HERMAAAAAANquote:
Ik ging al heul lang mijn kamer opruimenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
Met dank aan ijsmeis die te lui was hem te openen![]()
Je zei nog tegen me: Ja daag ze vallen maar kapot daaro bij de SCquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ging al heul lang mijn kamer opruimen!
Nee meneer, dit zei ik:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zei nog tegen me: Ja daag ze vallen maar kapot daaro bij de SC![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
Ecco schoenen?Heb je ook steunzolen erbij?
En een houthakkersoverhemd?
En WTF zijn life-line broeken
[afbeelding]
Nee, geen steunzolen er bijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
Ecco schoenen?Heb je ook steunzolen erbij?
En een houthakkersoverhemd?
En WTF zijn life-line broeken
[afbeelding]
Mja, het is een oude Fiatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
allo
1x OT in de SC
wat een belabberde kut auto was dat toch, zo'n 1.8 Tipo
Ja, daar staan tientallen verschillende broeken opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, geen steunzolen er bijGeen houthakkersoverhemd ook
maar ook geen kantoorpikkietheedoekdesign
En die broeken staan onetwijfeld op http://www.lifeline-textiles.com/
Nou, ik heb dus een marineblauwe en een kakiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, daar staan tientallen verschillende broeken op.
Waarom geen steunzolen, die horen bij Ecco'squote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, geen steunzolen er bijGeen houthakkersoverhemd ook
maar ook geen kantoorpikkietheedoekdesign
En die broeken staan onetwijfeld op http://www.lifeline-textiles.com/
Balquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus een marineblauwe en een kaki
wat een hoeredingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het is een oude FiatYou do the math
Oi
[afbeelding]
Gigantische Teringzooi staat dat voor, heb je dat nooit meegekregen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat een hoereding
maat van me had die...
ALTIJD storing, echt altijd... geen gang.. en daar staat dan GT op
planner.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
succes![]()
waarvoor?![]()
ik heb weer wat gemist hoor
ik wel, hij nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gigantische Teringzooi staat dat voor, heb je dat nooit meegekregen?
[afbeelding]
je gaat er echt voor hèquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
planner.
En ik heb zonet ook nog al onze fietsen en sloten geWD40t![]()
planner bij een bedrijf dat in de top 25 van grootste transportbedrijven in Nederland staatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je gaat er echt voor hè![]()
b.t.w. planner voor wat, overvallen?
Nee. Ik vind het niet bij je passen. Maar ik denk wel dat je hiermee grotere kans maakt op de baan jaquote:
ow ja, welke dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
planner bij een bedrijf dat in de top 25 van grootste transportbedrijven in Nederland staat
Triest eigenlijk, ik vind dat iedereen geaccepteerd moet worden zoals hij isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het niet bij je passen. Maar ik denk wel dat je hiermee grotere kans maakt op de baan ja
[afbeelding]
notequote:
cursus waarvoor, jij weet toch alles alquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef ThaFreak het volgende:
en ik heb weer meer tijd om te fokken![]()
cursussen/trainingen voorlopig allemaal gehad![]()
Ja, verwaarloosde mensen die een fetish hebben voor vrachtwagens zonder opleiding moeten ook gewoon een baan krijgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, ik vind dat iedereen geaccepteerd moet worden zoals hij is
Dat vertel ik wel als ik meer zekerheid hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja, welke dan?
wat ga je plannen dan overigens, want bij b.v. Simon Loos hebben ze daar tig verschillende gasten voor zitten
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, verwaarloosde mensen die een fetish hebben voor vrachtwagens zonder opleiding moeten ook gewoon een baan krijgen.
[afbeelding]
inderdaad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, verwaarloosde mensen die een fetish hebben voor vrachtwagens zonder opleiding moeten ook gewoon een baan krijgen.
[afbeelding]
ik hoop dat het je gaat lukken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat vertel ik wel als ik meer zekerheid hebEn ik word opgelid tot iemand die op alle afdelingen inzetbaar is (de planning is in een stuk of 6 verschillende landenclusters ingedeeld)
Ik ook. En anders begin ik maandag weer als heftruckchauffeurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik hoop dat het je gaat lukken!![]()
Begin je nu weer te patsen met je heftruckdiploma?quote:
Dat hoop ik natuurlijk oprecht ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik hoop dat het je gaat lukken!![]()
leuk ja?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook. En anders begin ik maandag weer als heftruckchauffeurOok leuk
Niet iedereen verwaarloost zn arbeidsplicht door na zn HBO te laf te zijn om te werken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Begin je nu weer te patsen met je heftruckdiploma?
Of met je MBO die je na je VWO hebt gedaan?
[afbeelding]
jij en oprecht?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hoop ik natuurlijk oprecht ook
[afbeelding]
herman?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet iedereen verwaarloost zn arbeidsplicht door na zn HBO te laf te zijn om te werken.
Zal ik hem anders zelf aanvragen en dan onder een kloontje gaan postenquote:
Doe eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal ik hem anders zelf aanvragen en dan onder een kloontje gaan posten;d;d:D;d;D::D;d;d:111!11!1!!11einszweipolizei!11!11!!D;D:d; d; D:;d
D
[afbeelding]
Persoonlijk zou ik niet dood in de buurt gevonden willen worden van een heftruckquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, leuk
maar niet zo leuk als planner
jaarlijks opfris cursus kwa verkooptechnieken, autotechniek, toekomstige technieken, stukje toekomstige modellen erbij enz enz enz.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
cursus waarvoor, jij weet toch alles al![]()
jij eerstquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
STERF GODDOMME NOG HARDER
[afbeelding]
Arbeidsplichtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet iedereen verwaarloost zn arbeidsplicht door na zn HBO te laf te zijn om te werken.
nou ik heb de tijd, dus brand losquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jaarlijks opfris cursus kwa verkooptechnieken, autotechniek, toekomstige technieken, stukje toekomstige modellen erbij enz enz enz.....
dat lijkt me ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Arbeidsplicht
Ik ga na m'n universitaire studie werken. Ik heb denk ik in m'n leven al meer uren gewerkt dan jij
[afbeelding]
Daarom. En dan heb ik ook nog gestudeerd en is hij ouderquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat lijkt me ook niet zo moeilijk
nou,nouquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom. En dan heb ik ook nog gestudeerd en is hij ouder
[afbeelding]
Ze heeft er nog 3 á 4 van me verwijderdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je echt dat je daarom een ban krijgt?
We hadden wel een GMTA
[afbeelding]
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4913quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou ik heb de tijd, dus brand los![]()
Van mij ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze heeft er nog 3 á 4 van me verwijderd.
en nieuwe technieken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4913![]()
Scheldt Anne even goed uit danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
trouwens..
ik post hier nu weer, dus het is wel even tijd voor een relletje![]()
Pff ehm als jij me wilt hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe/Hugo hoe laat kom/komen jullie morgen?
[afbeelding]
Wat wil je weten Cobyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Sjoewe het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van strijken?
[afbeelding]
Mja, ik ben vanaf een uur of 16h15 thuis dus...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pff ehm als jij me wilt hebben
[afbeelding]
veel over de golf gt (supercharger/turbo) dus dat zal wel op meer modellen komen....quote:
Is het gewoon aan & gaan met zo'n eenheid?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wil je weten Coby
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is het gewoon aan & gaan met zo'n eenheid?
[afbeelding]
quote:In het algemeen geldt dat puur linnen heet mag, katoen iets minder heet en dat wol, zijde en tal van mengingen beslist niet te heet mogen. Wees voorzichtig met synthetische materialen en mengingen van garens.
Vaak moet er ook nog een druppeltje water inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is het gewoon aan & gaan met zo'n eenheid?
[afbeelding]
Mja ik ben eerst even schoenen en laatste dingetjes shoppen voor de vakantie in Hamsterdam, moet even zien hoe laat ik daar klaar ben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik ben vanaf een uur of 16h15 thuis dus...
[afbeelding]
Hoeft niet per se. Maakt het strijken wel makkelijker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vaak moet er ook nog een druppeltje water inDan de schijf op de goede shit zetten (die w.s. nog gewoon goed staat) en gaan met die eenheid ja
[afbeelding]
Ik denk dat het al hard genoeg werken wordt voor de beste manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Maakt het strijken wel makkelijker.
Mja, ik heb een telefoon, jij ook, en je hebt m'n nummer, ik denk best dat het goed komtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik ben eerst even schoenen en laatste dingetjes shoppen voor de vakantie in Hamsterdam, moet even zien hoe laat ik daar klaar ben.
[afbeelding]
Ze hapt nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef hermandeperman het volgende:
Ff aanwakkeren in KLB Anne
[afbeelding]
Ja man, kappen hermquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
Eindelijkt hapt die homp vlees
[afbeelding]
Mja accepteer je collectcall?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik heb een telefoon, jij ook, en je hebt m'n nummer, ik denk best dat het goed komt
[afbeelding]
Dudequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
Strijken en inpakken straks
Ghihi net een echte huisvrouw![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jahoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja accepteer je collectcall?
[afbeelding]
Ik pas al een week hier op het huis johquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DudeMams is al op vakantie?
[afbeelding]
Gelukkig heb ik Hugie bij me, dan kan ik op een railrunnerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JahoorVan jou wel
[afbeelding]
Je komt niet zo heel vaak in KLB, dus reken maar op een algehele ban.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En weer alles weg
Zal er een subforumbannetje aankomen?
[afbeelding]
Ahhh oui oui, tu'tapelles so bon Français wie Ichquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik pas al een week hier op het huis joh
Die ouwes zitten aan du pain, du vin et du boursin au secour une serpent, avec le show musicale, nous avon une groupe musical, ils s'appelle le big mec, qui sacre bleu montblanc liberte toujours jeweets
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Hugie bij me, dan kan ik op een railrunner
[afbeelding]
Lamme josti's zijn het dan zegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je komt niet zo heel vaak in KLB, dus reken maar op een algehele ban.
Immer geradeaus, sieg heil. Brennen sollen die Fransösische Liniës, wenn ich ihr ins eueren Arschloch fickt mit meinem Panzer Division!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhh oui oui, tu'tapelles so bon Français wie Ich
[afbeelding]
Mja, heb ik nog een opmerking van je gemist?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
Anne, het spijt me, ik moest lachen om je laatste opmerking in KLB FB
[afbeelding]
Arschlochbumzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Immer geradeaus, sieg heil. Brennen sollen die Fransösische Liniës, wenn ich ihr ins eueren Arschloch fickt mit meinem Panzer Division!![]()
[afbeelding]
Dunno, dat wijf blijft iig wel driftig deletenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, heb ik nog een opmerking van je gemist?
Om er ein bischen Fröher zu machen zoll ich mal tieten vor Ehr posten, JAWOHL!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ArschlochbumzenDas geilste was ik bedenken kann was ich mit ihr tun kan
. Wist du, was is am moment das geilsten findt, das die BoJo sich die GODSKOLERE zitst zu ergeren um unsere kennis von die Deutsche sprache
[afbeelding]
FICKEN FICKEN FICKEN!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om er ein bischen Fröher zu machen zoll ich mal tieten vor Ehr posten, JAWOHL!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:ing. Herman -> zegt:
kankergebanned
Sjoewe ][ Synthesize my life zegt:
coby
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:02 schreef Lucille het volgende:
ijsmeis en hermandeperman maken doelbewust afspraken om op het forum te gaan klooien, daar zijn we niet echt blij mee. Dus mag je een week ergens anders van het mooie weer genieten.
Hendigsjiek lollers:D;d;d:D:D:d;d;:D Hoest in Statskanoal?quote:
Ja prima, Dangel staat nu in d'r bikini de Mog in de was te zetten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:12 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hendigsjiek lollers:D;d;d:D:D:d;d;:D Hoest in Statskanoal?d;d;D
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:18 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ja prima, Dangel staat nu in d'r bikini de Mog in de was te zetten.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
De roflslet
;d;d:D:D Hebbie fotoos? D:dD:D
Ohw kut, ik hoor net dat lollermams 't frete klaar hep, kben der weg fan:D;d;d:D
:W
Had je je verstand maar moeten gebruiken toen je hem kochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zit nog steeds speling op de bak van de 404..
en de aandrijfas..
en ik heb een roestplek gevonden in de bodem onder de achteras.
ATLIJD wat met die dingen
Alsof dat niet in het verwachtingspatroon lagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en de aandrijfas..
nou van die bak is wel een beetje een teleurstelling.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alsof dat niet in het verwachtingspatroon lagOud, Frans en Roest
[afbeelding]
dankjulliewelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja DAT was wat ik nog wilde melden. Hierbij dus.
Solliciteren voor homo'squote:Beantwoord alle vragen. Ook als ze indiscreet zijn. Probeer ze in dat geval te omzeilen. Mocht een recruiter aan jou als man naar je sexuele geaardheid vissen door te vragen of je vrouw ook werkt, heb het dan in je antwoord over de neutrale term ‘mijn partner’.
je bent er wel mee bezig hèquote:
Staat wel overal dat je alles aan meot dikken en zo, maar dat is echt mn ding nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je bent er wel mee bezig hè![]()
ik zeg altijd maar, gewoon jezelf zijn.. alleen weet ik bij jou niet of je daar echt wat aan hebt![]()
Is die Ford in Vlissingen van de boot gereden??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ooit eens WD40 in een contact slot van mijn Ford Falcon '88 4L V6 gespoten, omdat hij heel soms wat stroef liep. Hij liep accuut vast, en moest een nieuw contactslot in. Beste autoliefhebbers; verklaar dat eens..?
Nope, stond gewoon keurig op het erf bij 30 graden ergens in Australie. Kon hem niet eens meer starten omdat de sleutel NIET meer draaide.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is die Ford in Vlissingen van de boot gereden??
Vergeleken met mn dagelijkse kleren een hele vooruitgang, en zo kan ik iig mezelf nog zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Oksel het volgende:
Overigens zijn Life Line boeken en Ecco schoenen niet netjes, maar outdoor kleding & oude lullen schoenen van hoge kwaliteit.
Zn vriendin dan, die Ted de Braak bij een discussie over religie haaltquote:
Geen idee, ik heb geen verstand van auto's. Of WD40.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Oksel het volgende:
Hehe, okay. Maar verklaar mijn WD40 verhaal eens.
slot al verrot en toevallig gaf die na de wd40 de geest....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Oksel het volgende:
Hehe, okay. Maar verklaar mijn WD40 verhaal eens.
spannend vanavond tegen de moffenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
slot al verrot en toevallig gaf die na de wd40 de geest....
steentje wat ergens half vastzat door de wd40 verschoven en helemaal vastkomen te zitten
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zn vriendin dan, die Ted de Braak bij een discussie over religie haaltReligies van vroeger en nu
Wie heeft die sticker op je auto durven plakken?quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
spannend vanavond tegen de moffen![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:53 schreef Sjoem het volgende:
Potverdriedubbeltjes!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
kutklonk
Jaloers dat ik wel grip heb!quote:
ja heerlijk stuurtje hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jaloers dat ik wel grip heb!![]()
Stuurtje is trouwens fon-feintzen, ouwe was wel ff lastig om los te halen ( maar met gepast geweld toch gelukt)
ik vind het best, ben erg content met de circuit fotosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
Binnenkort weer foto's maken enzo......... statief gekocht enzo...............
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zat meer aan dit te denken
[afbeelding]
yeps!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]heb je zo'n statief gekocht
![]()
![]()
Dat word tijd voor fotos dan![]()
Met een tuigje om uit de auto te hangen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zat meer aan dit te denken
[afbeelding]
poging nr 2 danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
overzicht van oldtimers, niet een bepaalde auto
gaafquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yeps!
Komt uit de UK dus hopelijk van de week binnenAlleen ff balhoofdje scoren en dan kan ik aan de slag
Ik mis Sjoem nu alquote:
heb je airco?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat tv kijken in bedje
airco powerr..........
Truzzel en pak die baanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je
computer stond nog aan, kwam onder de douche vandaan, je kent het wel![]()
Damn, das verrekset goedkoop voor een Munga. En ik weet nog wel een adresje waar ze originele legerverf verkopen gelukkigquote:
dat ken ik jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
Oh bo wil je voortaan je 155 vriendjes ff van me reet vandaan halen![]()
Vandaag zat zo'n fagot te bumperkleven en kon ik mezelf weer niet inhouden en dat heeft me weer extra benzine gekost![]()
[patsmode]quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat ken ik ja
en was je sneller?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag zat zo'n fagot te bumperkleven en kon ik mezelf weer niet inhouden en dat heeft me weer extra benzine gekost![]()
wat voor ding heb je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[patsmode]
Uiteraard![]()
alleen die Q4 van alfisti kan lastig wordende rest
![]()
[/pastmode]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor ding heb je?
T-5 gok ik
dat verliezen ze natuurlijk wel van France..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef ThaFreak het volgende:
deutschland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
italia
![]()
![]()
![]()
![]()
finaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
niemand houd italie meer tegenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat verliezen ze natuurlijk wel van France..
zolang die Portugezen het maar niet winnen
Ja toch kut van je geldquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef BaraCuda het volgende:
Dat mensen op die tribune werkelijk zitten te janken zegmijn god
zo super was dat niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niemand houd italie meer tegen![]()
zowel frankrijk als portugal gaan het niet redden als italie op dit niveau blijft spelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je
computer stond nog aan, kwam onder de douche vandaan, je kent het wel![]()
hoe was t bij de Makroquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
Sig change?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niemand houd italie meer tegen![]()
zowel frankrijk als portugal gaan het niet redden als italie op dit niveau blijft spelen![]()
![]()
ahh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Tommy
Boos... neuh.zeker niet met dit weer
doen het prima hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahh, gelukkig maar
en hoe gaat het met je 1-2-3 knippers?
wat mankeert er aan dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je geluk![]()
mijn 404 doet het minder trouwens
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en de aandrijfas..
Voel je je net zo vergrafd als ik nu?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:59 schreef Hugster het volgende:
Ik nog niet, maar ik moet morgen wel 07:00 werken![]()
[afbeelding]
50 liter biertje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 06:50 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Voel je je net zo vergrafd als ik nu?
Nog even een klein biertje gedaan op't balkon
Is niet slimquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:59 schreef Hugster het volgende:
Ik nog niet, maar ik moet morgen wel 07:00 werken![]()
[afbeelding]
Hendigquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga de hele dag met dit weer door Mokum sjouwen
[afbeelding]
Hoi Sjoem.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:58 schreef Fame het volgende:
Ik smeer je dadelijk een ban aan als je niet stopt.
En ga je het nu met lollerchinezen uitprobeerselen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef BoJo het volgende:
het is te rustig... ik heb karaoke geinstalleerd op m'n telefoon.
uiteraard, hendig sjiek lollerzingen !!!eins!!! uno!!fiat!!!enis111quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef roflcopter het volgende:
[..]
En ga je het nu met lollerchinezen uitprobeerselen?
lampje eruitdraaienquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
Service lampje in m'n volvo brand![]()
Zal maar vast wat geld appart gaan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |