abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39576570
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef poemojn het volgende:
Ik denk dat ik mijn man hier vanavond maar eens laat meelezen zodat hij goed beseft dat hij niets te klagen heeft
Haha LOL, dat idee had ik ook al

als het kan dan ook nog wat verhalen bij komen met hoe de mannen de dames extra verwennen
want van mij mag het wel wat meer, nu moet ik altijd overal om vragen. Of moeten jullie dat ook ?!
Ja en die massage van vocht vasthoudende voeten en enkels kan je niet vaak genoeg krijgen
Mama van Ryan (04-09-06)
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:38:11 #277
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39577036
Sowwy , dat ik niet meer gereageert heb hier sinds de bevalling.. heb het zo druk, en maar even internet omdat we even moeten delen..
Ik zie dus dat er na mijn niemand meer is bevallen? jammer zeg..

Naja, ik zal ook eens aanstalten maken richting het grote kleine babietjestopic.. maar zodra we weer een goede verbinding hebben blijf ik zeker meelezen! Ik duim voor alles laatste loodjes! dikke buiken en warm weer zijn zo ...
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:40:24 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39577106
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef nanalune het volgende:
Sowwy , dat ik niet meer gereageert heb hier sinds de bevalling..
Nou, idd, belachelijk.
Je bent zeker alleen maar met je kindje bezig he?

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:50:47 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39577394
Heerlijk he, nana....dat die kleine je tijd zo weet op te slokken zonder dat je het eigenlijk erg vind....

geniet er maar lekker van.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:52:53 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_39577464
Inky, ik vind dat een man rekening dient te houden met zijn zwangere vrouw/vriendin er horen nu eenmaal "buien" bij en zelf vind je dat ook helemaal niet leuk, beetje begrip of troost is wel zo prettig

nana, schandalig idd meid, je hebt net een baby malle!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:01:39 #281
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39577726
Oh, en natuurlijk heb ik een man die de boodschappen doet en 9 van de 10 keer kookt....en elke ochtend en avond een lekker bakje thee verzorgd. Verder loopt ie toch inderdaad wel de benen onder zijn lijf uit als ik uitgeteld op de bank of op bed lig. En een bakje aarbeien is echt zo klaargemaakt....zegt ie....
Oh, en als ik vraag of ie wil stofzuigen dan doet ie dat ook nog....ja hij is zoooooo lief. Dus voor al die mannen die straks gaan lezen....het kan hoor. Ook jullie kunnen dit. En ja mijn man werkt gewoon 40 uur in de week en dan nog wat.....dat het je namelijk met een eigen zaak. En dan ook nog voor mij rennen....nee het is geen superman......maar wel erg lief.....zelfs als ik tegen hem uitval.

Als ik dit zo allemaal teruglees wordt het toch echt tijd dat ik heel veel liever ga zijn....maar ja hormonsters weerhouden me daar weer van....hihi
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 juli 2006 @ 17:04:11 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39577806
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef chacama het volgende:
Oh, en natuurlijk heb ik een man die de boodschappen doet en 9 van de 10 keer kookt....en elke ochtend en avond een lekker bakje thee verzorgd. Verder loopt ie toch inderdaad wel de benen onder zijn lijf uit als ik uitgeteld op de bank of op bed lig. En een bakje aarbeien is echt zo klaargemaakt....zegt ie....
Oh, en als ik vraag of ie wil stofzuigen dan doet ie dat ook nog....ja hij is zoooooo lief. Dus voor al die mannen die straks gaan lezen....het kan hoor. Ook jullie kunnen dit. En ja mijn man werkt gewoon 40 uur in de week en dan nog wat.....dat het je namelijk met een eigen zaak. En dan ook nog voor mij rennen....nee het is geen superman......maar wel erg lief.....zelfs als ik tegen hem uitval.

Als ik dit zo allemaal teruglees wordt het toch echt tijd dat ik heel veel liever ga zijn....maar ja hormonsters weerhouden me daar weer van....hihi
We hebben het toch maar slecht getroffen met die kerels van ons... Ow enne, gsm staat op standby tegen die tijd hoor

Nanalune, mooi ventje heb je gemaakt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:05:56 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_39577852
mag ik me aansluiten bij chaca hier ook een man die 40 uur werkt maar altijd voor me klaar staat
stormy waters...
sailin'
pi_39578887
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef chacama het volgende:
ja hij is zoooooo lief.
Dat is niet lief, hij zit bij je onder de plak

Geintje, ik als "man" doe ook het meeste in huis en geef mijn vrouwtje ook regelmatig massages ed.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:45:30 #285
140412 Danaa
🍎
pi_39578943
Hallo Allemaal,
ik doe de opleiding SPW dat is een opleiding waar je leert om in de kinderopvang te gaan werken; kinderdagverblijf, peuterspeelzaal, na-schoolseopvang etc..
Ik kwam in dit topic terecht en lees al ongeveer een week met jullie mee.
Ik ben zelf 17 jaar en uiteraard niet zwanger maar wou toch even zeggen dat ik meelees en nanalune je hebt echt een prachtige zoon !!
En hoe het met Cattie zal zijn ben ik erg benieuwd naar.
Voor derrest blijf ik lekker lezen..
Doei doei
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:54:59 #286
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39579217
hallo ik heb ook spw gedaan.

en ik las hier ook mee toen ik 17 was, kijk maar uit dat je ook geen kindje krijgt op je 21e
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:59:24 #287
140412 Danaa
🍎
pi_39579329
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:54 schreef pinquit het volgende:
hallo ik heb ook spw gedaan.

en ik las hier ook mee toen ik 17 was, kijk maar uit dat je ook geen kindje krijgt op je 21e
Ooh leuk wat voor werk doe je nu?? Haha ja in vind het wel leuk om met jullie mee te lezen..
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:01:32 #288
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39579375
[offtopic]

ik doe (nog) niks ik heb de opleiding een jaar geleden afgerond en gelijk daarna was ik ineens zwanger.
dus ik heb geen baan meer gezocht voor dat stukje totaan mijn verlof.

maar ik wil t liefst op een KDV of een psz als ik weer ga werken.
[/offtopic]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:05:36 #289
140412 Danaa
🍎
pi_39579477
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:01 schreef pinquit het volgende:
[offtopic]

ik doe (nog) niks ik heb de opleiding een jaar geleden afgerond en gelijk daarna was ik ineens zwanger.
dus ik heb geen baan meer gezocht voor dat stukje totaan mijn verlof.

maar ik wil t liefst op een KDV of een psz als ik weer ga werken.
[/offtopic]
[offtopic]
Ik ook een KDV of PSZ..
pi_39581089
Hai iedereen, ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan (was al op dag 35 van de cyclus) en het resultaat: ZWANGER!!! Geweldig natuurlijk! Maar nu heb ik wel wat vraagjes, aangezien het ons eerste kindje wordt heb ik nog geen ervaring....
Hoe gaat het nu verder: ik ben nu 5 weken zwanger. Moet ik naar de huisarts of zelf een afspraak met de VK maken? Wanneer krijg je de eerste echo?
Verder nog leuke tips???? Altijd welkom

En ik zag dat jullie het over KDV enz hadden.... dat werk doe ik ook! Echt heerlijk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_39581306
Welkom hier Karin...en ook hier nogmaals gefeliciteerd

Je hoeft niet naar de HA, je kunt zelf een verloskundigepraktijk in de buurt bellen om je aan te melden. De intake daar is meestal rond de 8-10 weken en bij 12 weken krijg je vaak je eerste echo. Dit kan echter per praktijk verschillen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:30:26 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39581342
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef Inky05 het volgende:
Hi slaapmeisje, 1,3mm is prima !
Nekplooi < 3mm is binnen de marge
Samen met het bloedonderzoek komt er een percentage uit

Ik had 1 mm en een percentage kans van 1:30600 (ja 30 duizend )
En ben 32 jaar dus beter kon niet

Hopelijk kom jij ook ruim in de duizend(en)
Dus 1 mm is het gemiddelde, ofzo? Ik moet maandag trouwens voor de nekplooi, tevens wordt dat de eerste echo. Erg spannend.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_39581460
Karin welkom hier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39581478
Je kunt zelf een afspraak met een verloskundige maken (ik weet niet waar je woont, soms mag je zelf kiezen, soms verdelen ze het onderling adhv postcodegebieden). De eerste echo krijg je rond de 10-12 weken, de eerste afspraak bij de vk meestal rond een week of 8-10 (zodat ze evt uitgebreid voorlichting kunnen geven over prenatale testen). Verder zul je binnenkort (voor 12 weken) waarschijnlijk al kraamzorg moeten regelen (waarschijnlijk krijg je van de vk wel een lijstje met bureaus waarmee zij samenwerken) en evt kinderopvang in een kdv. Je hoeft het niet op je werk te vertellen nog voorlopig maar dat wist je vast al wel.
En het is misschien leuk je vast wat te verdiepen in cursussen ed, al krijg je van de vk ook op dat gebied waarschijnlijk veel informatie.
Wat in elk geval wel handig is is kijken wat 'de regels' zijn mbt eten, kattenbakken, enz voor een gezonde zwangerschap (zoals foliumzuur slikken tot week 10). oa http://www.zwangernu.nl/ & http://www.zwangerwijzer.nl/
Geniet ervan

/edit
Hier in L'stad hebben ze ook een kaartje dat je naar de centrale apotheek stuurt als je zwanger bent, zodat zij daarmee rekening kunnen houden bij het geven van medicijnen. En om die reden is het voor de huisarts ook goed om ervan te weten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:18:31 #295
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39582778
Hoi Karin van harte welkom. De eerste inderdaad lekker spannend. Geniet er maar van. En Vivi succes. En oh, je eerste echo.....jummie.

En Kevin......ook al zo'n toffe vent. Zie we treffen het echt.....

Ik ben zelf net terug van de chiropracter en we hebben de termijn verlengt naar 3 weken. Dus het gaat goed.

Ik heb trouwens sinds een paar dagen ook die knikker onder in mijn keel hangen....heb maar Rennie gehaald, maar ik heb nog niets ingenomen. Vind het erg vroeg nog.

Ga zo trouwens al weer naar bed, want ik wil morgen echt fit zijn. Moet de logeerkamer nog helemaal schoonmaken. Mijn vader komt zaterdag en die is allergisch voor katten.....dus dat wordt cleanen...
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:20:48 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_39582847
Karin welkom
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:40:35 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39583557
weet iemand al iets van Cattie....begin me nu toch een beetje zorgen te maken.....

Enne Belana en Sjak.....gaan jullie nu eens lekker beginnen met rommelen.....:)
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:54:49 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_39584016
nee, geen cattie nieuws.... duurt wel lang nu he ik maak me inmiddels ook zorgen, ik hoop echt dat alles gewoon goed is, "gewoon" een keizersnee ofzo waardoor ze langer in het zh verblijft.

enne chaca... het lukte je ook om de regen hierheen te blazen, misschien dat je wat weeën deze kant op kunt sturen?
stormy waters...
sailin'
pi_39584017
ik vraag me ook af waar nieuws van cattie blijft... zou ze iemand sms-en?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:57:25 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39584105
En Belana? Rommelt het al van de 'schok'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')