Jazeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:08 schreef tijntjethf het volgende:
Een vr'veen topic![]()
[edit]
Die foto van 't wapen, is dat met het opbouwen van dat WK gebeuren? ("in het hol van de leeuw")
Zo, klaar.quote:Er ligt tussen Dinkel en Regge een land
ons schone en nijvere Twente.
Het land van de arbeid, het land
der natuur, het steeds onvolprezene Twente.
Daar golft op de essen het goudgele graan
doet 't snelvlietend beekje het molenrad gaan.
Daar ligt er de heide in 't paarsrode kleed
Dat is 't ons zo dierbare Twente.
2x
Het regent daarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Gesloten het volgende:
[afbeelding]
Vanavond ga ik naar bovenstaand gebouw!![]()
heeeuuuuy daar was ik ook wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Gesloten het volgende:
[afbeelding]
agh iequote:
joa ikquote:
waarum. ik kom d'r wa mangs in vjenne, niks mis metquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef tijntjethf het volgende:
door je avatar en ondertitel zal ik geen kwade woorden gebruiken, maar donder is ff snel op uit ons mooie topic
Geen idee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef Gesloten het volgende:
Tot hoe laat duurt dat feest? Moet tot 22.00 uur werken bij de Jumbo![]()
doe n_____ de groetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef Gesloten het volgende:
Tot hoe laat duurt dat feest? Moet tot 22.00 uur werken bij de Jumbo![]()
Minkjan of Olinkquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:32 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Geen idee.
ps, doe Erik de groeten![]()
Wie dan? De broer van Erik?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:38 schreef Gesloten het volgende:
Vjennekloet`n is toch ook een Minkjan? Ik heb er sinds kort 1 van 10 in de straat wonen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dan woon ik ook akelig dicht bij jou in de buurt
Als je vanaf hier de eerste bocht links kom in je in de straat waar ik gister voor het eerst auto heb geredenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga morgen het dorp in, wat foto's maken van de bekenste plekken van Vriezenveen.
[afbeelding]
.
Rustig, andere keer meer, het werd me iets te warm om te fietsen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:34 schreef The_S het volgende:
omg vjenne_kloet lees je post nog eens, ik verwacht minstens 3 foto's
Ahahah ook eens geweest, vriendje woont in dit dorrrrrrp en ik moest mee zoepn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Gesloten het volgende:
[afbeelding]
Wanneer hebben ze die drempel weggehaald?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga morgen het dorp in, wat foto's maken van de bekenste plekken van Vriezenveen.
[afbeelding]
.
De watertorenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef tijntjethf het volgende:
Vjenne_kloet, niet zo lam zijn, en FIETSEN!
Want zijn trouwens de bekendste plekken van Vriezenveen?
die drempel ligt er nog net zo hard hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef bonfie het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze die drempel weggehaald?![]()
Ik hoop dat ze dat soort dingen meer gaan doen![]()
Euh, ik kom er elke week voorbij, en hij is toch al ruim 2 maanden weg.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:48 schreef The_S het volgende:
[..]
die drempel ligt er nog net zo hard hoor![]()
Daar woon ikquote:Op maandag 18 september 2006 02:41 schreef VjenneKloetn het volgende:
Welke fokker woont hier dan? Invoeren in google earth![]()
52°24'13.17"N, 6°36'42.72"E
Blijf jij maar lekker op het Oosteinde wonenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Is dat niet de Ijsvogel?![]()
Rij er elke dag 2x langs dus.![]()
Volgens mij heb ik jou al eens perongeluk gemeetquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Word eens tijd voor een Vriezenveen-meet.
Nee, dat was m'n broer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al eens perongeluk gemeet
2. De watertoren.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:01 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
2. De watertoren.
3. Oerlelijke gemeentehuis
4. Kachelmuseum
5. Veemarkt
Ik word nog drukMorgen maar gelijk beginnen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
![]()
't wapen is trouwens van mn opa geweest..
Dick Koersen ken ik wel, maar lijkt me sterk dat dat je opa is haha. Zeker eigenaar ervoor?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
![]()
't wapen is trouwens van mn opa geweest..
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:28 schreef The_S het volgende:
Heeft niet iemand een paar foto's van afgelopen ijsperiode, toen half vriezenveen op de schaatsen stond op het kanaal.
Herman Höftequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dick Koersen ken ik wel, maar lijkt me sterk dat dat je opa is haha. Zeker eigenaar ervoor?
Nog wat oudjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef BolleSmurf het volgende:
Iemand nog mooie plaaties van oons Vjenne ?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Nog wat oudjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de katholieke kerk mien jonge.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Alleen die 1e foto int donker die is
Voor de rest beste foto's van oons Vjenne
Was jij toevallig foto's aan het maken Zaterdag?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef BolleSmurf het volgende:
Hahaha dat bedoelde ik inderdaadIk kon nog net zien dat het een kerk was maar meer kon ik er niet uithalen .. De nieuwe is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |