Jazeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:08 schreef tijntjethf het volgende:
Een vr'veen topic![]()
[edit]
Die foto van 't wapen, is dat met het opbouwen van dat WK gebeuren? ("in het hol van de leeuw")
Zo, klaar.quote:Er ligt tussen Dinkel en Regge een land
ons schone en nijvere Twente.
Het land van de arbeid, het land
der natuur, het steeds onvolprezene Twente.
Daar golft op de essen het goudgele graan
doet 't snelvlietend beekje het molenrad gaan.
Daar ligt er de heide in 't paarsrode kleed
Dat is 't ons zo dierbare Twente.
2x
Het regent daarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Gesloten het volgende:
[afbeelding]
Vanavond ga ik naar bovenstaand gebouw!![]()
heeeuuuuy daar was ik ook wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Gesloten het volgende:
[afbeelding]
agh iequote:
joa ikquote:
waarum. ik kom d'r wa mangs in vjenne, niks mis metquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef tijntjethf het volgende:
door je avatar en ondertitel zal ik geen kwade woorden gebruiken, maar donder is ff snel op uit ons mooie topic
Geen idee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef Gesloten het volgende:
Tot hoe laat duurt dat feest? Moet tot 22.00 uur werken bij de Jumbo![]()
doe n_____ de groetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef Gesloten het volgende:
Tot hoe laat duurt dat feest? Moet tot 22.00 uur werken bij de Jumbo![]()
Minkjan of Olinkquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:32 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Geen idee.
ps, doe Erik de groeten![]()
Wie dan? De broer van Erik?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:38 schreef Gesloten het volgende:
Vjennekloet`n is toch ook een Minkjan? Ik heb er sinds kort 1 van 10 in de straat wonen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dan woon ik ook akelig dicht bij jou in de buurt
Als je vanaf hier de eerste bocht links kom in je in de straat waar ik gister voor het eerst auto heb geredenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga morgen het dorp in, wat foto's maken van de bekenste plekken van Vriezenveen.
[afbeelding]
.
Rustig, andere keer meer, het werd me iets te warm om te fietsen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:34 schreef The_S het volgende:
omg vjenne_kloet lees je post nog eens, ik verwacht minstens 3 foto's
Ahahah ook eens geweest, vriendje woont in dit dorrrrrrp en ik moest mee zoepn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Gesloten het volgende:
[afbeelding]
Wanneer hebben ze die drempel weggehaald?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga morgen het dorp in, wat foto's maken van de bekenste plekken van Vriezenveen.
[afbeelding]
.
De watertorenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef tijntjethf het volgende:
Vjenne_kloet, niet zo lam zijn, en FIETSEN!
Want zijn trouwens de bekendste plekken van Vriezenveen?
die drempel ligt er nog net zo hard hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef bonfie het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze die drempel weggehaald?![]()
Ik hoop dat ze dat soort dingen meer gaan doen![]()
Euh, ik kom er elke week voorbij, en hij is toch al ruim 2 maanden weg.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:48 schreef The_S het volgende:
[..]
die drempel ligt er nog net zo hard hoor![]()
Daar woon ikquote:Op maandag 18 september 2006 02:41 schreef VjenneKloetn het volgende:
Welke fokker woont hier dan? Invoeren in google earth![]()
52°24'13.17"N, 6°36'42.72"E
Blijf jij maar lekker op het Oosteinde wonenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Is dat niet de Ijsvogel?![]()
Rij er elke dag 2x langs dus.![]()
Volgens mij heb ik jou al eens perongeluk gemeetquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Word eens tijd voor een Vriezenveen-meet.
Nee, dat was m'n broer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al eens perongeluk gemeet
2. De watertoren.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:01 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
2. De watertoren.
3. Oerlelijke gemeentehuis
4. Kachelmuseum
5. Veemarkt
Ik word nog drukMorgen maar gelijk beginnen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
![]()
't wapen is trouwens van mn opa geweest..
Dick Koersen ken ik wel, maar lijkt me sterk dat dat je opa is haha. Zeker eigenaar ervoor?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
![]()
't wapen is trouwens van mn opa geweest..
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:28 schreef The_S het volgende:
Heeft niet iemand een paar foto's van afgelopen ijsperiode, toen half vriezenveen op de schaatsen stond op het kanaal.
Herman Höftequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dick Koersen ken ik wel, maar lijkt me sterk dat dat je opa is haha. Zeker eigenaar ervoor?
Nog wat oudjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef BolleSmurf het volgende:
Iemand nog mooie plaaties van oons Vjenne ?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Nog wat oudjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de katholieke kerk mien jonge.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Alleen die 1e foto int donker die is
Voor de rest beste foto's van oons Vjenne
Was jij toevallig foto's aan het maken Zaterdag?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef BolleSmurf het volgende:
Hahaha dat bedoelde ik inderdaadIk kon nog net zien dat het een kerk was maar meer kon ik er niet uithalen .. De nieuwe is beter
Wrang. Maar een reanimatiecursus is altijd nuttig!quote:Op zondag 12 april 2009 21:03 schreef tijntjethf het volgende:
De dag nadat Buitenhuis overleden was, kregen we een foldertje in de bus over een reanimatie cursus in Zandwijk..
Mieters.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik kom zelf uit vriezenveen dus dit is topper van een topic![]()
![]()
denk het welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik denk dat die mij bedoeld
Zaterdag nog iemand naar de Pollenfeesten? Ik wel mooi van de partij. Beter dan de tent in Vjenne zelf
volgens mij hebben ze het opgericht als een vereniging dus ze hebben permissie tot 24:00 of zoietsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die op het industrieterrein?
Der is ook een hyves van: http://bargezelligvjenne.hyves.net/
Je zult mij der iig niet vinden. Is die toko wel legaal dan?
Als het zo doorgaat heb je niet eens meer de kans om er heen te gaan.quote:Politie Twente gaat dit weekend een extra controle uitvoeren bij een bedrijf aan de Nijverheidsweg in Vriezenveen. In het weekend van 29 augustus heeft de ondernemer namelijk de winkelsluitingstijd overtreden.
Zaterdag 29 augustus hebben agenten rond 01.30 uur het bedrijf aan de Nijverheidsweg in Vriezenveen gecontroleerd na klachten van de plaatselijke horeca. Binnen werden nog volop mensen aangetroffen. Dit terwijl de ondernemer een ontheffing had tot 24.00 uur open te zijn. De politie heeft procesverbaal opgemaakt voor het overtreden van de sluitingstijd. Dit weekend wordt er extra gecontroleerd om te zien of het bedrijf zich aan de regels houdt. De gemeente Twenterand beraadt zich op mogelijke stappen rond de ontheffing van het bedrijf.
Ik ben oud-Vriezenvener, telt ook nog wel, toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef doris-deto het volgende:
Hallo, ff aan het surfen en toen kwam ik een heuze vriezenveen topic tegen, erg leuk!
meteen maar ff meediscusseren over dit fantastische dorp VRIEZENVEEN oftewel Vjenne!
alleen wel weinig vriezenveners hier.
Eej Doris, tot vanavond he (of vanmiddag)quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef doris-deto het volgende:
Hallo, ff aan het surfen en toen kwam ik een heuze vriezenveen topic tegen, erg leuk!
meteen maar ff meediscusseren over dit fantastische dorp VRIEZENVEEN oftewel Vjenne!
alleen wel weinig vriezenveners hier.
Tuurlijk, ik heb ook al een column geschreven over Leeuwarden: De scheve lach van de Oldehove Dat ging best leuk.quote:Op zondag 6 september 2009 11:03 schreef drumstickNL het volgende:
Genoeg dingen maar vind je ze belangrijk genoeg om te vertellen?
uit welk bejaaden tehuis kom je dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:28 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Ik ben oud-Vriezenvener, telt ook nog wel, toch?Misschien kan ik er eens een column aan wijden.Heeft er iemand ideeën wat er absoluut vertelt moet worden over 't prachtige durpke?
Ja, ik ben heel, heel oud. Hehe. Manon, die was ik bijna vergeten, dat klopt! Daar is een goed idee. Daar kan ik binnenkort wel mee aan de slag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
uit welk bejaaden tehuis kom je dan?![]()
![]()
![]()
bekende vriezenveners:
manon ossenvoort komt toch uit vriezenveen>? die met die trekker naar afrika is gereden, of kwam ze uit vroomshoop. en verder heb je johan kenkhuis de zwemmer.
Dat zegt me allemaal weer wat minder, hoewel die wielrenner wel de naam van het team zou kunnen verklaren, haha. Het hangt een beetje van de actualiteiten af wanneer ik een Vriezenveen-column ga schrijven. Maar hij komt er zeker, dan geef ik hier wel een seintje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
gevonden op wikipedia.
een aantal "bekende" personen die geboren zijn in vriezenveen.
Geboren in Vriezenveen
* Maayke Heuver (26 juli 1990), voetbalster
* Gerhardus Kruys (21 augustus 1838-12 december 1902), marineofficier en minister van Marine
* Johan Kenkhuis (7 mei 1980), zwemmer
* Gerben Löwik (29 juni 1977), wielrenner
* Jessica Torny (30 september 1980), voetbalster
quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wie deed er laatst mee dan met de Got Twente Tour?
Volgens mij de broer van vjenne_kloet. Maar ik weet alleen niet meer wie dat is.
Ah, CoolyBoy dus
Coolyboy & ik hebben er onder andere aan meegedaan..quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Volgens mij de broer van vjenne_kloet. Maar ik weet alleen niet meer wie dat is.
Ah, CoolyBoy dus
Had je je MX-5 moeten houden beste manquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kunnen ook wel eens zoiets doen met wat fokkers uit Vjenne. Je kan hier mooi toeren richting Vasse en Ootmarsum.
Je kunt hier in het oosten van Vriezenveen ook niets doen zonder dat de andere kant van Vriezenveen het ook weet...quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ah, CoolyBoy dus
Kan niet alles hebben hequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:44 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Had je je MX-5 moeten houden beste man
Zit zelf ook op GoT, maar dan met een andere nicknamequote:Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Je kunt hier in het oosten van Vriezenveen ook niets doen zonder dat de andere kant van Vriezenveen het ook weet...![]()
Hoe weet nou weer dat ik meedeed met de GoT Twente Tour? Als jij er ook was had ik dat wel gemerkt dacht ik zo.
Dat 'plannen' van jullie ken ik nou wel, we zouden sinds de zomervakantie weer eens gaan paintballen maar er is nog steeds niks gebeurd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:10 schreef tijntjethf het volgende:
Er staat op de planning om zelf ook een keer zoiets te organiseren met een aantal personen.. Wie weet valt het te combineren
Zow he, voor het eerst in een paar maand weer op fok?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Je kunt hier in het oosten van Vriezenveen ook niets doen zonder dat de andere kant van Vriezenveen het ook weet...![]()
Hoe weet nou weer dat ik meedeed met de GoT Twente Tour? Als jij er ook was had ik dat wel gemerkt dacht ik zo.
Heb jij nog balletjes dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat 'plannen' van jullie ken ik nou wel, we zouden sinds de zomervakantie weer eens gaan paintballen maar er is nog steeds niks gebeurd.
dat kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Coolyboy & ik hebben er onder andere aan meegedaan..
@Drumstick Dat was een tour door twente/duitsland met de auto, soort van puzzeltocht.. je broer zou meerijden maar moest toch werken
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:14 schreef Markie123 het volgende:
HALT HAMMERZEIT!
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:45 schreef KingSizePinda het volgende:
Gelukkig nie, anders zou ik ook met zo'n achterlijk dialect proat'n
Ook niet als ik de eerste 18 jaar in Vjenne heb gewoond? Ik doe aan inburgering, maar mijn roots blijven hetzelfdequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
geen friezen in ons vriezenveen topic![]()
![]()
dan is het goed zo lang mensen niet totaal zijn in geburgerd in de stad/ dorp waarze naar toe zijn gegaan maar vriezenveen nog steeds in hun hartquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Ook niet als ik de eerste 18 jaar in Vjenne heb gewoond? Ik doe aan inburgering, maar mijn roots blijven hetzelfde
sorrie dat was mijn sociale levenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
en toen hadden ze geen reactie terug,![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:16 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
sorrie dat was mijn sociale leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Tof!quote:
Mijn voorruit was kats bevroren wtf!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:22 schreef tijntjethf het volgende:
Het was vanmorgen best koud in Vriezenveen..
Inderdaad, met winterjas heen en t-shirt weer terugquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:06 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Mijn voorruit was kats bevroren wtf!
Vanmiddag weer onmeunig mooi weer
Maak maar even een paint over Vriezenveen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tof!
Ik voel me nu al thuis.
Laat ik me natuurlijk eerst maar even voorstellen.
Ik ben Ensaf!
quote:
geet wa 'goud' ja?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
met mie giet ut wa goud.
en met oe leu dan?
Ben er wel geboren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:59 schreef tijntjethf het volgende:
Jij woont niet eens in Vriezenveen, bemoei je er niet mee
werkdag zegtiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben er wel geboren.Daarnaast ben ik op een werkdag meer in Vriezenveen dan hier.
Kennen jullie elkaar nou allemaal? Gaat het hier al net zo snel als in het dorp?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:59 schreef tijntjethf het volgende:
Jij woont niet eens in Vriezenveen, bemoei je er niet mee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Werkdagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
werkdag zegtie
noordik vv bedoelt ie
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:01 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Nee, ik ken niemand van dit topic.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:01 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Nee, ik ken niemand van dit topic.
wordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef tijntjethf het volgende:
[..]Er is niemand hier die jou wil kennen.. das wat anders
ik was er ook volgens mijquote:
Hehequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef tijntjethf het volgende:
Klinkt als een prima locatie voor een fokmeet na een avondje wapen!
Is dat nog wat dan boven Koebrugge? Had er eerder ook wel interesse in, maar toch vanaf gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:30 schreef Hymn het volgende:
Hoi
Woon al 27 jaar in vjenne maar ga nu naar de darkside
Ga verhuizen naar het oosteinde, boven Koebrugge dus kan kruipend naar huis gaan van het wapen!
Ik zit in het achterste appartement dus heb daar geen last van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Is dat nog wat dan boven Koebrugge? Had er eerder ook wel interesse in, maar toch vanaf gezien.
Je deelt een overloop ofzo met de eigenaar? Verder wordt het der snik heet in de zomer![]()
Zou het alleen doen als ik 1 x in de maand gratis mag showkoeken
Mmmm... sociale controle.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:56 schreef tijntjethf het volgende:
Ik wou bijna zeggen dat je het licht wel eens uit mocht doen vannacht om 5 uur..maar dat was vooraan
Mooi warkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:32 schreef Neuskleuter het volgende:
Psst. Deel 1 van 5 over Vriezenveen staat nu op de voorpagina.
* Duikt snel onder in Friesland*
Zal ik es even voor je kijken dan ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:54 schreef KingSizePinda het volgende:
Word tijd dat ik er ook maar weer eens heenga bier zoep'n ... Misschien heb ik nog wel een rekening lopen
Uitgaan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Dankoewah. Zondag, scholen, uitgaan en dorpsfeesten volgen nog!
Nog niet zo, ik kom er heel bewust nooit. Maar misschien kan je helpen! Sixty, 't Wapen en andere plekken, laat maar horen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Uitgaan!
Ik hoop dat je het sixtygevoel goed onder woorden kunt brengen
Vroegahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:59 schreef tijntjethf het volgende:
Sixty: veel te jonge breezah's op een te kleine dansvloerEen jaar of wat geleden een keer geweest op een schuimparty, nou ik heb het geweten hoor
hing één apparaat aan het plafond, wat nog geen halve vierkante meter aan bubbels kon produceren
Dat mag je wel ff doen jah als je weet wat de achternaam isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
Zal ik es even voor je kijken dan ?![]()
soms werk ik daar wel es
Ik ben der zaterdag geweest dus het kan zo zijn dat der een rekening is met die achternaamquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Dat mag je wel ff doen jah als je weet wat de achternaam isIk denk trouwens dat ik geen rekening heb aangezien ik er dit jaar volgens mij nog niet geweest ben
![]()
Ik denk dat je daarmee het fietsventieldopje wel hebt gewonnen! En anders de reuzenventiel in die eend. Wie weet wat je daar nog mee kan doen.quote:
M'n roots bezoeken. Ik ga er vanavond weer naartoe en vertrek op zondag pas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef piekartz87 het volgende:
wat doen die Friezen eigenlijk in het Vriezenveen topic
Whoa, je hebt het al uitgevonden? Ik vroeg me al af hoelang het zou duren. Daar gaat m'n anonimiteitquote:
Haha, dank je. Daar staan nog wat oudjes, zowel van hier als nog van voor die tijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef VjenneKloetn het volgende:
Niemand is anoniem op het internet haha.
Ook leule columns op je hyves btw.
Ik heb vaaik`nsvlaisch jatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
en wat hej zit'n et'n da'n?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |