Is dat nog wat dan boven Koebrugge? Had er eerder ook wel interesse in, maar toch vanaf gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:30 schreef Hymn het volgende:
Hoi
Woon al 27 jaar in vjenne maar ga nu naar de darkside
Ga verhuizen naar het oosteinde, boven Koebrugge dus kan kruipend naar huis gaan van het wapen!
Ik zit in het achterste appartement dus heb daar geen last van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Is dat nog wat dan boven Koebrugge? Had er eerder ook wel interesse in, maar toch vanaf gezien.
Je deelt een overloop ofzo met de eigenaar? Verder wordt het der snik heet in de zomer![]()
Zou het alleen doen als ik 1 x in de maand gratis mag showkoeken
Mmmm... sociale controle.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:56 schreef tijntjethf het volgende:
Ik wou bijna zeggen dat je het licht wel eens uit mocht doen vannacht om 5 uur..maar dat was vooraan
Mooi warkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:32 schreef Neuskleuter het volgende:
Psst. Deel 1 van 5 over Vriezenveen staat nu op de voorpagina.
* Duikt snel onder in Friesland*
Zal ik es even voor je kijken dan ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:54 schreef KingSizePinda het volgende:
Word tijd dat ik er ook maar weer eens heenga bier zoep'n ... Misschien heb ik nog wel een rekening lopen
Uitgaan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Dankoewah. Zondag, scholen, uitgaan en dorpsfeesten volgen nog!
Nog niet zo, ik kom er heel bewust nooit. Maar misschien kan je helpen! Sixty, 't Wapen en andere plekken, laat maar horen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Uitgaan!
Ik hoop dat je het sixtygevoel goed onder woorden kunt brengen
Vroegahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:59 schreef tijntjethf het volgende:
Sixty: veel te jonge breezah's op een te kleine dansvloerEen jaar of wat geleden een keer geweest op een schuimparty, nou ik heb het geweten hoor
hing één apparaat aan het plafond, wat nog geen halve vierkante meter aan bubbels kon produceren
Dat mag je wel ff doen jah als je weet wat de achternaam isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
Zal ik es even voor je kijken dan ?![]()
soms werk ik daar wel es
Ik ben der zaterdag geweest dus het kan zo zijn dat der een rekening is met die achternaamquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Dat mag je wel ff doen jah als je weet wat de achternaam isIk denk trouwens dat ik geen rekening heb aangezien ik er dit jaar volgens mij nog niet geweest ben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |