kom eens met wat info dan, ipv de schoolmeester te gaan uithangenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
*eens is*
Het niveau van minstens de helft van de posts in dit topic is betreurenswaardig. Beetje heen en weer verwijten slingeren en zuigen zonder constructief te discussieren.
Dus je bedoelt niet zozeer dat overheden de buitenaardse invloeden tegenhouden deels uit eigenbelang, maar dat de overheden samen met de buitenaardse wezens besluiten niet in openbaarheid te treden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:12 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik heb je net al een reden geven waarom de overheid(lees vs) dat zou doen
ik denk dat jij de gevolgens onderschat. zo van : er komt een aankondiging van de vs dat er contact is gemaakt met een superieure beschaving.
en het leven gaat gewoon verder zoals we dat altijd al deden.
WRONG WRONBG WRONG
we leven in een kapitalische wereld die wordt gerunt door een elite die de macht heeft over alle belangrijke sectoren zoals de energie sector.
alles wordt bepaalt door de beurskoersen die een afspiegeling zijn van de verwachtingen.aandelen zijn weer onderpand van leningen, enz , enz, enz
wanneer er een radicale verandering optreed, zoals " die aankondiging van aliens en hun technologie), zal dit meteen tot uiting komen op de beursen, alles komt in het ongewisse.
olie? is het nog wat waard (koersen crahen) beursen crashen, met al die ongein die daarna komt(zie 1929 beurscrach)
misschien hebben die aliens wel een grote kennis om ziekten te bestrijden ? , prachtifg toch
behalve voor de grote farmacie bedrijven en hun aandeelhouders.
en zo kan ik nog wel wat voorbeelden bedenken.
ps: ik heb in de aandelen handel gewerkt en weet precies hoe die business werkt
get my point??
het hele zwikkie is in de jaren 50 ondergronds gegaan, ze kunnen gewoon niet meer terug
eisenhower waarschuwde in 1961 al voor de macht van het "militair industrial complex"
wat nu zo machtig is dat zij bepalen wat er gebeurt.
De afbeelding doet me denken aan Gulliver's travels. Zou zo maar een afbeelding over dat boek kunnen zijn. Heb je iets van een bron of zo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef huupia34 het volgende:
[afbeelding]
en dit is ook een alziend oog zeker![]()
![]()
thanks, ik kende dit artikel al uit frontierquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef merlin693 het volgende:
hier huupia
[afbeelding]
repulsin engine
http://www.zachariel.nl/artikelarchief/schauberger.htm
interesant stuk over zijn leven en uitvindingen !
nog een
http://www.tattva-viveka.de/victor/menzo.htm
het is een afbeelding van de schrijver voltaire uit 1760 ofzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De afbeelding doet me denken aan Gulliver's travels. Zou zo maar een afbeelding over dat boek kunnen zijn. Heb je iets van een bron of zo?
ik denk dat het de machthebbers op aarde zijn die er het meest belang bij hebben om zoiets geheim te houden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:07 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus je bedoelt niet zozeer dat overheden de buitenaardse invloeden tegenhouden deels uit eigenbelang, maar dat de overheden samen met de buitenaardse wezens besluiten niet in openbaarheid te treden?
Voor jou dus daarop. Ik zie er dus iets in uit Gulliver's Travels. Daarin komt namelijk een land voor wat in de lucht zweeft, en het lijkt erop dat het zwevende geval wat je in de tekening ziet begroeid is, vandaar dat ik er iets anders in zie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:36 schreef huupia34 het volgende:
[..]
het is een afbeelding van de schrijver voltaire uit 1760 ofzo.
duidelijk "geinspireerd" op een vliegende schotel
okay, zou kunnenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor jou dus daarop. Ik zie er dus iets in uit Gulliver's Travels. Daarin komt namelijk een land voor wat in de lucht zweeft, en het lijkt erop dat het zwevende geval wat je in de tekening ziet begroeid is, vandaar dat ik er iets anders in zie.
Heb je Gulliver's Travels wel eens gelezen? Want daarmee heb ik nu niet direct een associatie met vliegende schotels.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef huupia34 het volgende:
[..]
okay, zou kunnen
misschien heeft de schrijver die inspiratie wel opgedaan omdat hij ooit zoiets in de lucht heeft gezien.
we weten het niet
Ja precies, dat dacht ik dus al. Dus dat betekent dat het buitenaards leven tegen haar wil in de doofpot komt. De overheid wil niet dat dit in de publiciteit komt omdat dat nadelig uit zou pakken voor de overheden. Buitenaards leven wil ons helpen, maar kan dit niet, het wordt tegengehouden door overheden/machthebbers.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik denk dat het de machthebbers op aarde zijn die er het meest belang bij hebben om zoiets geheim te houden.
Omdat de media of het standpunt heeft dat het tabloitnieuws is of ze opzettelijk negeren omdat het dat stempel heeft? Denk ik. Maar als je het echt wilt weten kun je de NOS en \RTL nieuws schrijven. Of ook de internationale nieuwsorganisaties.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou goed voor mij is het simpel. Ik heb zoveel gelezen over het ufo fenomeen en heb veel beeldmateriaal gezien en gelezen. In de media wordt er vrij weinig informatie over gegeven, hooguit een melding dat er iets was. Meer ook niet. Als je dan kijkt naar prophet Yahweh, die zelf UFO's kon oproepen, dan denk je: is het zo makkelijk dan. Later hoor je er niets meer van.
Ik heb nachtenlang naar de lucht gekeken, op zoek naar een UFO. Niets gezien. Alleen omdat ik het niet zie, wil het natuurlijk niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik zie ze alleen niet en daarmee ontbreekt voor mij het echte bewijs. Want waarom blijft zoiets maar zo kort in de media?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:55 schreef Integrity het volgende:
Voordat de UFO believers elkaar nog verder in de kont kruipen, bedenk ik me iets grappigs. Waarom komen jullie zelf niet met beeldmateriaal over UFO's? Laat mij eens twijfelen aan mijn gelijk.
Kolere, er is al honderduizend keer gezegd dat hard bewijs ontbreekt. Wat willen jullie nou eigenlijk???quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:24 schreef Circle het volgende:
Gentlemen, ik heb zojuist de diarree aan posts gezien van het afgelopen kwartier en het wordt me
Kortom, genoeg over en weer nu, tijd voor concreet bewijs: gepubliceerde onderzoeksrapporten van instituten die we beiden als 'onafhankelijk' erkennen. Geen vage verdachtmakingen, wazige 'als dit dan dat....' redeneringen, maar falsifieerbare theorieen, geteste hypothesen en conclusies/feiten.
Als hard bewijs ontbreekt, dan moet je niet gaan verkondigen dat plaatje X en linkje Y bewijs zijn voor iets. Er wordt hier gepraat over feiten en bewijzen, en als het er op aan komt dan 'is er geen hard bewijs'. Dan moet je ook niet iets presenteren als zijnde hard bewijs.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omdat de media of het standpunt heeft dat het tabloitnieuws is of ze opzettelijk negeren omdat het dat stempel heeft? Denk ik. Maar als je het echt wilt weten kun je de NOS en \RTL nieuws schrijven. Of ook de internationale nieuwsorganisaties.
Uiteindelijk heeft het natuurlijk geen moer te maken met dit topic, dat ondertussen weer niet verder wil komen dan welles/nietes. Het enige wat de 'sceptici' roepen is "bewijs het dan?" Letterlijk zelfs.
[..]
[..]
Kolere, er is al honderduizend keer gezegd dat hard bewijs ontbreekt. Wat willen jullie nou eigenlijk???
Alleen maar keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer herhalen dat jij niet gelooft dat UFO's buitenaardsen zijn en iedereen die dat wel gelooft gek is ofzo? Nee, dat is interessant.
Lekker in TRU je debunk-roeping een beetje botvieren? De schaapjes behoeden dat ze in onzin en kwakzalvers gaan geloven? Sluit je aan bij Skepsis en ga daar je geestelijke zelfbevrediging halen. Laat dit forum alsjeblieft beschoren van jullie evangelisatiedrang want echt, niemand zit erop te wachten.
Na de vakantieperiode gaan we verder met de evaluatie en vernieuwing van het TRU forum en dit zal zeker een van de belangrijkste punten zijn.
Ontopic:
Het UFO-fenomeen bestaat en blijkens verschillende bronnen, zoals de bijbel, al sinds mensenheugenis. Nu, als je een andere uitleg hebt voor die historische bronnen, dan er wat we tegenwoordig vliegende schotels noemen beschilderd of beschreven worden, laat dat dan maar horen, dan discussieer je tenminste in de lijn van de bedoeling van dit topic.
Kunsthistoricus, en dan? die weet t ook niet, ja hij denkt t. Hij zal t niet weten, maar om toch interesant over te komen zal ie wat verzinnen. Ik heb het schilderij ingezoomd en vergroot maar dat is echt geen alziendoog hor sorry, wat een bullshit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit schilderij is eerder ter sprake gekomen in dit topic
Daarover is o.a. het volgende gepost als verklaring:
[..]
[..]
Sowieso wel een goed idee om bij vragen over schilderijen eens te praten met een kunsthistoricus.
Ooooow. Nee oke, de kunsthistoricus verteld maar wat om interessant over te komen? Al bedacht dat van die sensatiezoekers die die conspiracyverhalen schrijven en zo ook proberen interessant over te komen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:55 schreef Killaht het volgende:
[..]
Kunsthistoricus, en dan? die weet t ook niet, ja hij denkt t. Hij zal t niet weten, maar om toch interesant over te komen zal ie wat verzinnen. Ik heb het schilderij ingezoomd en vergroot maar dat is echt geen alziendoog hor sorry, wat een bullshit.
Het Engelse woord 'Evidence' vat het mooier samen. Dat betekent zowel bewijs als aanwijzing. Maar het zit ook in de benadering. Zelfs in een rechtzaak zijn er nog hele procedures over wat wel en wat niet als bewijs mag gelden. En wij zitten hier niet in een gerechtshof en een TRU-topic is geen rechtszaak, hoewel sommigen de discussie wel op die manier aangaan. Daar slaat mijn bovenstaande post ook op. Die debunk-drang van sommigen, alsof ze op een heilige missie zijn oid. Dat de discussie volgens hen over bewijs moet gaan alleen al...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als hard bewijs ontbreekt, dan moet je niet gaan verkondigen dat plaatje X en linkje Y bewijs zijn voor iets. Er wordt hier gepraat over feiten en bewijzen, en als het er op aan komt dan 'is er geen hard bewijs'. Dan moet je ook niet iets presenteren als zijnde hard bewijs.
Vergelijk dit:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:55 schreef Killaht het volgende:
[..]
Kunsthistoricus, en dan? die weet t ook niet, ja hij denkt t. Hij zal t niet weten, maar om toch interesant over te komen zal ie wat verzinnen. Ik heb het schilderij ingezoomd en vergroot maar dat is echt geen alziendoog hor sorry, wat een bullshit.
Wellicht is het verstandiger om deze discussie voort te zetten in het feedback topic? Daar is dat topic nl voor, en die discussie liep al vanaf het vorige feedback topic. Ik nodig iedereen hier nogmaals uit om eens in die discussie te kijken, en van vooral ook bij te dragen aan die discussie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het Engelse woord 'Evidence' vat het mooier samen. Dat betekent zowel bewijs als aanwijzing. Maar het zit ook in de benadering. Zelfs in een rechtzaak zijn er nog hele procedures over wat wel en wat niet als bewijs mag gelden. En wij zitten hier niet in een gerechtshof en een TRU-topic is geen rechtszaak, hoewel sommigen de discussie wel op die manier aangaan. Daar slaat mijn bovenstaande post ook op. Die debunk-drang van sommigen, alsof ze op een heilige missie zijn oid. Dat de discussie volgens hen over bewijs moet gaan alleen al...
Wat de bedoeling ervan is weet ik niet, wel het gevolg, namelijk dat heel veel topics op deze manier kapot gaan (en al heel lang gaan).
Dit topic gaat eigenlijk over schilderijen uit de oudheid, waarin objecten geschilderd zijn, die er uit zouden kunnen zien als UFO's.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het Engelse woord 'Evidence' vat het mooier samen. Dat betekent zowel bewijs als aanwijzing. Maar het zit ook in de benadering. Zelfs in een rechtzaak zijn er nog hele procedures over wat wel en wat niet als bewijs mag gelden. En wij zitten hier niet in een gerechtshof en een TRU-topic is geen rechtszaak, hoewel sommigen de discussie wel op die manier aangaan. Daar slaat mijn bovenstaande post ook op. Die debunk-drang van sommigen, alsof ze op een heilige missie zijn oid. Dat de discussie volgens hen over bewijs moet gaan alleen al...
Wat de bedoeling ervan is weet ik niet, wel het gevolg, namelijk dat heel veel topics op deze manier kapot gaan (en al heel lang gaan).
Sorry hor, maar ben ik nou scheel of hoe zit t? Kijk naar de lijnen van de tekening, dat is precies een ufo die nagetekend is (fig 1). Alziend oog ziet er niet zo uit hor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:12 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vergelijk dit:
[afbeelding] (fig1)
Eens met dit:
[afbeelding] (fig2)
Daar zitten toch duidelijk overeenkomsten in.
Sorry figuur 2 is een foutje, verkeerde plaatje gekopieerd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Killaht het volgende:
[..]
Sorry hor, maar ben ik nou scheel of hoe zit t? Kijk naar de lijnen van de tekening, dat is precies een ufo die nagetekend is (fig 1). Alziend oog ziet er niet zo uit hor.
Figuur 2 wat moet dat voorstellen?
Waarom heeft de Amerikaanse wet en Nasa voor astronauten dan wetten mbt UFO's en buitenaardsleven? Voor de lol?, omdat ze dat leuk vinden? Ga eens na dat als er vandaag een buitenaardse samenleving zou contact zoeken op grote schaal. Wat is macht dan nog? Wat is Amerika? Je bent geen Nederlander meer, maar een aardbewoner. De buitenaardse (goedwillig hoop ik) zullen ons technologien leren (zoals koude kernfusie: zie zon, oneindige bron energie), waardoor olie niks bij is. De gehele maatschappij beeft en valt uitelkaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:45 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik dus al. Dus dat betekent dat het buitenaards leven tegen haar wil in de doofpot komt. De overheid wil niet dat dit in de publiciteit komt omdat dat nadelig uit zou pakken voor de overheden. Buitenaards leven wil ons helpen, maar kan dit niet, het wordt tegengehouden door overheden/machthebbers.
Ik geloof daar geen bal van. Het is precies wat ik vermoed, namelijk je spiegelt je eigen gevoel van klein worden gehouden (zie ook andere TRU discussies) naar het buitenaards leven. Alsof het buitenaards leven wat honderden zoniet miljoenen jaren op ons voorloopt dat niet door heeft en op een eigen manier het heft in handen neemt. Het is een fantasie verhaal geworden waarbij dergelijke soap-verhoudingen vanuit je eigen gevoel het verhaal aanvullen.
Waarom zou buitenaards leven zich niet bij positievere ingestelde personen openbaar maken? Gekscherend zei ik al lenie 't hart, of beatrix? Ook hier kan ik al raden naar het antwoord; bush en andere usa overheden/machthebbers of andere groeperingen hebben de hele wereld onder controle. Ik geloof er geen snars van. Puur die insteek in het verhaal maakt het verhaal voor mij super ongeloofwaardig. Ik proef precies dezelfde insteken als bij de wtc discussies of bij bv de contrail discussies. Ook allemaal gebeurtenissen waarbij 'wij de kleine man' klein worden gehouden en niet de waarheid mogen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |