Lekker snel!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef Homdeck het volgende:
onder de tram gelopen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:09 schreef requiem4adream het volgende:
Pyramide van cheops ?
... nazarenus nogwat...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef requiem4adream het volgende:
(dan ben ik stiekum wel weer benieuwd wat het toen destijds versloeg)
Okeej op de christelijke tour...
Wat betekend I.N.R.I.?
de kathedraal van Straatsburg. Deze was 143 meter, maar door erosie was de piramide van Cheops tot onder die 143 meter gedaald.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef requiem4adream het volgende:
Jezus van Nazareth, Koning der Joden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef requiem4adream het volgende:
Wat betekend I.N.R.I.?
Koning van de joden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef requiem4adream het volgende:
Wat betekend I.N.R.I.?
Koning van de joden, koning der joden ... dat maakt niet zo veel uit hoor ... Het stond echt niet in het Nederlands op dat kruis.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Koning van de joden.
Dat hebben ze mij vroeger toch altijd verteld.
(Die regen komt toch niet...)
Ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef Asmodian het volgende:
Iesu Nazarenus Rex Iudaeorum - Jezus van Nazareth, Koning der Joden
Goed idd...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jezus van Nazareth, Koning der Joden.
Anton Dingeman +1quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:19 schreef requiem4adream het volgende:
[..]
Goed idd...
Latijnse naam is trouwens:
Iesus Nazarenus, Rex Iudaeorum
Was geen verbetering op jouw post; we waren gewoon tegelijk aan het typen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Koning van de joden, koning der joden ... dat maakt niet zo veel uit hoor ... Het stond echt niet in het Nederlands op dat kruis.
edit: oh nee, zo bedoelde je dat ook niet
Iesus Nazareth Rex Iudea ... zoiets zal het wel geweest zijn.
Het punt komt jou ook toe. Ik zat veel te lang over Latijnse naamvallen te denkenquote:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:30 schreef Asmodian het volgende:
Pim Fortuyn
Willem van Oranje
Willem Drees
Antonie van Leeuwenhoek
Erasmus
Yayquote:
Natuurlijk nietquote:
Mwah, die reken ik (en mijn bronnen met mij) niet tot een hoofdpersoon in die seriequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tom & Jerry? Die woonden bij een dikke negerin....
Zeer zeker, rond WOII - maar is geen tekenfilmseriequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef requiem4adream het volgende:
Ooof Sjors en Sjimmy! (in ieder geval één van de eerste strips)
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Jetsons?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef requiem4adream het volgende:
dan vind ik Scooby Doo voldoen als neger
Er zijn niet echt regels voor, maar meestal is wachten tot de vragensteller je gok heeft gezien wel 'good form'. Tenzij je opeens een ingeving hebt waarmee je het weet, of de vragensteller een hint geeft waardoor je vorige gok nutteloos is, etc. Gewoon gezond verstand gebruiken, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn de regels wat betreft het aantal gokken? Eén gok per post? En hoe vaak achter elkaar mag je gokken?
ohja met die negerin Wilmaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:48 schreef Rosella het volgende:
flintstones?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |