Odin is net onze Diddlequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:08 schreef Nilasha het volgende:
Odin lekker aan het slapen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehehequote:Op donderdag 13 juli 2006 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk het eten wel uit je mond, als ik niet op tafel mag![]()
[afbeelding]
wat een mooie kat zegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kruimel_20 en Nilasha thanks! De voerbakjes zijn van Present Time, o.a. te koop bij Expo. Spock heeft trouwens 1 groen oog en 1 felblauw oog
[afbeelding]
Ahhwww![]()
[afbeelding]
Schatjes zegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:26 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
[afbeelding]
Liggen ze niet lief samen?
[afbeelding]
hij ligt er aardig dood bij op die foto'squote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Kikkeralert
(ps hij is gered door ons hoor, en leeft happy ever after)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha wtfquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef tonja het volgende:
Volgens mij kan dit helemaal niet.
Gelukkig gaat morgen de kap eraf.
[afbeelding]
Misschien zijn ze wel familiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:25 schreef Nilasha het volgende:
Vooral die eerste foto DuchessX!! Lijkt sprekend!
In ieder geval wel een lenig beestjequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
lenig zeg! maar ook een erg mooie katquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
Wat een koppiequote:
Is Spock ook doof? Wij hebben ook een witte kat met een groen en een blauw oog maar deze is doof en dat schijnt veel voor te komen onder witte katten met twee kleuren ogen. De kat (BiCo) heeft daardoor ook de neiging om erg hard te gaan schreeuwen vooral als hij ('s nachts) binnen komt en niemand ziet...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kruimel_20 en Nilasha thanks! De voerbakjes zijn van Present Time, o.a. te koop bij Expo. Spock heeft trouwens 1 groen oog en 1 felblauw oog
Woooowquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel familie
Waar komt jouw kat vandaan?
het schijnt, heb ik gehoord, ongeveer hetzelfde te zijn als met een ijsbeer, die krijgt juist bescherming ertegen. als je een pers scheert heeft hij het velen malen erger warm.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Lijkt me niks om een pers te zijn met dit weer, of welk ander langharig diertje dan ook.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:22 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Grin. had me jou ook niet echt als een telelens typje ingeschat
Hm, een ijsbeer die het goed doet in tropische omstandigheden moet volgens mij nog geboren worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
het schijnt, heb ik gehoord, ongeveer hetzelfde te zijn als met een ijsbeer, die krijgt juist bescherming ertegen. als je een pers scheert heeft hij het velen malen erger warm.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:15 schreef ondeugend het volgende:
Mijn poezenbeest viel net in de wc.
Een plons, een hoogstverontwaardige blaas en met een ; Mijn ego wat doe je ? deed ze onder het bed kruipen om daar ter plekke haar wonden droog te likken...
Had ik daar nou maar een foto van gehad.
Spock is hartstikke doofquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef koei het volgende:
Is Spock ook doof? Wij hebben ook een witte kat met een groen en een blauw oog maar deze is doof en dat schijnt veel voor te komen onder witte katten met twee kleuren ogen. De kat (BiCo) heeft daardoor ook de neiging om erg hard te gaan schreeuwen vooral als hij ('s nachts) binnen komt en niemand ziet...
-knip-
wat een snoepie!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:53 schreef Laton het volgende:
Ik krijg een katje !![]()
[afbeelding]
Die rode is het
[afbeelding]
wat een dropje he![]()
[afbeelding]
En zijn aars !![]()
![]()
Nog steeds geen naam bedacht..![]()
Inderdaad! Allemaal trouwensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:58 schreef DarkElf het volgende:
wat een snoepie!
Odin lijkt op Diddle van DuchessX.. en Sam lijkt op Loei van DarkElf!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:10 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
loei op de koude tegels , warruuummm
Wat een lieffie! Zo leuk die antennestaartjes!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:53 schreef Laton het volgende:
Ik krijg een katje !![]()
[afbeelding]
Die rode is het
[afbeelding]
wat een dropje he![]()
[afbeelding]
En zijn aars !![]()
![]()
Nog steeds geen naam bedacht..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |