Slet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
Mag ik even opmerken dat ik volledig akkoord ga met de TT?
Ik breng niets in rekening, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:21 schreef NJ het volgende:
Nog één tentamen dit jaar, maar dat is dan ook gelijk een tentamen van een paar honderd bladzijdes.
Het voordeel is wel dat ik lekker op m'n balkon kan gaan leren. Tuinstoel, zonnetje, biertje erbij. En een paar honderd pagina's over marketing..
Hoewel een koud biertje er best in zou gaan. Maar daar bedoel ik verder helemaal niks mee, natuurlijk.quote:
Stoer.quote:
gewoon...quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:45 schreef miss_bleu het volgende:
nou ennou kan ik geen leuke quotes van Tal opzoeken daar
Die pics kan je ook gewoon hier posten heurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:52 schreef Tally het volgende:
Ik ben er al lang lid (whehehehehehe) maar heb er weinig posts...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die pics kan je ook gewoon hier posten heur
HEB IK HELEMAAL NIET HOU JE BEK JOH!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:58 schreef Jarno het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN EEN KORT LONTJE DOOR DAT WARME WEER!!!
WAAROM SCHREEUW JIJ OOKquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef NJ het volgende:
WAAROM MOET DIE JARNO NOU WEER ZO SCHREEUWEN???
Ja... Tijd om de fan weer aan te gooien. :squote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:46 schreef miss_bleu het volgende:
is het te warm om te rellen mensen?
31,5 op de meter hierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu zet een airco neer in dit topic
Ik doe nie foto's plaatsenquote:
* Dubbeldrank aait Tallyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe nie foto's plaatsen![]()
Diegene die ik plaats staan in mn FotoBoek![]()
Pas maar opquote:
Maak er een wiki vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:28 schreef miss_bleu het volgende:
goei he Joene
Nee neuken doe ik morgen wel weer Tally, daar heb je geen slipjes voor nodig
Nice.. Ik loop nogsteeds op deze rond. (Maar ben opzoek naar slippers met rieten voetenbed. :s )quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:24 schreef miss_bleu het volgende:
net nieuwe slippertjes besteld
http://82.197.222.90/thnx/website/index.php?gender=&brand_select=20&button_select=3&depart_select=6&product_select=1665&sub_product_select=&foto_select=1
Aernoud !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef SeLang het volgende:
nuecken
bleutjaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh + aantal rare foenetische schreeuwen erachteraanquote:
inleg?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef miss_bleu het volgende:
kluisje n00cl20n
"Hrmpfgrhaknrrrrrrr!" ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
bleutjaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh + aantal rare foenetische schreeuwen erachteraan
je zit ook nooit meer op irc, vroeger kwam je nog weleens laveloos rellenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef miss_bleu het volgende:
word het toch nog gezellig hier, het werd al zo stil
IRC heb ik savonds geen puf meer voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je zit ook nooit meer op irc, vroeger kwam je nog weleens laveloos rellen
eerder wat roggelende geluiden omdat ik half over mijn nek ga wegens het niet meer halen van de kreten van vroeger, ik word oudquote:
oldbiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
eerder wat roggelende geluiden omdat ik half over mijn nek ga wegens het niet meer halen van de kreten van vroeger, ik word oud
Ow.. ok... Doet deze 't...?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef miss_bleu het volgende:
je plaatje doet ut nie
Tot zover mijn metro-ervaring van deze maand.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:41 schreef Jarno het volgende:
Ik had vorige week dus een uitermate kek jasje gezien bij ons in de buurt, echt zo'n tussendoor model voor tussen zomer en winter door, ga ik gisteren langs "oh ja, die, die hebben we niet meer hoor!".
Grrrr. Ik zal er nog eens een keer een weekendje over slapen. Volgende keer is het gelijk kopen kopen kopen..
I'm over it now.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef miss_bleu het volgende:
wat voor kleur had dat jassie? En is ie niet meer online ergens te koop?
Als je weet welk maat en de naam van het jasje kan ik mn zusje eens laten kijken als je het echt wilt hebben..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
I'm over it now.
Nee, 't was eeehhh, lichtbruin ofzo. Met ritsen. En zakjes. Oh, en het was van Esprit. Da's dan wel weer jammer. Maar ach.
JA IK DRAAG HET DUS NIET WANT HET WAS ER NIET MEER KNOET!!!!quote:
MOET IK DOOF WORRUH ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
JA IK DRAAG HET DUS NIET WANT HET WAS ER NIET MEER KNOET!!!!
Thanks, maar ik zie na de zomer wel weer. Maar ik wilde het gewoon even met jullie delen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je weet welk maat en de naam van het jasje kan ik mn zusje eens laten kijken als je het echt wilt hebben..
Die werkt bij Esprit..
DAS OOK MAZZEL DAN!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
JA IK DRAAG HET DUS NIET WANT HET WAS ER NIET MEER KNOET!!!!
Begrijp ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thanks, maar ik zie na de zomer wel weer. Maar ik wilde het gewoon even met jullie delen..
Met die kraag , da's eh vet ......die capuchon ook nog hè.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef Jarno het volgende:
Die was het dus niet. Hij was keiveel stoerder.
Soort van Stone Island, vriend.
ik aan het waterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef miss_bleu het volgende:
ik zit aan de ben en jerry's!!!
chocolate fudge brownie
Tot plus minus half 8 / 8 uur . Er moet een spook gemaakt wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:11 schreef Jarno het volgende:
Ik moet tot kwart over vijf. En ik wil ook B&J.
Hendig sjiek bureau !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:14 schreef Jarno het volgende:
Help. Ik plak aan m'n buro vast.
wees blij dat mijn MMSje niet verzonden kanworden van mijn mobiel naar email anders had je nog een foto gehad ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:14 schreef buzzer het volgende:
Gaat hier ff lekker over IJS zitten babbelen terwijl het hier binnen een graad of 34 is
Demmitquote:
Uhm, vandaag 6 minutenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:24 schreef Joene het volgende:
Hoelang nog bij de lkm Gi ?
Maar projectmatig gezien ?quote:
Das net zo een hendig sjiek antwoord ,als tot het af isquote:
Oei! Ik moet nog tot net iets over half zes....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef miss_bleu het volgende:
ik zit aan de ben en jerry's!!!
chocolate fudge brownie
Net zo informatiefquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Das net zo een hendig sjiek antwoord ,als tot het af is
jups ook nogquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei! Ik moet nog tot net iets over half zes....
Had kantine-juffrouw toevallig niet nog cookie dough van Ben & Jerry's?
Tietenquote:
Damn jij boft!quote:
Tja, die heb ik ook sinds gisteren weer werkend. Nieuw toestel en nieuwe instellingen.quote:
Zal Hilde leuk vinden johquote:
Ik maak er best vaak gebruik van..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damn jij boft!
[..]
Tja, die heb ik ook sinds gisteren weer werkend. Nieuw toestel en nieuwe instellingen.
waarom ben ik niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:43 schreef miss_bleu het volgende:
yeah binnenkort een feestje omdat telfort 10 jaar bestaat
Zij kan mij toch ook tieten mmsenquote:
Ik weet toch niet fo zij een toestel heeft dat kan mmsenquote:
jij hebt mij waarschijnlijk weer voor een andere uitnodiging nodigquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij hebt mij waarschijnlijk weer voor een andere uitnodiging nodig
ik ook nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet toch niet fo zij een toestel heeft dat kan mmsen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:04 schreef MissHobje het volgende:
ahhhhhh ik vind het wel sneu voor de mensjes hier die keihard werken enzo...
Hoop dat er airco is !
Ik ga nog even verder met zonnen![]()
hebbesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Hoop dat er airco is !
![]()
Ja te flauw hequote:
als fok traag is, kan je snel posten, dan heeft fok nog niet door dat je al gepost hebt, en kan je dus dubbel/multi-postenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja te flauw hegrappige is wel die smilie extra
![]()
Snap er geen ene drol van
Ik MMS eigenlijk te weinig, alleen af en toe als mijn neefje weer eens te stoer rondloopt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik maak er best vaak gebruik van..
Dat zijn die dingen die op je rekening altijd apart betaald moeten worden
En mij maar vertellen dat het in mn Imode abo zat
Bah!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Hoop dat er airco is !
![]()
Nog niet, ff een kleine bespreking.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef miss_bleu het volgende:
iedereen naar huis?
neequote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef miss_bleu het volgende:
iedereen naar huis?
Inderdaad, hier komen die users uit OO tenminste niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:27 schreef Joene het volgende:
Tis hier leuker dan in fietbek men.
Die is een week vrij. Dus die zal wel op een luie stoel met een biertje in de zon zitten.quote:
Ik zei ook niet dat OO helemaal geen voordelen had.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad, hier komen die users uit OO tenminste niet.
*die heeft een astra gekauft, en heeft als het goed is de sleutels van zn huis gekregen*quote:
Als ik zo die hakkeninhetzand-, bagger-, topicverziekende en discussiefrustrerende reacties zie, dan snap ik prima waarom de rellen vroeger altijd een stuk intenser waren dan die van nu.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat OO helemaal geen voordelen had..
Dit is nog niks.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik zo die hakkeninhetzand-, bagger-, topicverziekende en discussiefrustrerende reacties zie, dan snap ik prima waarom de rellen vroeger altijd een stuk intenser waren dan die van nu.
Vroeger was een REL een REL , tegenwoordig als je iemand de tiefus wenst mag je 6 maanden niet reageren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik zo die hakkeninhetzand-, bagger-, topicverziekende en discussiefrustrerende reacties zie, dan snap ik prima waarom de rellen vroeger altijd een stuk intenser waren dan die van nu.
De tiefus zeg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Vroeger was een REL een REL , tegenwoordig als je iemand de tiefus wenst mag je 6 maanden niet reageren.
Tot over een half jaar jarno !quote:
Wie heeft het hier over overwerken?quote:
Ik naaar ze bietsjquote:
Stel je niet aan! Eerst je mondje afvegen met een slabbertje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:39 schreef n00cL30n het volgende:
Ik wil naar mijn badjuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!
he ! Chowi ! newbieeeeeeeequote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stel je niet aan! Eerst je mondje afvegen met een slabbertje.
Is dat nou je nieuwe koosnaampje voor me?quote:
Nee das om ff te laten zien dat we sommige newbiees wel mogen en die er dus ook bij mogen horen. ze doen nogal spastisch over newbies in dat oo topic.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat nou je nieuwe koosnaampje voor me?
pfft...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stel je niet aan! Eerst je mondje afvegen met een slabbertje.
Het gaat er maar om hoe je je gedraagt, hm?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee das om ff te laten zien dat we sommige newbiees wel mogen en die er dus ook bij mogen horen. ze doen nogal spastisch over newbies in dat oo topic.
Tief op, kutnewbie!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat er maar om hoe je je gedraagt, hm?
Eerst rijstebrij! Homemade rijstebrij. Weet je hoe gelukkig je jezelf mag prijzen dat ik jouw moeder ben? Mijn rijstebrij is de shit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
pfft...Alleen als ik dan mijn roosvicee krijg.
Dat schijnt ja , neucken ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat er maar om hoe je je gedraagt, hm?
Weet je wat ik me altijd afvraag hè, of mannen een pijnlijk gevoel krijgen als ik een duidelijke omschrijving geef van het martelen van hun ballen. Wat denk jij?quote:
Ik neuk er zo wat af, zeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat schijnt ja , neucken ?
Das ontopic !
Najah boeiend ! Als je maar lol hebt.quote:
Ik probeer denken tot een minimum te beperken. Zeker met dit weer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je wat ik me altijd afvraag hè, of mannen een pijnlijk gevoel krijgen als ik een duidelijke omschrijving geef van het martelen van hun ballen. Wat denk jij?
Die instelling schijnt in relaties niet echt te werken, dat moet jij onderhand toch weten.quote:
F00k! Rijstenbrij.. die was ik alweer helemaal vergeten.... Consumptie- maatschappij van tegenwoordig heeft me helemaal in de 'Sonja Bakker' zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerst rijstebrij! Homemade rijstebrij. Weet je hoe gelukkig je jezelf mag prijzen dat ik jouw moeder ben? Mijn rijstebrij is de shit.
Oeh, ja, ik begin ook al wat last te krijgen van hoofdpijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik probeer denken tot een minimum te beperken. Zeker met dit weer.
naja op een gegeven moment ,is dat wel is wat lastig jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die instelling schijnt in relaties niet echt te werken, dat moet jij onderhand toch weten.
Fijne Avond Bleu !quote:
What The Fuck! 18,95 voor een paar witte slippers?!?! Ex verzend en andere flauwekulkosten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:24 schreef miss_bleu het volgende:
net nieuwe slippertjes besteld
http://sitelink
ik al tijdenquote:
*uitgespookt*quote:
Huiswaards eerst nogquote:
meteen neergekwakt op een stoel in de tuin en gegeten.quote:
Sterkte !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
meteen neergekwakt op een stoel in de tuin en gegeten.
En nu gaat mijn zusje mijn haar knippen
Tozo
Handig zo een hendig sjieke thuiskapsterquote:
quote:
in een dikke file op de A2 jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
haal je rijbewijs dan ook
kan je hendig sjiek slippen met een auto
je kan ook eerst je motorrijbewijs halen, ben je nog stoerder dan je vriend ook en gaan we samen rijdenquote:
Glenn krijgt geen motor en ik wil daar helemaal niet zelf op rijdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je kan ook eerst je motorrijbewijs halen, ben je nog stoerder dan je vriend ook en gaan we samen rijden
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Glenn krijgt geen motor en ik wil daar helemaal niet zelf op rijden
de lul reageert alleen niet op msn, dus dan moet ik zo nog gaan bellen ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef miss_bleu het volgende:
oi! goed dat je het zegt
Hey a, geile Jarnostische neukoldbie van ons.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:36 schreef Jarno het volgende:
Hey a. Geile spaanse neuknewbie van ons.
Vanavond even niet hoor, 't is er echt te warm voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hey a, geile Jarnostische neukoldbie van ons.
ik heb hier een bureauventilator die complete dvd's in verpakking wegblaast op 1 meter afstand op full speedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:36 schreef Jarno het volgende:
Nu bij mijn thuis: 2 ventilatoren op volle snelheid.
Ocherm. Kusje d'rop?quote:
't Raam uit met dat ding.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm mijn pc vind het niet tof om een rar file te herstelen, winamp te draaien, photoshop te werken met een batch en naar FOK te gaan
Dat zijn de dingen die je in het leven zo bezig kunnen houden he.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me afvraag: in die reclame van de gouden gids met rene froger en zn chick.
Zijn ze nu een blouse voor haar aan het kopen of een overhemd voor hem?
ja ik vraag het me al weken af ....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen die je in het leven zo bezig kunnen houden he.
Meid. Slaap je er wel goed van?quote:
Nog wel, maar dit misterie moet snel ontrafelt worden anders zullen de slapeloze nachten snel komen.quote:
Morgen (hier)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer gaat het onweren?
Noh. Het droogt wel keisnel op.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
Moet morgen de hele dag in mijn nieuwe huis wachten totdat het laminaat komt en ik moet schilderen.
Denk dat ik maar 4 van die ventilatoren ga bestellen.
Men alleen de velgen zijn al de aankoopprijs waard.quote:
Ja. T'is warm he, zozo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:58 schreef Jarno het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN EEN KORT LONTJE DOOR DAT WARME WEER!!!
Je zei komt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
Moet morgen de hele dag in mijn nieuwe huis wachten totdat het laminaat komt en ik moet schilderen.
Denk dat ik maar 4 van die ventilatoren ga bestellen.
Whehehehequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zei komt.![]()
![]()
![]()
! Laminaat komt! Wehehe! Kan je lang wachten Arma!
![]()
![]()
!
Jij weet niet wat ie met z'n laminaat doet, Inso.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zei komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Dat weet ik zo net nog niet met dit weer. Zelfs het laminaat is geil.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zei komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
En er zit ook nog een VDO cd spelert inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Men alleen de velgen zijn al de aankoopprijs waard.
Geil weer, maar te warm om echt keihard te neuken. Beetje laffeseksweer dit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet met dit weer. Zelfs het laminaat is geil.
Opwrijven? *winkie*winkie*.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ie met z'n laminaat doet, Inso.
Inderdaad. Je bent geil maar je hebt geen zin om te neuken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geil weer, maar te warm om echt keihard te neuken. Beetje laffeseksweer dit.
Mnja. Hier hebben we gister van het voorspel maar het hoofdmenu gemaakt. Matig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Je bent geil maar je hebt geen zin om te neuken.
Waarom? Omdat je een risicogeval bent? Of heb je gewoon de verkeerde verzekeraar uitgekozen? Kijk anders op independer.nl, mss ben je ergens anders volgend jaar goedkoper uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef Armageddon het volgende:
Moest trouwens wel de hoofdprijs betalen voor mijn autoverzekering vandaag.
Beetje lafjes er tegen aan gehangen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mnja. Hier hebben we gister van het voorspel maar het hoofdmenu gemaakt. Matig..
Rijbewijs was een jaar ingetrokken door het CBR wegens drinken. Ze wilde me nergens meer hebben. Moest ik naar die boeven voor 1200 euro per jaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je een risicogeval bent? Of heb je gewoon de verkeerde verzekeraar uitgekozen? Kijk anders op independer.nl, mss ben je ergens anders volgend jaar goedkoper uit.
Nja. En wat duw en trekwerk. Het was ook aal eenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beetje lafjes er tegen aan gehangen?![]()
Nja, dan wordt het idd knap lastig. Is je B/M wel op 48% gezet of lager? Dan is het gewoon een kwestie van schadevrij blijven rijden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rijbewijs was een jaar ingetrokken door het CBR wegens drinken. Ze wilde me nergens meer hebben. Moest ik naar die boeven voor 1200 euro per jaar.
Ja, als ik een jaar schadevrij ga rijden kan ik weer naar een gewone verzekering.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nja, dan wordt het idd knap lastig. Is je B/M wel op 48% gezet of lager? Dan is het gewoon een kwestie van schadevrij blijven rijden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nja. En wat duw en trekwerk. Het was ook aal eencondoomdag
ivm vruchtbaarheid enzo.
Oooooooooohw! Nou, gedraag je dan maar mooi en niet drinken en rije tegelijk he!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, als ik een jaar schadevrij ga rijden kan ik weer naar een gewone verzekering.
Dat lijkt me niet handig want dan bergen ze me op voor 2 jaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oooooooooohw! Nou, gedraag je dan maar mooi en niet drinken en rije tegelijk he!
Flauw.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig want dan bergen ze me op voor 2 jaar.
Neuken, raggen, Pompen, zuigen en trekken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:44 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die verdomde oldbies?
Het zijn niet alleen oldbies, ze worden ook nog oud.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuken, raggen, Pompen, zuigen en trekken?
Of de kiddo's naar bed aan het brengen, dat kan ook..
Ik ben niet oud!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen oldbies, ze worden ook nog oud.
MSN is zoooooooooooo 2004.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef Joene het volgende:
Msnen ouwe !
Da's wel heel eng lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |