hier, misselijkmakende mensen
Wie nog meer?quote:
Nee, meer in de zin van wat nog meer....quote:
Kleren!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van wat nog meer....
Ook met kleren aan![]()
Deze was nog steeds open hoor, nooit gesloten geweest ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef Litpho het volgende:
ik heb het wat rustiger, maar 't is zo warm hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef Aarti het volgende:
Ook hier maar even doorposten
Wat een berg werk ligt hier, misselijkmakende mensen
Eigenlijk nog een understatement. Ik snap niet dat mensen zoiets in hun hoofd kunnen halen? Dan ben je toch niet helemaal in orde.quote:
kost nog huisvestingquote:
WTFquote:
Dank je!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:28 schreef no1uknow het volgende:
Godlike, je avatar is geniaal.
Ja, schiet eens op homo! Ik helemaal teleurgesteld toen ik net thuiskwam.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Dickies het volgende:
Oh ja, ik moest Twist nog een DVD sturen en dan zou ik allemaal tieten krijgen!
De top 40 geeft je helaas gelijkquote:
Nog 41 nachtjes slapen!quote:
Ga jequote:
quote:
Zomerhitjesquote:
Ik ga er even vanuit dat Litpho het hier heeft over "From Paris to Berlin" van Infernal ..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Qua zingen kan ze 't niet, maar qua uiterlijk is ze best oke, alhoewel ik laast een foto gezien had, en daar was ze echt niet lekker
quote:
maar wel leuk/lekker?quote:
Is het nog steeds zo warm daar ?quote:
ja, erg lekker, om even naar buiten te gaan, uit de muffe kantoorruimtes!quote:
koude winters..vragen om dikke warme slaapzakken..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, erg lekker, om even naar buiten te gaan, uit de muffe kantoorruimtes!
Ik dacht dat het inmiddels wel afgekoeld was, maar in de zon lopend, is het gewoon 30 graden of zo!
Maar ik klaag niet, dat doe ik alleen in de winter![]()
Dan zet ik gewoon het bed een graadje warmer!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
koude winters..vragen om dikke warme slaapzakken..![]()
Moet datquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jeTwist
ten huwelijk vragen op de Eiffeltoren?
Niet noodzakelijk. Het is natuurlijk wel leuk om aan al je vrienden en familie te vertellen dat je ooit iemand ten huwelijk heb gevraagd op de Eiffeltoren. En voor Twist is het helemaal leuk om te vertellen dat ze ten huwelijk is gevraagd op de Eiffeltoren... Hoe romantisch!quote:
een waterbed dus? daar kan ik me nu niets bij voorstellen..ik bedoel.. of dat echt zo lekker ligt.. volgens mijn vrienden wel..ik denk altijd dat het teveel schommelt/beweegt..?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
an zet ik gewoon het bed een graadje warmer!![]()
romantiekquote:
Dat schommelen hangt vooral af van de mate van stabilisatie. Hoe meer gestabiliseerd, des te minder het bed 'golft' als er iemand omdraait. De eerste weken is het wel ff wennen, maar daarna is het heerlijk slapen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
een waterbed dus? daar kan ik me nu niets bij voorstellen..ik bedoel.. of dat echt zo lekker ligt.. volgens mijn vrienden wel..ik denk altijd dat het teveel schommelt/beweegt..?
Totdat ik je verleid in m'n tijgertanga met een roos in m'n mond.... *roarrrr*quote:
Dat is gewoon sexy.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totdat ik je verleid in m'n tijgertanga met een roos in m'n mond.... *roarrrr*
Het is buiten niet koud. Daarom is een koud bed nu juist wel lekker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef Aarti het volgende:
Ik hou juist ervan om in een warm bed te stappen als het buiten koud is. Echt eenheerlijk gevoel is dat
Vrouwen die tijgerprints sexy vinden...quote:
die roos is ok.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totdat ik je verleid in m'n tijgertanga met een roos in m'n mond.... *roarrrr*
Anders neem je me even serieus. Neem me gewoon.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die tijgerprints sexy vinden...![]()
Je gaat door naar de volgende ronde. Alhoewel ik een roos wel wat corny vind...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
die roos is ok.. die tijgertanga doet de deur dicht...
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders neem je me even serieus. Neem me gewoon.
[/fout]
dat ligt aan de manier waarop je het brengt..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat door naar de volgende ronde. Alhoewel ik een roos wel wat corny vind...
Haardvuren, om lekker gezellig bij te zitten!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
koude winters..vragen om dikke warme slaapzakken..![]()
Niet in een tijgertanga in ieder geval!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dat ligt aan de manier waarop je het brengt..
Hoe krijg je een bed koud? ZOuden er ook electrische koude-dekens bestaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is buiten niet koud. Daarom is een koud bed nu juist wel lekker.
Geen idee, maar het zou wel lekker zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bed koud? ZOuden er ook electrische koude-dekens bestaan?
Airco in de slaapkamerquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bed koud? ZOuden er ook electrische koude-dekens bestaan?
Nee, daar zijn we volgend jaar wel weer vanaf die is volgend jaar wel weer vergetenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat Litpho het hier heeft over "From Paris to Berlin" van Infernal ..
Het lijkt me een gat in de marktquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou wel lekker zijn.![]()
![]()
Ik ben een mietje, ik word ziek van airco of ventilatoren die aanstaan als ik slaapquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Airco in de slaapkamer
Mijn bed is heerlijk koel als ik erop/in kruip![]()
Nou, regel een brede vent om het koudefront met zijn rug voor je op te vangenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ben een mietje, ik word ziek van airco of ventilatoren die aanstaan als ik slaap
Daarom ga ik dit keer ook met jou naar Parijsquote:
Behaaglijk? Je bent niet goed bij je hoofd... 13 graden....quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het lijkt me een gat in de markt![]()
Stel je toch eens voor: buiten is het 30 graden, je stapt in bed, en het is behaaglijk 13 graden![]()
have fun!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
zo...........
Ik ga naar buiten.
Vanavond concertje lekker buiten
to morgen (misschien nog ff tussen door)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |