abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 04:55:05 #52
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39530172
Inter is en zal altijd de net-niet-ploeg blijven.
  woensdag 5 juli 2006 @ 05:55:40 #53
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39530227
Niet als de net-wel ploegen verdwijnen dus
Vind het overigens raar dat zo'n grote club met zoveel geld niet echt mee kan doen met de 'grote jongens'.
pi_39530996
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 05:55 schreef daaaaan het volgende:
Vind het overigens raar dat zo'n grote club met zoveel geld niet echt mee kan doen met de 'grote jongens'.
Zie Feyenoord (behalve de passage 'met zoveel geld' dan)
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:16:54 #55
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39536341
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 05:55 schreef daaaaan het volgende:
Het geld komt daar niet op de juiste plaatsen terecht
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_39536621
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:47 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Leg mij eens uit wat er zo geil is aan Groningen in de CL? Weet je wat voor een domper dat is voor het NL voetbal. Kom op zeg, in Tilburg met 6-0 verliezen. Wat moet het dan wel niet in bijv Londen worden.
Offtopic
Zou mij een worst zijn of dat wel of niet goed is voor het Nederlands voetbal.
Ik zou er echt geen traan om laten als FCG supporter.!!

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:34:59 #57
148059 Pritt
Atheïst
pi_39536935
Inter de lachende derde.
Dat vind ik wel jammer, ik gun die club dat niet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:06:50 #58
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_39537950
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Pritt het volgende:
Inter de lachende derde.
Och, ik moet zeggen dat ik een club als Juve ook zo langzamerhand wel begin uit te kotsen, schandaal op schandaal wordt daar gestapeld......
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:23:45 #59
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39538534
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:06 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Och, ik moet zeggen dat ik een club als Juve ook zo langzamerhand wel begin uit te kotsen, schandaal op schandaal wordt daar gestapeld......
.. ze poberen jarenlang al Juve onderuit te halen..
Misschien hebben ze dit jaar wel eindelijk hun zin
pi_39538569
Tja, moet Juve maar geen rare dingen doen. Of is deze zaak en was die dopingzaak gelogen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_39539046
Het is pas een eis en uiteindelijk zullen ze allemaal op de een of andere manier wel gewoon in de serie A mogen blijven met een geldboete en 3 (of 6) verliespunten bij de start van 't seizoen.

Het is de doodsteek voor je competitie als je zulke grote teams terug gaat zetten. Die wetenschap mag misschien niet meespelen, maar dat zal uiteindelijk wel gebeuren denk ik.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_39539117
quote:
Inter de lachende derde.
Juist wel. Al 20 jaar smachten ze naar het kampioenschap. Dan worden ze het uiteindelijk, maar op zo'n manier dat ook dat weer een enorme deceptie is.
pi_39539166
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:39 schreef Loohcs het volgende:
Het is pas een eis en uiteindelijk zullen ze allemaal op de een of andere manier wel gewoon in de serie A mogen blijven met een geldboete en 3 (of 6) verliespunten bij de start van 't seizoen.

Het is de doodsteek voor je competitie als je zulke grote teams terug gaat zetten. Die wetenschap mag misschien niet meespelen, maar dat zal uiteindelijk wel gebeuren denk ik.
= klassejustitie als kleinere clubs al om 1 afgesproken wedstrijd teruggezet worden.

Of je maakt schoon schip, of je accepteert dat grotere clubs dus feitelijk boven de wet staat. In het laatste geval is het ook de doodsteek voor je competitie.
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:50:28 #64
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_39539449
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef MaxPower het volgende:

[..]

= klassejustitie als kleinere clubs al om 1 afgesproken wedstrijd teruggezet worden.

Of je maakt schoon schip, of je accepteert dat grotere clubs dus feitelijk boven de wet staat. In het laatste geval is het ook de doodsteek voor je competitie.
Hier ben ik het mee eens. Als ze het lef hebben pakken ze nu door en dan ben je voor lange tijd van zulk gezeik af. Doe je het af met half werk, dan werk je het alleen maar in de hand.
pi_39539744
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef MaxPower het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:39 schreef Loohcs het volgende:
[...]

Ik ben het met je eens dat het klassejustitie zou zijn. Ik zeg ook dat het niet mee mag spelen, maar de praktijk is vaak anders.

Wat betreft je tweede opmerking denk ik niet dat de fans of sponsors weg zullen blijven in het geval er toch geen (zware) straf zou worden opgelegd. De fans accepteren in de praktijk nogal veel van hun idolen (en als de fans blijven, blijven de sponsors ook), dus ik denk/vrees dat klassejustitie geen doodsteek zal zijn voor de competitie.
pi_39539822
De fans van Juve en Milan zullen wel blijven inderdaad (de echte althans), maar ik zou als supporter van een benadeelde ploeg wel in opstand komen als hier niet volgens de regels tegen opgetreden wordt. Zeker als een jaar eerder wel andere ploegen voor minder zijn teruggezet.

Ervanuitgaande dat de clubs schuldig bevonden worden uiteraard.
pi_39540063
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 04:26 schreef BramKVO het volgende:

[..]

stop aub met je Inter-bevoordeling, Milan heeft GEEN sportieve fraude gepleegd. Ze hebben wel telefoontjes gepleegd wat verboden is, maar hebben geen enkele match gemanipuleerd. Juve dus wel, maar zou hoedanook boven Inter zijn geeindigd. Zielig hoe Inter het 17 jaar lange falen nu in schoenen schuift van het schandaal.
Waarom moet hij kappen als je zelf hetzelfde doet met je eigen (foute) ploeg?
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_39540759
Gaat dit trouwens betekenen dat Inter, Roma, Chievo en Palermo de CL in mogen ?

edit:
Laat ik eerst maar is alles lezen .
pi_39548252
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 04:26 schreef BramKVO het volgende:

[..]

stop aub met je Inter-bevoordeling, Milan heeft GEEN sportieve fraude gepleegd. Ze hebben wel telefoontjes gepleegd wat verboden is, maar hebben geen enkele match gemanipuleerd. Juve dus wel, maar zou hoedanook boven Inter zijn geeindigd. Zielig hoe Inter het 17 jaar lange falen nu in schoenen schuift van het schandaal.
Inter had achteraf dus wel gelijk toen ze Juve beschuldigden en een boete kregen.
quote:
Inter de lachende derde.
Inter heeft wel eerlijk deelgenomen aan de competitie.
VAn omkoping kun je ze absoluut niet beschuldigen.

Dat Ajax de beker van 96 wil claimen zegt al genoeg over Juve.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:43:04 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39551570
Even een tvp.
In de hoop dat de eisen ingewilligd worden, Parma Europa ingaat en Buffon, Gilardino en Fabio terug komen.
pi_39551886
Parma heeft toch problemen met de centen.

Dalijk gaat AS ROma er met deze namen vandoor.
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:02:47 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39557276
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Parma heeft toch problemen met de centen.

Dalijk gaat AS ROma er met deze namen vandoor.
We blijven hopen op een Abramovic, wellicht als Europa lonkt...
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:29:26 #73
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39558327
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zie Feyenoord (behalve de passage 'met zoveel geld' dan)
Dat is juist de enige reden waarom ze nooit kampioen worden.
pi_39563954
Vandaag een item bij 2vandaag over het hele gebeuren; vanaf 18.00
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:23:18 #75
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39564243
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik kijk nou al uit naar 10 juli
Het zal allemaal wel met een sisser aflopen.

donderdag 6 juli 2006 @ 11:45:43 #76
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39567941
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:23 schreef DeTolk het volgende:

[..]

pi_39569087
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:23 schreef DeTolk het volgende:

[..]

De Advocaat van Juve heeft al aangegeven te kunnen leven met degradatie naar de Serie B en puntenaftrek. Is niet zo diep als de Serie C1 maar is al heel wat. Ik verwacht ook dat Juve minimaal deze straf zal krijgen.

Degradatie naar de C1 zou overigens een inkomstendaling van 79% betekenen, zo is berekend.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_39569149
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:

[..]

De Advocaat van Juve heeft al aangegeven te kunnen leven met degradatie naar de Serie B en puntenaftrek. Is niet zo diep als de Serie C1 maar is al heel wat. Ik verwacht ook dat Juve minimaal deze straf zal krijgen.

Degradatie naar de C1 zou overigens een inkomstendaling van 79% betekenen, zo is berekend.
Ik ben een beetje dubbel. Ik hoop dat er goed schoon schip wordt gemaakt en dat er flink gestraft wordt, maar wil Viola niet in de Serie B zien uit persoonlijk oogpunt. Dus Juve in B en de rest toch in A is aan de ene kant interessant, maar Juve in C1 ook.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39569156
De -15 punten aftrek van LAZIO, dat trek ik heel slecht.
Of Serie B of -15 punten, maar niet allebei.
pi_39569207
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:23 schreef -Wolf- het volgende:
De -15 punten aftrek van LAZIO, dat trek ik heel slecht.
Of Serie B of -15 punten, maar niet allebei.
Dit seizoen -15 punten en daardoor volgend seizoen Serie B zou ook wel leuk zijn voor Lazio
pi_39569252
Hoe loyaal zijn de spelers eigenlijk met de clubs? Zijn er al geluiden te horen van spelers dat als ze worden teruggezet, dat ze dan toch blijven? Of zijn de clubs dan financieel niet meer in staat de selecties bijeen te houden? Kan me namelijk voorstellen dat je weg wilt, maar als je een echte club man bent en je gaat naar de Serie B, hoeft er ook nog niet alles verloren te zijn natuurlijk, bij een beetje behoud van de selectie kun je zo weer promeveren het jaar erop.
pi_39569417
Als je echt een clubmens bent, zou je ook een jaartje met veel minder salaris genoegen nemen. Ze verdienen nu bakken met geld, dus ze komen heus wel rond met een jaartje minder.
pi_39569448
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag een item bij 2vandaag over het hele gebeuren; vanaf 18.00
Bedankt voor de tip
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:33:16 #84
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39569518
Ik hoop dat alle eisen ingewilligd worden. Ik heb het helemaal gehad met alle fraude in de sport. Keihard aanpakken waar het pijn doet: in de portemonnee dus. Want daar komt ook al die fraude vandaan.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_39574580
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Groningen in de CL
quote:
MOGGIGATE: AZ (of FC Groningen) in Champions League?

VIANEN, 6 juli 2006 13:23 - De affaire-Moggigate heeft natuurlijk ook gevolgen voor het internationale voetbal. En het zou wel eens verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor de Nederlandse inbreng in de Champions League. Wanneer de Italiaanse justitie niet op tijd zijn rechtspraak voltooit, is de kans aanwezig dat de UEFA geen enkele inschrijving zal accepteren voor de Europese toernooien.
Die kans is eerlijk gezegd klein, maar op initiatief van voorzitter Gervais Martel van de Franse club Lens is er wel een andere mogelijkheid ontstaan. Martel is van mening dat zijn club (als vierde geeindigd in de Franse competitie) recht heeft om de voorronde van de Champions League te spelen. "Het lijkt me onmogelijk dat de UEFA de inschrijving van Chievo Verona en Palermo zomaar zal accepteren. Uit ethisch oogpunt bekeken is dat zelfs niet juist, want die clubs hebben helemaal geen prestatie geleverd waarmee een plaats in de Champions League gerechtvaardigd kan worden."
Martel doelt erop dat de UEFA Italië ook moet straffen voor het schandaal en zodoende een paar plaatsen moet laten zakken op de zogenaamde landenranglijst. Zodoende kunnen Duitsland en Frankrijk in de Champions League een vierde ploeg inschrijven en Nederland een derde.

Welke club die derde plaats mag innemen, is natuurlijk een bizar vraagstuk. Wordt dat de nummer twee van het afgelopen seizoen (AZ) of de verliezend finalist van de play-offs (FC Groningen). Het lijkt waarschijnlijk dat de UEFA in dat geval alleen de inschrijving van AZ zal accepteren.
Martel weet zich bij zijn actie gesteund door de Franse bond, die de kwestie bij de eerstvolgende vergadering van de UEFA zal aankaarten. Italië zou als dit senario wordt gevolgd in de Champions League alleen vertegenwoordigd worden door Inter en eventueel (via de voorronde) door AS Roma. bron: voetbalonline.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39575035
Lijkt me sterk natuurlijk, want de competitie zelf is wel gewoon geldig.

Alleen in het geval van Griekenland lijkt het me dat er plaatsen vrij komen.
pi_39580240
Laat die plekken maar in Iatlië blijven.
pi_39580622
Kut, helemaal vergeten.

Nu nog een stukje op NED2!
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:49:23 #89
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39580667
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kut, helemaal vergeten.

Nu nog een stukje op NED2!
Vertel!

Heb geen TV tot mijnen beschikking.
pi_39592439
En de herhaling ook weer gemist.

Maar de stukjes die ik zag, was er vol vertrouwen nog in de club. Supporters blijven hoe dan ook de club steunen.

Volgens enkele journalisten zal de Serie B, mochten alle straffen doorgaan, veel interessanter worden dan de Serie A.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 02:00:08 #91
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39593810
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
En de herhaling ook weer gemist.

Maar de stukjes die ik zag, was er vol vertrouwen nog in de club. Supporters blijven hoe dan ook de club steunen.

Volgens enkele journalisten zal de Serie B, mochten alle straffen doorgaan, veel interessanter worden dan de Serie A.
Ergens misschien een herhaling op internet?
pi_39601203
quote:
Italy minister hints at amnesty

Italy's justice minister suggested an amnesty may be suitable for clubs named in an alleged match-fixing scandal so as not to punish players from the squad who have reached Sunday's World Cup final against France.

"The government cannot get involved in this issue," Justice Minister Clemente Mastella told the Corriere della Sera newspaper on Friday.

"But I do think the majority of fans want an amnesty. As a fan, let me say this: is it fair that (Fabio) Cannavaro and (Alessandro) Del Piero and so many others should play in the third division after everything they have done?".

Cannavaro and Del Piero are two of several Italy players on the books of Juventus.

The Serie A champions face possible relegation to the third division for what a prosecutor says was the club's role in the scandal.

The club denies wrong-doing but one of their lawyers has suggested relegation to the second division might be apt punishment if Juventus are found guilty by a sports tribunal.

There have been several calls for an amnesty for Juventus and the other three clubs caught up in the scandal, AC Milan, Lazio and Fiorentina, given the efforts of Italy's players at the World Cup in Germany.

But earlier this week Sports Minister Giovanna Melandri said the proposal was "idiocy".
pi_39601353
Het nationale elftal staat los van dit en dat moet het ook blijven staan natuurlijk, volkomen flauwekul, amnestie.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:14:59 #94
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39601376
Het zal toch niet..
pi_39601462
Ze gooien het gewoon weer op een Italiaans ons kent ons akkoordje
pi_39602919
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 02:00 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Ergens misschien een herhaling op internet?
KLIK Het begint na 23 minuten....maruh dat had je zelf toch ook wel kunnen vinden?

Die amnestie waarover hierboven gesproken zou me echt niets verbazen, zoals ik ook al in eerdere posts heb gezegd. Bovendien moeten ze eerst nog maar schuldig bevonden worden anders is er niet eens amnestie nodig. Gesprekken met scheidsrechters zijn wel verdacht, maar of de rechter er door overtuigd zal (wil?) worden is helemaal niet zeker.
pi_39614696
Amnestie!

Waarom verbaast me dit nou weer niet??

Maar goed, het zou wel idioot zijn als ze dit daadwerkelijk gaan doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:32:19 #98
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39615206
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Amnestie!

Waarom verbaast me dit nou weer niet??

Maar goed, het zou wel idioot zijn als ze dit daadwerkelijk gaan doen.
Behalve dat, dan mag Italie dezelfde straf krijgen als Griekenland. .
De regering mag zich niet bemoeien met voetbal, aldus de FIFA. Hoewel het in Griekenland alweer geregeld is. .
-
pi_39616877
Alleen jammer dat MAldini op zijn oude dag waarschijnlijk nog naar de Serie B moet
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:38:32 #100
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39616908
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen jammer dat MAldini op zijn oude dag waarschijnlijk nog naar de Serie B moet
maar hij heeft genoeg clubliefde om ook te blijven en waarschijnlijk ook om voor minder centen te ballen.
pi_39617143
Ja op zijn leeftijd heb je ook geen zin meer om weg te gaan.
Blijf het toch jammer voor hem vinden.
pi_39627068
Stuk van de BBC:
quote:

Serie A sale

By Andrew McKenzie

For the majority of the players involved in Sunday's World Cup final it will be the crowning moment of their career. But from Monday many of them face an uncertain future. Next week the results of the Italian match-fixing scandal are expected - and for 16 of the players in Berlin that could spell trouble. In the biggest sporting trial in the nation's history, the Italian Football Federation's prosecutor has called for Juventus, AC Milan, Lazio and Fiorentina to be thrown out of Serie A. Juventus coach Fabio Capello has already jumped ship for Real Madrid and their keeper Gianluigi Buffon admitted he is likely to be on his way.

If the punishments are enforced it could see some of the biggest names in football on the move - including 13 of the Italian squad and three of France's stars. Giancarlo Galavotti of Italian newspaper La Gazzetta dello Sport said: "There will definitely be players leaving. Capello has already taken advantage of contract clauses. If the players find that their club has been relegated through no responsibility of their own it is only right. It may be that some players have a clause that frees them in case of relegation. The players are only in their full right to move to other clubs - so the clubs will have to sell. Being in Serie B, albeit for one season or two, does not bring the same financial benefits of being in Serie A. So it does not make a lot of sense to keep the big stars although that would be the way to try to secure a quick return."

Italian football agent Andrea D'Amico, who represents Gennaro Gattuso of AC Milan and Juventus' Alessandro del Piero, told BBC Sport that the punishments will determine who goes and who stays. It is very hard to say because it depends on club-to-club what happens," he said. If Milan get relegated to Serie B it may be a problem to try to keep all the players. Or maybe some of them wish to stay and some wish to go. I think for Gattuso it is not a problem. He has a long contract with the club but it is hard to say - in three or four days maybe everything will change. We must wait and see."

Spare a thought for 38-year-old Milan star Paolo Maldini, who could face the choice of spending the final season of his career in Serie B or leave his only club after 22 years.

But where will the other players go?

It seems there is not enough room, never mind money, in Italy for all of them. Galavotti added: "We only have Inter Milan in Italy who can buy players and they could only afford maybe a couple of players. The others will have to consider what is more convenient for them - whether to try and get back in Serie A quickly or go abroad."

Premiership big-spenders like Chelsea, Manchester United, Liverpool and Arsenal, along with La Liga giants Barcelona and Real Madrid, are sure to be monitoring the situation, ready to swoop like vultures to pick up some easy prey. Galavotti said: "Capello going to Real Madrid will probably be the one who decides to bring Zambrotta or Cannavaro with him. But players such as Cannavaro, Nesta and Zambrotta will also see clubs like Chelsea, who have the desire to win the Champions League next season, as ideal material."

BBC Sport looks at some of the stars of the World Cup who could be up for grabs.

GOALKEEPERS
Gianluigi Buffon (Age: 28) Juventus and Italy
Has underlined his position as the world's best keeper - as well as the most expensive - in Germany by conceding just once in six games. Has already been linked with Barcelona.

Others:
Dida (32) AC Milan and Brazil
Angelo Peruzzi (36) Lazio and Italy

DEFENDERS
Alessandro Nesta (30) AC Milan and Italy
Italy's number 13 has been unlucky to miss out on the latter stages of the finals after picking up an injury against the Czech Republic. When fit he is a fixture of the Italian backline and one of the toughest defenders in world football.

Fabio Cannavaro (32) Juventus and Italy
Has been the outstanding defender at the World Cup finals and, even at 32, there will be no shortage of takers if he is put on the market. Would certainly solve some of Real Madrid's defensive problems.

Gianluca Zambrotta (29) Juventus and Italy
Another star of Italy's World Cup campaign, Zambrotta is equally capable of performing on either wing in defence or attack. With his best years ahead of him he is unlikely to spend them in Serie C.

Lilian Thuram (34) Juventus and France
From a marauding full-back in his heyday, Thuram is more often than not used as a calm and collected centre-half these days. But he has shown in Germany he still has the ability to perform at the highest level.

Others:

Cafu (36) AC Milan and Brazil
Massimo Oddo (30) Lazio and Italy
Tomas Ujfalusi (28) Fiorentina and Czech Republic

MIDFIELDERS
Gennaro Gattuso (28) AC Milan and Italy
The defensive lynchpin of the Italian midfield. Strong in the tackle and a leader on and off the field, the one-time Rangers star has made no secret of his interest in playing for Manchester United.

Andrea Pirlo (27) AC Milan and Italy
The artist in the Italian side has enjoyed a superb World Cup. A creator and scorer of goals, there would be no shortage of suitors if Milan were to suffer relegation.

Kaka (24) AC Milan and Brazil
One of the few Brazilians to emerge from the World Cup with some credit. The Milan playmaker and one-time Chelsea target pushed Ronaldinho to the sidelines to emerge as their key man.

Patrick Vieira (30) Juventus and France

Has answered questions about his fading engine with some driving displays at the heart of a France side who are rolling back the years.

Others:
Mauro Camoranesi (29) Juventus and Italy
Alessandro Del Piero (31) Juventus and Italy
Pavel Nedved (33) Juventus and Czech Republic
Emerson (30) Juventus and Brazil

STRIKERS
Luca Toni (29) Fiorentina and Italy

The first player for nearly 50 years to score 30 goals in Serie A took his time to get going at the World Cup, before two against Ukraine in the quarter-finals. At 29 this could be the big striker's last chance to move to one of the world's top clubs.

Zlatan Ibrahimovic (24) Juventus and Sweden
Often fails to live up to his billing as one of the world's top strikers and the Swede was off-form and injured for the duration of the finals. But the 24-year-old's ability and goal record means there are plenty of admirers out there.

Others:

David Trezeguet (28) Juventus and France
Alberto Gilardino (24) AC Milan and Italy
Filippo Inzaghi (32) AC Milan and Italy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')