vinden ze hier ook heeerlijk, soms met hun pootjes erinstaan, of water likken,erg grappigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:15 schreef DuchessX het volgende:
Oh ja, we hebben zo'n waterding voor in de tuin gekochtDiddle is er helemaal weg van
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:45 schreef Darkomen het volgende:
[..]
vinden ze hier ook heeerlijk, soms met hun pootjes erinstaan, of water likken,erg grappig
Niet het merendeel van de witte katten is doof, het heeft vooral te maken met oogkleur. Blauwe ogen geeft een grotere kans op doofheid, maar ook geen garantie, en bij koperen ogen hoef je al niet zoveel zorgen te maken. Kattenfokkers testen hun witte katten op doofheid dmv de BAER-test, en met dove katten mag niet verder gefokt worden. Ongeveer 30-40% van de katten met één blauw oog (odd-eyed) is doof. Er zijn verschillende genen die de kleur wit en/of blauwe ogen veroorzaken, maar bij een bepaalde combinatie heb je én géén oogpigment (resultaat, blauwe ogen) én er mist een cellaag in het oor (komt van dezelfde stamcellen) waardoor het gehoor niet goed functioneert. Het heeft ook nog eens met de ontwikkeling van embryo's in de baarmoeder te maken, bij sommige katten zijn bepaalde cellen wel ver genoeg "gereisd" en die zijn wel horend. Katten met één blauw oog zijn meestal aan die kant doof, terwijl aan de kant van het gekleurde oog de cellen wel ver genoeg gereisd zijn en het oor aan die kant wel de juiste cellaag heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef koei het volgende:
Is Spock ook doof? Wij hebben ook een witte kat met een groen en een blauw oog maar deze is doof en dat schijnt veel voor te komen onder witte katten met twee kleuren ogen. De kat (BiCo) heeft daardoor ook de neiging om erg hard te gaan schreeuwen vooral als hij ('s nachts) binnen komt en niemand ziet...
ja idd zeg!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:01 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Odin lijkt op Diddle van DuchessX.. en Sam lijkt op Loei van DarkElf!
[afbeelding]
leuke foto'squote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:15 schreef DuchessX het volgende:
Oh ja, we hebben zo'n waterding voor in de tuin gekochtDiddle is er helemaal weg van
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Somali (langharige Abessijn). Staan bekend om hun drukke gedrag/speelsheid en als ik de eigenaars van Flynn's familieleden mag geloven om hun liefde voor etenquote:
Erg hé ? Heb ik ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef DarkElf het volgende:
allebei hele mooie katten![]()
al die leuke foto's... dan wil ik er een bij
Wj hebben precies hetzelfde brievenbakje bij de computer staan maar als de katten eroverheen lopen storten al die bakjes eruitquote:
Waar is mijn foto dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:17 schreef DuchessX het volgende:
En nog een foto van de chef...
[afbeelding]
Yep!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:15 schreef tonja het volgende:
Prachtige kat zeg! Een bengaal?
*herkent*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef DarkElf het volgende:
allebei hele mooie katten![]()
al die leuke foto's... dan wil ik er tien bij
Flimversiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:15 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Liefquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:46 schreef Dafje33 het volgende:
[afbeelding]
Vinnie
[afbeelding]
Sjorsje
[afbeelding]
Lola
Ze vinden mekaar wel lief geloof ik!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:33 schreef Darkomen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
aaaah
http://borntobewild.satanist.nl//_TMP/MOV03268.MPG
AUW
Ik zie het hier primaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:23 schreef Juup© het volgende:
Flimversie
Balen dat de kwaliteit van het filmpje zo slecht wordt als ik het via een uploadservice online zet
Plaatjes zetten doejet met [ img]URLvanplaatje[ /img] en dan de spaties tussen de blokhaken weglaten (dus voor img en /img). Dat staat hier ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:05 schreef Vogue het volgende:
Dit is de mijne![]()
Joris, 6 jaar, sinds anderhalve maand woonachtig bij mij, 2 keer zo groot als de kat van de buurman en héél stoer! Hij geeft heel graag kopjes, gaat 's nachts het liefst op je hoofd liggen, heeft een eet-obsessie en is nergens bang voor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |