Poessie heeft klauwen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
moet Alex het zelf ook even editten
en Wax, je bent een schat , maar noem me GEEN poes![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:12 schreef TehRockstar het volgende:
Trutten.
Heet Davidov Alexander?
HIj stijgt in mijn achting.
Nee hoor. Je bent toch blond? Nou, een beetje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:15 schreef davidov het volgende:
[..]![]()
Erg veel lager kon ik waarschijnlijk niet zakken
en alweer goed opgefrist???quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dag heren van het goede leven
En of ik blond ben!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent toch blond? Nou, een beetje.
Maar je doet er gel in en dan lijkt het donker en dat is zoooonde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:18 schreef davidov het volgende:
[..]
En of ik blond ben!
Vroeger was ik wel heel-erg-blond
Maarmaarmaar ik heb niemand uitgenodigdquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alweer goed opgefrist???
volgende keer wel een iets duidelijkere routebeschrijving sturen hoor![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je doet er gel in en dan lijkt het donker en dat is zoooonde.
Ik werd al even bang dat ik dus bij je buren was geweest, en de verkeerde persoon met de tuinslang had nat gespotenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maarmaarmaar ik heb niemand uitgenodigdik wist van niets
Wie zegt dat ik je moeder niet ben?quote:
Ik, hier en nu...TRS je bent mn moeder nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je moeder niet ben?
Dat klopt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik, hier en nu...TRS je bent mn moeder niet
pst, het is een zwaar gereformeerd dorp waar ik nu ben, daar kun je niet zomaar iedereen natspuiten!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik werd al even bang dat ik dus bij je buren was geweest, en de verkeerde persoon met de tuinslang had nat gespoten![]()
![]()
temp is hier al weer gezakt en het regent hier nu volop.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
pst, het is een zwaar gereformeerd dorp waar ik nu ben, daar kun je niet zomaar iedereen natspuiten!
Ja, regenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
temp is hier al weer gezakt en het regent hier nu volop.
Het zal dus niet meer gebeuren hoor![]()
![]()
Maar 't is hier nog knoeterheetquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
temp is hier al weer gezakt en het regent hier nu volop.
Het zal dus niet meer gebeuren hoor![]()
![]()
Thanks for sharing...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar 't is hier nog knoeterheet
'k zit bijna in m'n blootje in de tuin zo heet is 't!
Houdt nog even volquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar 't is hier nog knoeterheet
'k zit bijna in m'n blootje in de tuin zo heet is 't!
En de regen komt hier nu wel absurd hard uit de lucht vallenquote:
Erik, zallen we straks om 12.30 uur alle twee buiten gaan staan roepen dat ze niet alles hier moeten laten vallen, maar ook nog wat water over houden voor Vanitasvanitatumetomniava in de buurt van Groningenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de regen komt hier nu wel absurd hard uit de lucht vallen.
Mijn ondergoed schijnt niet door als het nat wordt, Stroekquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Houdt nog even vol
er is dus echt wel regen onderweg
ik zal zo naar buiten toe lopen en naar boven toe roepen dat ze niet alle druppels in Brabant moeten laten vallen maar ook nog wat overhouden voor de mensen in de regio Groningen![]()
en voor de rest houd ik gewoon dat beeld van GISTEREN vast![]()
Terwijl ik dit lees begint de vallende stortvloed zich wat in te perken, maar ik zal om 12:30 wel even vriendelijk verzoeken om de regen naar het noorden te verhuizen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik, zallen we straks om 12.30 uur alle twee buiten gaan staan roepen dat ze niet alles hier moeten laten vallen, maar ook nog wat water over houden voor Vanitasvanitatumetomniava in de buurt van Groningen![]()
Trek dan eens gauw wat anders aan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mijn ondergoed schijnt niet door als het nat wordt, Stroek
Pst, maak ze hier nu niet wijzer dan ze zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mijn ondergoed schijnt niet door als het nat wordt, Stroek
Ik gluur niet! Ik kijk gewoon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En onderwijl gluren hè? Ik denk er niet aan!
Van dat dikke geluksgod beeldje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Pst, maak ze hier nu niet wijzer dan ze zijn
ik doelde natuurlijk op het gisteren door je geposte plaatje![]()
![]()
![]()
Oh, heb ik dan andere plaatjes van je gemistquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van dat dikke geluksgod beeldje?
Okee, okee, ik maak wel foto's...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zolang 't maar niet bij kijken blijft
Dat kanquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat kan
hier is hij alweer voorbij
en het is weer net zo warm
De zon schijnt weer als een dolle
de plassen zijn alweer bijna verdampt
Heyhey gekke jongen, ik ben de enige echte BB, geen kloonquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:24 schreef fulco- het volgende:
[..]
Danki, mi ta basta bon! I kon ta bai ku bo?![]()
FF denken wiens clone jij bent
Oew, Wild Boysquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hij is zo'n wildje uit een van de koloniën.
Nooit geweten dat BB zo dicht bij je in de buurt woontquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hij is zo'n wildje uit een van de VEENkoloniën.
Ik ben hetzelfde als Shayan Munshiquote:
Dat mag je dan meteen even met fotografisch bewijs staven...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben hetzelfde als Shayan MunshiHet mooiste mannelijke exemplaar dat mijn volk ooit voortgebracht heeft
Nee, ik lieg, niet dat ik niet dezelfde afkomst als die van hem heb, maar IK ben het mooiste dat mijn volk voortgebrachtheeft![]()
Staafquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat mag je dan meteen even met fotografisch bewijs staven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |