Slet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
Mag ik even opmerken dat ik volledig akkoord ga met de TT?
Ik breng niets in rekening, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:21 schreef NJ het volgende:
Nog één tentamen dit jaar, maar dat is dan ook gelijk een tentamen van een paar honderd bladzijdes.
Het voordeel is wel dat ik lekker op m'n balkon kan gaan leren. Tuinstoel, zonnetje, biertje erbij. En een paar honderd pagina's over marketing..
Hoewel een koud biertje er best in zou gaan. Maar daar bedoel ik verder helemaal niks mee, natuurlijk.quote:
Stoer.quote:
gewoon...quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:45 schreef miss_bleu het volgende:
nou ennou kan ik geen leuke quotes van Tal opzoeken daar
Die pics kan je ook gewoon hier posten heurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:52 schreef Tally het volgende:
Ik ben er al lang lid (whehehehehehe) maar heb er weinig posts...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die pics kan je ook gewoon hier posten heur
HEB IK HELEMAAL NIET HOU JE BEK JOH!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:58 schreef Jarno het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN EEN KORT LONTJE DOOR DAT WARME WEER!!!
WAAROM SCHREEUW JIJ OOKquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef NJ het volgende:
WAAROM MOET DIE JARNO NOU WEER ZO SCHREEUWEN???
Ja... Tijd om de fan weer aan te gooien. :squote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:46 schreef miss_bleu het volgende:
is het te warm om te rellen mensen?
31,5 op de meter hierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu zet een airco neer in dit topic
Ik doe nie foto's plaatsenquote:
* Dubbeldrank aait Tallyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe nie foto's plaatsen![]()
Diegene die ik plaats staan in mn FotoBoek![]()
Pas maar opquote:
Maak er een wiki vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:28 schreef miss_bleu het volgende:
goei he Joene
Nee neuken doe ik morgen wel weer Tally, daar heb je geen slipjes voor nodig
Nice.. Ik loop nogsteeds op deze rond. (Maar ben opzoek naar slippers met rieten voetenbed. :s )quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:24 schreef miss_bleu het volgende:
net nieuwe slippertjes besteld
http://82.197.222.90/thnx/website/index.php?gender=&brand_select=20&button_select=3&depart_select=6&product_select=1665&sub_product_select=&foto_select=1
Aernoud !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef SeLang het volgende:
nuecken
bleutjaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh + aantal rare foenetische schreeuwen erachteraanquote:
inleg?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef miss_bleu het volgende:
kluisje n00cl20n
"Hrmpfgrhaknrrrrrrr!" ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
bleutjaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh + aantal rare foenetische schreeuwen erachteraan
je zit ook nooit meer op irc, vroeger kwam je nog weleens laveloos rellenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef miss_bleu het volgende:
word het toch nog gezellig hier, het werd al zo stil
IRC heb ik savonds geen puf meer voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je zit ook nooit meer op irc, vroeger kwam je nog weleens laveloos rellen
eerder wat roggelende geluiden omdat ik half over mijn nek ga wegens het niet meer halen van de kreten van vroeger, ik word oudquote:
oldbiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
eerder wat roggelende geluiden omdat ik half over mijn nek ga wegens het niet meer halen van de kreten van vroeger, ik word oud
Ow.. ok... Doet deze 't...?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef miss_bleu het volgende:
je plaatje doet ut nie
Tot zover mijn metro-ervaring van deze maand.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:41 schreef Jarno het volgende:
Ik had vorige week dus een uitermate kek jasje gezien bij ons in de buurt, echt zo'n tussendoor model voor tussen zomer en winter door, ga ik gisteren langs "oh ja, die, die hebben we niet meer hoor!".
Grrrr. Ik zal er nog eens een keer een weekendje over slapen. Volgende keer is het gelijk kopen kopen kopen..
I'm over it now.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef miss_bleu het volgende:
wat voor kleur had dat jassie? En is ie niet meer online ergens te koop?
Als je weet welk maat en de naam van het jasje kan ik mn zusje eens laten kijken als je het echt wilt hebben..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
I'm over it now.
Nee, 't was eeehhh, lichtbruin ofzo. Met ritsen. En zakjes. Oh, en het was van Esprit. Da's dan wel weer jammer. Maar ach.
JA IK DRAAG HET DUS NIET WANT HET WAS ER NIET MEER KNOET!!!!quote:
MOET IK DOOF WORRUH ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
JA IK DRAAG HET DUS NIET WANT HET WAS ER NIET MEER KNOET!!!!
Thanks, maar ik zie na de zomer wel weer. Maar ik wilde het gewoon even met jullie delen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je weet welk maat en de naam van het jasje kan ik mn zusje eens laten kijken als je het echt wilt hebben..
Die werkt bij Esprit..
DAS OOK MAZZEL DAN!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
JA IK DRAAG HET DUS NIET WANT HET WAS ER NIET MEER KNOET!!!!
Begrijp ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thanks, maar ik zie na de zomer wel weer. Maar ik wilde het gewoon even met jullie delen..
Met die kraag , da's eh vet ......die capuchon ook nog hè.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef Jarno het volgende:
Die was het dus niet. Hij was keiveel stoerder.
Soort van Stone Island, vriend.
ik aan het waterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef miss_bleu het volgende:
ik zit aan de ben en jerry's!!!
chocolate fudge brownie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |