Dat is het katje van so addictive hierbovenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:40 schreef rtim1980 het volgende:
Wat een schatje is dat bluezz. Mooie poes die moeder.Grtz
Dank je!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef Nilasha het volgende:
De kattenpootjes zijn altijd lief! Roze of zwarte zooltjes, of beide..Vooral als ze ook nog veel haartjes tussen de teentjes hebben, kun je zo lekker kriebelen.
Bluezz heeft Xena nou een vlekje op d'r oor?
Henk, Simba is prachtig joh! Een noorse boskat?
Ja, die heeft overal vlekjes, op haar neus, op haar oortjes (ook pluimpjes, zie jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef Nilasha het volgende:
Bluezz heeft Xena nou een vlekje op d'r oor?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, die heeft overal vlekjes, op haar neus, op haar oortjes (ook pluimpjes, zie je) op haar voetkussentjes, echt overal
Hier is ze aan het leren MSN'en
[afbeelding]
haha wat kijkt ie vrolijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:56 schreef kruimel_20 het volgende:
Nog even mijn foto's uit het vorige topic :
we zijn zondag wezen kijken ...en hebben (voor zover ze stil bleef zitten) wel wat foto's kunnen maken
[afbeelding] [afbeelding]
Als we terugkomen van vakantie komt ze bij ons wonen![]()
dat gezichtje!quote:
Awww, hij lijkt daar uiters comfortabel te liggen.. ziek ik die van ons niet zo snel doen aangezien ie niet eens in de badkamer durft te komenquote:
haha ja is een foto van hun eerste ontmoetingquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:11 schreef Henk-B het volgende:
Hier ook nog een paar fotootjes van Marley en Simba!
Simba
[afbeelding]
Mooie ogenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef QueenR het volgende:
En hier dan het poezenspam, onze laatste aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
Harry en Gijs vinden het heel interessant, Bob zelf vind het nogal engmaar komt wel goed gok ik.
Komt me heel bekend voor, deze foto (nee, niet op die manier!)quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef sjimz het volgende:
Ga je even uit bed...wil je terugkeren...is je plek ingenomen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |