stop aub met je Inter-bevoordeling, Milan heeft GEEN sportieve fraude gepleegd. Ze hebben wel telefoontjes gepleegd wat verboden is, maar hebben geen enkele match gemanipuleerd. Juve dus wel, maar zou hoedanook boven Inter zijn geeindigd. Zielig hoe Inter het 17 jaar lange falen nu in schoenen schuift van het schandaal.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Tsja Milan en Juve zijn het zelf schuld als ze het ook hebben gedaan
Zie Feyenoord (behalve de passage 'met zoveel geld' dan)quote:Op woensdag 5 juli 2006 05:55 schreef daaaaan het volgende:
Niet als de net-wel ploegen verdwijnen dus
Vind het overigens raar dat zo'n grote club met zoveel geld niet echt mee kan doen met de 'grote jongens'.
Het geld komt daar niet op de juiste plaatsen terechtquote:Op woensdag 5 juli 2006 05:55 schreef daaaaan het volgende:
Niet als de net-wel ploegen verdwijnen dus
Vind het overigens raar dat zo'n grote club met zoveel geld niet echt mee kan doen met de 'grote jongens'.
Offtopicquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er zo geil is aan Groningen in de CL? Weet je wat voor een domper dat is voor het NL voetbal. Kom op zeg, in Tilburg met 6-0 verliezen. Wat moet het dan wel niet in bijv Londen worden.![]()
Och, ik moet zeggen dat ik een club als Juve ook zo langzamerhand wel begin uit te kotsen, schandaal op schandaal wordt daar gestapeld......quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Pritt het volgende:
Inter de lachende derde.
Dat vind ik wel jammer, ik gun die club dat niet.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:06 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Och, ik moet zeggen dat ik een club als Juve ook zo langzamerhand wel begin uit te kotsen, schandaal op schandaal wordt daar gestapeld......
Juist wel. Al 20 jaar smachten ze naar het kampioenschap. Dan worden ze het uiteindelijk, maar op zo'n manier dat ook dat weer een enorme deceptie is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Pritt het volgende:
Inter de lachende derde.
= klassejustitie als kleinere clubs al om 1 afgesproken wedstrijd teruggezet worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:39 schreef Loohcs het volgende:
Het is pas een eis en uiteindelijk zullen ze allemaal op de een of andere manier wel gewoon in de serie A mogen blijven met een geldboete en 3 (of 6) verliespunten bij de start van 't seizoen.
Het is de doodsteek voor je competitie als je zulke grote teams terug gaat zetten. Die wetenschap mag misschien niet meespelen, maar dat zal uiteindelijk wel gebeuren denk ik.
Hier ben ik het mee eens. Als ze het lef hebben pakken ze nu door en dan ben je voor lange tijd van zulk gezeik af. Doe je het af met half werk, dan werk je het alleen maar in de hand.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
= klassejustitie als kleinere clubs al om 1 afgesproken wedstrijd teruggezet worden.
Of je maakt schoon schip, of je accepteert dat grotere clubs dus feitelijk boven de wet staat. In het laatste geval is het ook de doodsteek voor je competitie.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
= klassejustitie als kleinere clubs al om 1 afgesproken wedstrijd teruggezet worden.
Of je maakt schoon schip, of je accepteert dat grotere clubs dus feitelijk boven de wet staat. In het laatste geval is het ook de doodsteek voor je competitie.
Ik ben het met je eens dat het klassejustitie zou zijn. Ik zeg ook dat het niet mee mag spelen, maar de praktijk is vaak anders.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:39 schreef Loohcs het volgende:
[...]
Het is de doodsteek voor je competitie als je zulke grote teams terug gaat zetten. Die wetenschap mag misschien niet meespelen, maar dat zal uiteindelijk wel gebeuren denk ik.
Waarom moet hij kappen als je zelf hetzelfde doet met je eigen (foute) ploeg?quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:26 schreef BramKVO het volgende:
[..]
stop aub met je Inter-bevoordeling, Milan heeft GEEN sportieve fraude gepleegd. Ze hebben wel telefoontjes gepleegd wat verboden is, maar hebben geen enkele match gemanipuleerd. Juve dus wel, maar zou hoedanook boven Inter zijn geeindigd. Zielig hoe Inter het 17 jaar lange falen nu in schoenen schuift van het schandaal.
Inter had achteraf dus wel gelijk toen ze Juve beschuldigden en een boete kregen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:26 schreef BramKVO het volgende:
[..]
stop aub met je Inter-bevoordeling, Milan heeft GEEN sportieve fraude gepleegd. Ze hebben wel telefoontjes gepleegd wat verboden is, maar hebben geen enkele match gemanipuleerd. Juve dus wel, maar zou hoedanook boven Inter zijn geeindigd. Zielig hoe Inter het 17 jaar lange falen nu in schoenen schuift van het schandaal.
Inter heeft wel eerlijk deelgenomen aan de competitie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Pritt het volgende:
Inter de lachende derde.
We blijven hopen op een Abramovic, wellicht als Europa lonkt...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Parma heeft toch problemen met de centen.
Dalijk gaat AS ROma er met deze namen vandoor.
Dat is juist de enige reden waarom ze nooit kampioen worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zie Feyenoord (behalve de passage 'met zoveel geld' dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |