Ik ken mijn plek in deze situatiequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor, deze foto (nee, niet op die manier!)
Wij moeten ons bed ook delen met 3 katten en da's soms best een hele organisatie, aangezien zij vinden dat ze de meeste rechten hebben!![]()
Ey, die van jou heeft ook een paar witte haren.quote:
Wat een mooierd!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef QueenR het volgende:
En hier dan het poezenspam, onze laatste aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
Harry en Gijs vinden het heel interessant, Bob zelf vind het nogal engmaar komt wel goed gok ik.
Dat is dan wel een andere dan die van dat takjequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ey, die van jou heeft ook een paar witte haren.
Dat heeft die van mij ook, 11 om precies te zijn
Beetje overdreven inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef QueenR het volgende:
even mijn droppies spammen weer, 2x mijn liefste Harry, Gijs net wakker, en Bob op zijn kop:
lief he![]()
Hj heeft an zn pootje gelikt !!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:07 schreef Chickje het volgende:
Ons GijsjeSinds 4 weken bij ons.. alleen de andere 2 katten vinden het niet zo'n succes geloof ik..
![]()
[afbeelding]
je had hem al aangepastquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Men poezenbeest met zen allerliefste dessert
Dat middenstuk had ie er al uitgegeten, en toen viel zen stuk meloen om
Dan maar likken he?
hij had hem aangepast gelijktijdig met moiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef sjimz het volgende:
Ik zag de foto van eer-ik gewoon hoor..
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
hij had hem aangepast gelijktijdig met moi
Wat wilde je eigenlijk schrijven dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
hij had hem aangepast gelijktijdig met moi
niets meerquote:
Als jij mij vertelt wat er mis is met mijn spelling, dan geef ik er antwoord op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
niets meer![]()
ff gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Waarom spel jij zo vreselijk bagger? Ik weet dat ik erg zuig in spelling maar jij spant de kroon zeg maar.Vind je dat leuk of hoe komt dat zo?
ja idd men inplaats van mijn... zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt wat er mis is met mijn spelling, dan geef ik er antwoord op.
Ik ben altijd van mening dat ik vrij goed spel, en ik erger me dan ook kapot aan mensen op fok die niet goed spellen![]()
kan nu door het bier komen, heb vakantie en men ouders zijn weg
edit: ik zie woorden als 'men' en 'zen', maar dat is gemakszucht.
Geen zin om die apostrof tevoorschijn te toveren.
![]()
edit 2: voor de rest zie ik weinig tot geen fouten in mijn spelling
en on topic... geweldige wrap!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef sjimz het volgende:
Ontopic weer met Bubba als een wrap!
[afbeelding]
Ok, ik vat het ook niet op als 'onaardig'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd men inplaats van mijn... zo moeilijk is dat toch nietskippen van hoofdletters, of punten enzo vind ik luiheid en makkelijk, de ij veranderen in e..... persoonlijk vind ik het irritant lezen maar hey, dat ben ik maar. het is verder ook niet onaardig bedoeld.
Geweldig! En dat muziekje erbij!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:13 schreef QueenR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TU6E65YDTyg
Twee van mijn droppies in actie
Met Harry durft Bob nog niet zo, maar met Gijs gaat het prima.
Lief hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:50 schreef Zwaffel het volgende:
soempie wat cuteis je poesje al terug? je was hem toch kwijt?
Pluis met een pluizig kroelbuikjequote:
Die tentjes zijn wel een succes. Erg leukquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Avond speelsessie met tent en speelgoedstok (waar inmiddels vanalles aanhangt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |