quote:
Nee, maar echt.quote:
Ik had fijn gezelschap.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, maar echt.Waarom zag je me niet?
Suïcidaal? Ik ben nog liever dood.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef HuubTuub het volgende:
Zijn jullie vandaag ook zo suïcidaal? Het schijnt hip te zijn als homo zijnde...
Dáárom zag je me niet? Klootzak!quote:
Leuke jongenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dáárom zag je me niet? Klootzak!
Wie dan?
Jeetje.quote:
En daar hou jij niet van, he...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jeetje.
Hij had ook witte kleertjes aan, volgensmij.
Als echte homo!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, dat maakt me aan het huilen.
Ik dacht dat homo's witte kleren zo fijn vonden.quote:
Witte broek, zwart hemdjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeetje.
Hij had ook witte kleertjes aan, volgensmij.
He, bah wat een generalisatie...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik dacht dat homo's witte kleren zo fijn vonden.
En nog geen spoor van Will Smith ??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
Nog steeds geen ruimteschepen, wel Orcs, Blood Elves, Night Elves, Demons etc
Wel ja.. mietje!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Pffff.... ben leeggelopen
*zweet zweet zweet zweet*
Sporten met dit weer is niks....
Ja maar dat is dan bij mij juist NIET nodigquote:
Een megacrash van fok enkele maanden terugquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:07 schreef fulco- het volgende:
Hee mijn avatars zijn allemaal kwijt. Wie heeft dat gedaan!
Goede backup routines. Een goede manier om je archief op te schonenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een megacrash van fok enkele maanden terug
Nee... shutters in de kozijnen die altijd openstaan, en de raamopeningen op de meest dominante windrichtingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |