Euhm, sinds vrijdag niet meer echt. Mijn man doet erg zijn best.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:36 schreef Neuk het volgende:
Sugar, nog geen nieuw opstootje gehad?
Ik heb er dagelijks wel 1, zo ongeveer denk ik, schat ik zo...
Weet niet wat ze wilde doen als het hoger werd. Ze zei gewoon dat het niet hoger mocht worden. Maar lig hier al bijna de hele dag op de bank met ijsjes en waaierquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:11 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole,rustig aan doen dan hoorAls ie hoger word,moet je dan richting zh?
Lekker op de bank gaan liggen,waaiding erover,waterijsjes bij de hand en dom liggen kijken![]()
Groetjes,Minoes![]()
13 januari 2007quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Liopleurdon, wat was jullie uitgerekende datum ook al weer? Dan kan ik jullie ook in het lijstje zetten.
quote:
Ja zo ken ik het nu ook, als m'n vriend ff niet aardig reageerd (meestal omdat ie hoofdpijn heeft) dan breek ik al in dikke tranen uit. Zo ook als ze hond brutaal is tegen me, en b.v. hard blaft om me uit te dagenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef YPPY het volgende:
Wat een buien allemaal zeg, dan val ik nog mee. Ik heb m'n man nog niet uitgescholden, ik ben juist andersom. Word verdrietig, ga in m'n dagboek schrijven. Hij komt vragen wat er is en dan ga ik janken om alles.![]()
![]()
Hi slaapmeisje, 1,3mm is prima !quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
.......
Vanmiddag was de nekplooimeting van bompie. De nekplooi was 1,3 mm en dat is volgens mij niet al te alarmerend toch?
........
Psies, ik heb Etos al binnen en ga vanavond of morgen die van de Kruidvat ophalen, en had nog een soort pakket van de babydump, zaten ook goed bruikbare spullen bij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef chacama het volgende:
Die moet ik ook nog aanvragen. En bij de Kruidvat en bij de Etos natuurlijk ook. Alles wat gratis is daar gaan we voor....
Haha LOL, dat idee had ik ook alquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef poemojn het volgende:
Ik denk dat ik mijn man hier vanavond maar eens laat meelezen zodat hij goed beseft dat hij niets te klagen heeft![]()
Nou, idd, belachelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef nanalune het volgende:
Sowwy , dat ik niet meer gereageert heb hier sinds de bevalling..
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef chacama het volgende:
Oh, en natuurlijk heb ik een man die de boodschappen doet en 9 van de 10 keer kookt....en elke ochtend en avond een lekker bakje thee verzorgd. Verder loopt ie toch inderdaad wel de benen onder zijn lijf uit als ik uitgeteld op de bank of op bed lig. En een bakje aarbeien is echt zo klaargemaakt....zegt ie....
Oh, en als ik vraag of ie wil stofzuigen dan doet ie dat ook nog....ja hij is zoooooo lief. Dus voor al die mannen die straks gaan lezen....het kan hoor. Ook jullie kunnen dit. En ja mijn man werkt gewoon 40 uur in de week en dan nog wat.....dat het je namelijk met een eigen zaak. En dan ook nog voor mij rennen....nee het is geen superman......maar wel erg lief.....zelfs als ik tegen hem uitval.
Als ik dit zo allemaal teruglees wordt het toch echt tijd dat ik heel veel liever ga zijn....maar ja hormonsters weerhouden me daar weer van....hihi
Dat is niet lief, hij zit bij je onder de plakquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef chacama het volgende:
ja hij is zoooooo lief.
Ooh leuk wat voor werk doe je nu?? Haha ja in vind het wel leuk om met jullie mee te lezen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:54 schreef pinquit het volgende:
halloik heb ook spw gedaan.
en ik las hier ook mee toen ik 17 was, kijk maar uit dat je ook geen kindje krijgt op je 21e![]()
![]()
![]()
[offtopic]quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:01 schreef pinquit het volgende:
[offtopic]
ik doe (nog) niks ik heb de opleiding een jaar geleden afgerond en gelijk daarna was ik ineens zwanger.
dus ik heb geen baan meer gezocht voor dat stukje totaan mijn verlof.
maar ik wil t liefst op een KDV of een psz als ik weer ga werken.
[/offtopic]
Dus 1 mm is het gemiddelde, ofzo? Ik moet maandag trouwens voor de nekplooi, tevens wordt dat de eerste echo. Erg spannend.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef Inky05 het volgende:
Hi slaapmeisje, 1,3mm is prima !
Nekplooi < 3mm is binnen de marge
Samen met het bloedonderzoek komt er een percentage uit
Ik had 1 mm en een percentage kans van 1:30600 (ja 30 duizend)
En ben 32 jaar dus beter kon niet
Hopelijk kom jij ook ruim in de duizend(en)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |