Pst, maak ze hier nu niet wijzer dan ze zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mijn ondergoed schijnt niet door als het nat wordt, Stroek
Ik gluur niet! Ik kijk gewoon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En onderwijl gluren hè? Ik denk er niet aan!
Van dat dikke geluksgod beeldje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Pst, maak ze hier nu niet wijzer dan ze zijn
ik doelde natuurlijk op het gisteren door je geposte plaatje![]()
![]()
![]()
Oh, heb ik dan andere plaatjes van je gemistquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van dat dikke geluksgod beeldje?
Okee, okee, ik maak wel foto's...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zolang 't maar niet bij kijken blijft
Dat kanquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat kan
hier is hij alweer voorbij
en het is weer net zo warm
De zon schijnt weer als een dolle
de plassen zijn alweer bijna verdampt
Heyhey gekke jongen, ik ben de enige echte BB, geen kloonquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:24 schreef fulco- het volgende:
[..]
Danki, mi ta basta bon! I kon ta bai ku bo?![]()
FF denken wiens clone jij bent
Oew, Wild Boysquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hij is zo'n wildje uit een van de koloniën.
Nooit geweten dat BB zo dicht bij je in de buurt woontquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hij is zo'n wildje uit een van de VEENkoloniën.
Ik ben hetzelfde als Shayan Munshiquote:
Dat mag je dan meteen even met fotografisch bewijs staven...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben hetzelfde als Shayan MunshiHet mooiste mannelijke exemplaar dat mijn volk ooit voortgebracht heeft
Nee, ik lieg, niet dat ik niet dezelfde afkomst als die van hem heb, maar IK ben het mooiste dat mijn volk voortgebrachtheeft![]()
Staafquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat mag je dan meteen even met fotografisch bewijs staven...
Ontwijk de vraag maar....quote:
Een kolonie dat rijk is aan olie en bauxiet. We hebben het eens geruild voor Nieuw Amsterdam van de Engelsen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oew, Wild Boys
Welke kolonie en hoe wild?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |