abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39506338
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Trabelsi is al weg hoor Grygera zit voorlopig gewoon bij de selectie, als hij niet wordt verkocht blijft hij ook gewoon.
waar is ie heen dan?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:23:40 #202
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39506346
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk gaan wij er mee aan de haal

wat voor manier maakt me niet uit
wat moet dufour bij zijn amateurclub had die beter bij Genk kunnen blijven
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39506350
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Na het vertrek van Blind werd er openlijk gezegt dat er geen andere trainer welkom was, nu blijkt dat echter anders te zijn... Zijn de mensen die er tegen waren dan van het type: Grote bek, klein hartje?
Wat een onzin weer, dat is echt never nooit gezegd. Ik ben erg benieuwd naar je bron? Overigens behoor je, als je het zo stelt, zelf ook tot de gloryhunters. Hoevaak ben je de afgelopen seizoenen ook alweer geweest?

Overigens staat (vrijwel) iedereen op 410 staat achter Ten Cate. Als je nou gister op de training was geweest dan had je dat zelf al kunnen weten.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:41 schreef Black-Death het volgende:
Wat dat betreft snap ik 410 echt niet hoor.. Ik heb voor Danny Blind als persoon enorm veel respect, maar als trainer bij Ajax heeft ie het gewoon niet goed gedaan, daar moet je reeel in zijn. En dan heb ik het niet zo zeer over de resultaten, maar over het spel. Dit jaar speelde Ajax verschrikkelijk slecht.. En daarom vond ik al heel lang dat Blind weg moest.. Hopelijk doet Ten Cate het een stuk beter!
Genoeg mensen op 410 vonden wel dat Blind weg moest, waaronder ik. Dat de 'leiding' van 410 een statement maakt dat ze achter Blind staan zegt niet meteen dat iedereen (van de 1200 man, kan sowiezo nooit) op 410 maar even dezelfde mening heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door devv05 op 04-07-2006 14:28:46 ]
pi_39506386
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

we zullen zien
Spelers die Feyenoord wil hebben zou ik echt niet om staan te popelen om over te nemen.

Dat jij dat wel met spelers van Ajax wil....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39506408
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

waar is ie heen dan?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:26:24 #206
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39506434
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef Trancelocator het volgende:
fr1908-online.nl heeft ondertussen het assortiment polsbandjes uitgebreid:

[afbeelding]
fr-fotopage.nl is beter
pi_39506441
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

waar is ie heen dan?
Maakt toch geen flikker uit? Hij was einde contract bij Ajax
pi_39506484
Maar Devv, hoe groot wil 410 ongeveer gaan worden, hele 2e ring Noord of gaat dat tever?
pi_39506488
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:25 schreef Urquhart het volgende:

[waar is ie heen dan]
De officiële Ajaxsite meldt Trabelsi niet meer bij de selectie voor het nieuwe seizoen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:29:22 #210
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39506507
ben waarschijnlijk beetje spuit 11 maar komt vieira nog richting ajax vanwege zijn belangstelling?
pi_39506512
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat een onzin weer, dat is echt never nooit gezegd. Ik ben erg benieuwd naar je bron? Of verzin je het gewoon ter plekke.. Overigens behoor je, als je het zo stelt, zelf ook tot de gloryhunters. Hoevaak ben je de afgelopen seizoenen ook alweer geweest?

Gezeik altijd. (Vrijwel) iedereen op 410 staat achter Ten Cate. Als je nou gister op de training was geweest dan had je dat zelf al kunnen weten.
Dat is 4-5 topics voor het definitive ontslag van Blind toch echt wel hier vernoemt. Kom je trouwens weer met Gloryhunters aanzetten... Je hoeft niet naar het stadion te gaan om aanhanger van Ajax te zijn, maar die discussie is al eens gevoerd. Ben sinds ik me kan herinneren voor Ajax geweest, paar wedstrijden geweest, maar het merendeel niet. Maakt me dat minder dan jou? Dacht het niet.
De reden dat ik gister niet naar de training ben geweest (of waarom ik nog nooit ben geweest) is omdat het overdag is, en ik een baan heb... Maa rik heb de beelden ook gezien, het zag er inderdaad mooi uit, en daarom zeg ik ook dat ik hoop dat ten cate de volledige support zal krijgen die hij en ajax nodig hebben...
pi_39506524
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef devv05 het volgende:
Wat een onzin weer, dat is echt never nooit gezegd. Ik ben erg benieuwd naar je bron? Overigens behoor je, als je het zo stelt, zelf ook tot de gloryhunters. Hoevaak ben je de afgelopen seizoenen ook alweer geweest?
Dit vind ik zo ontzettend zielig he.. alsof het aantal bezochte wedstrijden iets zegt over hoe fanatiek iemand is..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:30:22 #213
139407 jorienvdherik
pi_39506533
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dat is 4-5 topics voor het definitive ontslag van Blind toch echt wel hier vernoemt. Kom je trouwens weer met Gloryhunters aanzetten... Je hoeft niet naar het stadion te gaan om aanhanger van Ajax te zijn, maar die discussie is al eens gevoerd. Ben sinds ik me kan herinneren voor Ajax geweest, paar wedstrijden geweest, maar het merendeel niet. Maakt me dat minder dan jou? Dacht het niet. De reden dat ik gister niet naar de training ben geweest (of waarom ik nog nooit ben geweest) is omdat het overdag is, en ik een baan heb...
ruzie
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:30:38 #214
139407 jorienvdherik
pi_39506540
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dit vind ik zo ontzettend zielig he.. alsof het aantal bezochte wedstrijden iets zegt over hoe fanatiek iemand is..
is wel zo
pi_39506546

Mooie foto
pi_39506598
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ruzie
Nee, hoor... Maar Dev is altijd een beetje te overtuigd van zijn (imho weinig onderbouwde) mening...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:36:28 #217
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39506704
Veel voetbalsupporters zijn pure meelopers, ook (of juist?) is 410. Als men dan achter DB gaat staan, doen zij dat ook maar, ook al hebben ze geen idee waarom. Zelf ben ik ook altijd tegen DB als trainer geweest, maar de manier waarop het bestuur van Ajax met deze oer-Ajacied omging deed mij pijn, dat was de reden waarom ik hem toezong. Niet omdat ik hem wilde houden als trainer, want ik denk dat Henk ten Cate veel meer kan (en zal!) bereiken met Ajax dan DB.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39506868
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dat is 4-5 topics voor het definitive ontslag van Blind toch echt wel hier vernoemt. Kom je trouwens weer met Gloryhunters aanzetten... Je hoeft niet naar het stadion te gaan om aanhanger van Ajax te zijn, maar die discussie is al eens gevoerd. Ben sinds ik me kan herinneren voor Ajax geweest, paar wedstrijden geweest, maar het merendeel niet. Maakt me dat minder dan jou? Dacht het niet.
De reden dat ik gister niet naar de training ben geweest (of waarom ik nog nooit ben geweest) is omdat het overdag is, en ik een baan heb... Maa rik heb de beelden ook gezien, het zag er inderdaad mooi uit, en daarom zeg ik ook dat ik hoop dat ten cate de volledige support zal krijgen die hij en ajax nodig hebben...
Gloryhunters begon ik niet over, ik haakte er alleen op in. Verder vraag ik je nog steeds om een bron van wat je zegt. Ten Cate zal overigens zeker de support krijgen van iedereen, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nee, hoor... Maar Dev is altijd een beetje te overtuigd van zijn (imho weinig onderbouwde) mening...
Ik denk dat ik gewoon over het algemeen iets beter weet waar ik het over heb, dit soort uitspraken slaan gewoon helemaal nergens op en dat vind ik wel eens irritant ja.
quote:

[..]

Natuurlijk zegt dat wel een heleboel. Sommige mensen hebben gewoon alles voor Ajax over terwijl het voor andere slechts een leuk tijdverdrijf tussendoor is.
pi_39506928
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
Veel voetbalsupporters zijn pure meelopers, ook (of juist?) is 410. Als men dan achter DB gaat staan, doen zij dat ook maar, ook al hebben ze geen idee waarom. Zelf ben ik ook altijd tegen DB als trainer geweest, maar de manier waarop het bestuur van Ajax met deze oer-Ajacied omging deed mij pijn, dat was de reden waarom ik hem toezong. Niet omdat ik hem wilde houden als trainer, want ik denk dat Henk ten Cate veel meer kan (en zal!) bereiken met Ajax dan DB.
Ben ik aan de ene kant met je eens, ik erger me wel eens aan die 'collectieve' mening en ben gelukkig zelf niet zo. Aan de andere kant is het wel wat je nodig hebt om een eenheid te creeren. Als iedereen er steeds een andere mening op na houdt is het moeilijk om als groep een statement te maken. Een goed voorbeeld is die wedstrijd waarvan het eerste kwartier geboycot werd, waarbij de meningen nogal verdeeld lagen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:44:24 #220
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_39506942
De support richting Blind was naast het feit dat men Blind als Ajax persoon hoog heeft zitten meer een statement richting bestuur (lees: Jaakke).
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_39506984
quote:

[..]

Dat heeft er natuurlijk wel iets mee te maken, als je nooit gaat kan je jezelf nooit zo fanatiek noemen als bijv iemand uit 410

Neem bijv mij, 3 jaar geleden volgde ik alles van Ajax. uitslagen alles enzo maar ik was er niet veel mee bezig, maar sinds ik een seizoenkaart heb ben ik gewoon veel fanatieker geworden
pi_39507032
Devv, je hebt slechts tot op zekere hoogte gelijk. Om mezelf even als voorbeeld te nemen: ik ben 17 jaar en woon in Maastricht. Omdat ik dus nog op school zit, heb ik geen fulltime baan. Mag je me vertellen waarvan ik dan elke 2 weken het geld voor een stadionkaartje en een treinkaartje vandaan ga halen... Daarnaast zit ik zoals gezegd dus nog op school, dus heb huiswerk en bla bla bla.. Dus daarom bezoek ik geen wedstrijden.. En dan is het onzin om te zeggen dat ik geen fanatieke fan kan zijn, of per definitie minder fanatiek ben dan iemand die genoeg geld verdient en in Amsterdam woont...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_39507070
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef BoNi het volgende:
De support richting Blind was naast het feit dat men Blind als Ajax persoon hoog heeft zitten meer een statement richting bestuur (lees: Jaakke).
En wat heeft Jaakke dan fout gedaan?

Als je de verhalen achteraf hoort, is Blind juist degene geweest die een vies spelletje speelde. Hij betrok als eerste de media erbij, hopend het Ajax-publiek op zijn hand te krijgen.

Maar goed, het is zo'n grote Ajacied he.. Als TD miljoenen verslonden en als trainer weer.
pi_39507117
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Grumpey het volgende:
ben waarschijnlijk beetje spuit 11 maar komt vieira nog richting ajax vanwege zijn belangstelling?
Ajax heeft, in de persoon van Van Geel, aangegeven hem niet te benaderen. Vieira zal Ajax moeten benaderen en die zal Ajax alleen heel misschien benaderen als Juventus degradeert.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39507140
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Gloryhunters begon ik niet over, ik haakte er alleen op in. Verder vraag ik je nog steeds om een bron van wat je zegt. Ten Cate zal overigens zeker de support krijgen van iedereen, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
[..]

Ik denk dat ik gewoon over het algemeen iets beter weet waar ik het over heb, dit soort uitspraken slaan gewoon helemaal nergens op en dat vind ik wel eens irritant ja.
[..]

Natuurlijk zegt dat wel een heleboel. Sommige mensen hebben gewoon alles voor Ajax over terwijl het voor andere slechts een leuk tijdverdrijf tussendoor is.
Jongen, terwijl je mensen niet eens kent kun je ze al "veroordelen' tot gloryhunter. Ik heb trouwens ook helemaal geen zin in een verdere discussie, daar is het nu te warm voor. Prima dat je je mening hebt, ik deel hem niet
pi_39507150
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:47 schreef Black-Death het volgende:
Devv, je hebt slechts tot op zekere hoogte gelijk. Om mezelf even als voorbeeld te nemen: ik ben 17 jaar en woon in Maastricht. Omdat ik dus nog op school zit, heb ik geen fulltime baan. Mag je me vertellen waarvan ik dan elke 2 weken het geld voor een stadionkaartje en een treinkaartje vandaan ga halen... Daarnaast zit ik zoals gezegd dus nog op school, dus heb huiswerk en bla bla bla.. Dus daarom bezoek ik geen wedstrijden.. En dan is het onzin om te zeggen dat ik geen fanatieke fan kan zijn, of per definitie minder fanatiek ben dan iemand die genoeg geld verdient en in Amsterdam woont...
Ja ok bij jou ligt het anders, Maastricht is natuurlijk een eind
pi_39507226
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja ok bij jou ligt het anders, Maastricht is natuurlijk een eind
Voila!

Ik ga echt niet zeggen dat ik fanatieker ben dan iemand uit 410, want dat ben ik niet, maar ik kan er niet tegen dat sommigen hier zo over een kam scheren..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:55:19 #228
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39507302
Zelfs de plaats waar je woont of het geld dat je te besteden hebt zijn allemaal maar smoesjes, er komen wekelijks jongens uit de verste uithoeken van NL en sommige moeten alles met hun studiefinanciering bekostigen. Kijk, de moeite die je ervoor wilt doen om Ajax te volgen, zegt genoeg over je fanatisme. Mensen die (bijna) nooit een wedstrijd van Ajax bezoeken, vind ik dus mindere supporters dan (bijvoorbeeld) ikzelf. Maar goed, misschien zie ik het helemaal verkeerd!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39507305
quote:
Ach ja, ik kom dat ook uit Zwolle, en probeer het wel, heb dit jaar zelfs een scc (met heel veel moeite, maar hij is onderweg ) zodat ik iig de mogelijheid heb om naar Ajax te kunnen, maar moet gewoon het merendeel via de TV volgen.
pi_39507310
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Voila!

Ik ga echt niet zeggen dat ik fanatieker ben dan iemand uit 410, want dat ben ik niet, maar ik kan er niet tegen dat sommigen hier zo over een kam scheren..
Maar als je bijv 19 zou zijn, zou je dan wel gaan?
pi_39507347
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Jongen, terwijl je mensen niet eens kent kun je ze al "veroordelen' tot gloryhunter. Ik heb trouwens ook helemaal geen zin in een verdere discussie, daar is het nu te warm voor. Prima dat je je mening hebt, ik deel hem niet
Ik ken je ook niet en oordeel alleen op basis van de feiten die ik ken de omschrijving die hierboven gegeven werd. Ik weet verder ook wel dat je ook in de 'slechte' tijden op jouw manier achter Ajax bent blijven staan, wat die ook moge zijn. Ik vind het alleen irritant dat er allemaal dingen gezegd worden die gewoon uit de lucht gegrepen zijn.
pi_39507355
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ach ja, ik kom dat ook uit Zwolle, en probeer het wel, heb dit jaar zelfs een scc (met heel veel moeite, maar hij is onderweg ) zodat ik iig de mogelijheid heb om naar Ajax te kunnen, maar moet gewoon het merendeel via de TV volgen.
Je gaat niet altijd? Dus je neemt een seizoenkaart voor als je zin hebt? Of heb je het over een supporters club card
pi_39507360
quote:
Je kan in principe de zomervakantie toch gewoon heel veel werken zodat je een scc kunt betalen en wat geld achter de hand houden voor treinreis naar Amsterdam en dan elke maand een bedrag aan de kant leggen voor je treinkaartje?

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar waar een wil is, is een weg.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_39507426
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je gaat niet altijd? Dus je neemt een seizoenkaart voor als je zin hebt? Of heb je het over een supporters club card
SCC staat toch voor Supporters Club Card... ? Of leer ik weer wat nieuws ?
pi_39507443
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Maar als je bijv 19 zou zijn, zou je dan wel gaan?
Dat ligt eraan. Misschien studeer ik dan geneeskunde in Amsterdam en koop ik wel een clubcard, maar dat heeft ook met geld te maken.

En in de zomervakantie heel veel werken voor clubcard enz. is ook maar tot zekere hoogte een optie, want ik kan sowieso lang niet alle weekenden naar Ajax. Dus dan is het ook weer zonde van al dat geld van een clubcard die je waar een paar keer gebruikt.
pi_39507470
Ik heb het geld helemaal niet om naar Ajax toe te kunnen, als ik het geld zou hebben zou ik gewoon gaan. Maar ik hou te weinig geld over om me dat te kunnen permiteren.
pi_39507493
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Misschien studeer ik dan geneeskunde in Amsterdam en koop ik wel een clubcard, maar dat heeft ook met geld te maken.

En in de zomervakantie heel veel werken voor clubcard enz. is ook maar tot zekere hoogte een optie, want ik kan sowieso lang niet alle weekenden naar Ajax. Dus dan is het ook weer zonde van al dat geld van een clubcard die je waar een paar keer gebruikt.
mjah, ik wil hem ook voornamelijk gebruiken voor de door de weekse wedstrijden (ben ik in Utrecht)
pi_39507546
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

mjah, ik wil hem ook voornamelijk gebruiken voor de door de weekse wedstrijden (ben ik in Utrecht)
Maar ik las toenstrax dat jij overdag een baan hebt, dus neem ik even aan dat de fulltime is... Dus verdien je toch een leuk bedrag en dan i een clubcard een veel kleiner percentage van het al het geld dat je ter beschikking hebt.. Hoeveel kost een clubcard voor de thuiswedstrijden eigenlijk?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:02:40 #239
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39507555
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

klopt... ik haalde SCC en seizoenskaart door elkaar.
pi_39507574
IK vind niet kunnen relatief. Je kan bijna alles verplaatsen of eerder dingen doen die je moet doen.
Is maar net wat je er bereid bent voor op te geven, daar blijkt het fanatieke uit.

Echte fanatiekelingen gaan altijd en overal en zorgen dat ze de speelddata's vrij houden zodat ze altijd naar zijn/haar club kunnen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juli 2006 @ 15:04:06 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39507606
laat die cl titel maar zitten... gewoon de 2007 editie binnenhalen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_39507628
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:00 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het geld helemaal niet om naar Ajax toe te kunnen, als ik het geld zou hebben zou ik gewoon gaan. Maar ik hou te weinig geld over om me dat te kunnen permiteren.
Dan moet je geld opzij leggen voor Ajax, doe ik ook altijd voordat het seizoen begint zodat ik tijdens het seizoen geen geldgebrek heb
pi_39507655
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Maar ik las toenstrax dat jij overdag een baan hebt, dus neem ik even aan dat de fulltime is... Dus verdien je toch een leuk bedrag en dan i een clubcard een veel kleiner percentage van het al het geld dat je ter beschikking hebt.. Hoeveel kost een clubcard voor de thuiswedstrijden eigenlijk?
True, ik woon in het weekend in Zwolle bij mijn meiske maar door de weeks in Utrecht, omdat ik te lui ben met reizen enzo (kom zelf ook uit regio utrecht). Doordat ze doordeweeks toch altijd in de avond voetballen kan ik er dan makkelijker heen...SCC kost je maar 25 euro op jaarbasis, dus is peanuts. Moet je alleen wel losse kaartjes kopen... als je meer dan 15 wedstrijden bezoekt in het jaar is een Seizoenskaart goedkoper....
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:07:42 #244
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39507710
Is er al bekend waar die Defour naartoe gaat? Blijft hij na het gezeik in Genk, komt ie toch of wordt het de WW?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:08:26 #245
139407 jorienvdherik
pi_39507734
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Napalm het volgende:
Is er al bekend waar die Defour naartoe gaat? Blijft hij na het gezeik in Genk, komt ie toch of wordt het de WW?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:08:39 #246
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39507743
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dan moet je geld opzij leggen voor Ajax, doe ik ook altijd voordat het seizoen begint zodat ik tijdens het seizoen geen geldgebrek heb
vorig jaar zat ik onverwachts 4 maanden zonder werk, precies rond de tijd dat ik een seizoenskaart had willen halen. dat was heel erg zuur. Daarom dit jaar idd het geld ruim om tijd bij elkaar gesprokkeld.
pi_39507758
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat kan niet met de vaste lasten die ik heb. Daarnaast heb ik ook nog een studie.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:09:49 #248
139407 jorienvdherik
pi_39507777
als je wat moeite doet dan kan je altijd wel naar je club gaan, hier wordt alleen gesproken over thuiswedstrijden. dan zal het uitwedstrijden bezoek wel schrikbarend laag liggen ?
pi_39507778
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Afkorting voor Seizoenkaart is SCC en Supp CC voor die andere
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:24:42 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39508242
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
als je wat moeite doet dan kan je altijd wel naar je club gaan, hier wordt alleen gesproken over thuiswedstrijden. dan zal het uitwedstrijden bezoek wel schrikbarend laag liggen ?
Ach, jij hebt afgelopen seizoen toch ook pas voor het eerst een Ajax - Feyenoord bezocht? Of haal ik je nu door elkaar met een andere? Zelf heb ik een normale Europese uitkaart, helaas geen voorrang.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:26:25 #251
139407 jorienvdherik
pi_39508289
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, jij hebt afgelopen seizoen toch ook pas voor het eerst een Ajax - Feyenoord bezocht? Of haal ik je nu door elkaar met een andere? Zelf heb ik een normale Europese uitkaart, helaas geen voorrang.
met iemand anders denk ik

totaal nu 4x achter elkaar ajax-feyenoord bezocht
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:28:26 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39508358
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

met iemand anders denk ik

totaal nu 4x achter elkaar ajax-feyenoord bezocht
OK, dan is het goed. Dan heb jij wel een beetje recht van spreken!

Ben ook wel benieuwd hoeveel FOK!kers er uitwedstrijden bezoeken van Ajax, ook Europese.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:31:08 #253
139407 jorienvdherik
pi_39508425
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

OK, dan is het goed. Dan heb jij wel een beetje recht van spreken!

Ben ook wel benieuwd hoeveel FOK!kers er uitwedstrijden bezoeken van Ajax, ook Europese.
Had dit jaar 14 uitwedstrijden bezocht van de 17 en roda uit voor de beker, 2 uur snachts pas bij de kuip terug

en jij dan ?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:36:58 #254
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39508541
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Had dit jaar 14 uitwedstrijden bezocht van de 17 en roda uit voor de beker, 2 uur snachts pas bij de kuip terug

en jij dan ?
OK, ik verwarde je met Dirk-Kuyt, excuses. Zelf heb ik er zeven van de vijftien (ADO-uit en Heracles-uit werden zónder Ajax-publiek gespeeld) bezocht in de eredivisie en één Europees.
pi_39508578
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

OK, ik verwarde je met Dirk-Kuyt, excuses.
Dat is nooit leuk

Jorien doet hier tenminste nog gewoon normaal.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39508612
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat is nooit leuk

Jorien doet hier tenminste nog gewoon normaal.
terwijl in werkelijkheid ...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:40:58 #257
139407 jorienvdherik
pi_39508655
quote:

[..]

OK, ik verwarde je met Dirk-Kuyt, excuses. Zelf heb ik er zeven van de vijftien (ADO-uit en Heracles-uit werden zónder Ajax-publiek gespeeld) bezocht in de eredivisie en één Europees.
heracles had ik een veld kaart

dit seizoen nog meer wedstrijden bezoeken daar
pi_39508799
quote:
De politierechter in Amsterdam heeft dinsdag taakstraffen uitgedeeld aan supporters die op 8 mei betrokken waren bij de rellen na de huldiging van Ajax op het Amsterdamse Leidseplein. De zitting, waarbij in totaal twintig verdachten moeten voorkomen, duurt nog de hele dag.

De rechter achtte de schuld van de eerste drie dinsdagochtend bewezen. Zij moeten taakstraffen tot zeventig uur uitvoeren. Een van hen kreeg daarbovenop een stadionverbod en een voorwaardelijke gevangenisstraf van twee weken opgelegd.

Cohen

Volgens de rechter hebben alle verdachten zich schuldig gemaakt aan een ernstig feit, dat grote maatschappelijke impact heeft gehad. Zo dreigde burgemeester Job Cohen van Amsterdam vlak na de rellen dat een huldiging op het Leidseplein er voorlopig niet meer inzit.

Daarmee hebben de hooligans het volgens de rechter verpest voor alle Ajax-fans die er wel een feestje van willen maken. Bovendien hebben de verdachten zich schuldig gemaakt aan het gooien van diverse voorwerpen naar politiemensen en -voertuigen, waardoor soms levensgevaarlijke situaties ontstonden.

Het Openbaar Ministerie (OM) eiste dat de relschoppers voor de onlusten in zijn geheel werden veroordeeld en niet voor bijvoorbeeld het gooien van slechts één steen. "Er was sprake van ontzettend grootschalige rellen", aldus de officier van justitie. "Iedereen jutte elkaar op. Je kunt spreken van een zogenaamd sneeuwbaleffect. Als er een iemand een steen gooit, volgt de rest. Zo wordt de bal uiteindelijk steeds groter."

Huldiging

Volgens haar hebben alle verdachten zich schuldig gemaakt aan openbare geweldpleging op en rond het Leidseplein, waar de voetballers op het bordes van de Stadsschouwburg even daarvoor feestelijk werden gehuldigd. De rechter ging daarin niet mee en veroordeelde de verdachten alleen voor de feiten die zij hadden gepleegd, zoals het gooien van een steen richting de politie.

Bakstenen

Na afloop van de huldiging sloeg de sfeer om en keerde een groep van zo'n driehonderd fans zich tegen de politie. Ze gooiden onder meer met bakstenen, bierflesjes, paraplu's en vuilniszakken naar agenten, voertuigen van de Mobiele Eenheid (ME), paarden en ruiters van de bereden politie. Ook staken ze illegaal vuurwerk af. De ME moest een waterkanon inzetten om het plein te ontruimen. In totaal arresteerde de politie 44 personen.

Spijt

De relschoppers verklaarden tegenover de rechter dat ze spijt hadden van hun actie. Ze zouden hebben gehandeld vanuit "sensatiezucht" en zich hebben laten meeslepen door de menigte. Twee van de drie verklaarden zelfs niets met Ajax of voetbal te hebben. Ze kwamen naar eigen zeggen voor de gezelligheid.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:46:26 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39508805
Overigens heb ik ook beide uitwedstrijden in de play-offs bezocht, want dat is iets unieks, de komende jaren zal Ajax daar niet in uit hoeven komen.
pi_39508901
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens heb ik ook beide uitwedstrijden in de play-offs bezocht, want dat is iets unieks, de komende jaren zal Ajax daar niet in uit hoeven komen.
That the spirit
quote:
Op de druk bezochte eerste training volgde een aanzienlijk rustigere tweede oefensessie. Honderden supporters gaven de eerste werkdag van het voetbaljaar extra kleur. Dinsdagochtend zagen tientallen fans de selectie van trainer Henk ten Cate aan het werk. De eerste dinsdagtraining stond voor een groot deel opnieuw in het teken van conditie en balgevoel.

Pylonen, eindeloos veel pylonen. Even na half elf worden de Ajacieden vakkundig om de hulpstukken heen gedirigeerd. De dirigent luistert naar de naam Laurens Ebben. Of, kortweg LE. Alle trainers dragen hun initialen op hun trainingskloffie. Henk ten Cate is dus kortweg HTC. AG (Alfons Groenendijk) en HS (Hennie Spijkerman) hebben assisterende rollen. Kan natuurlijk ook niet anders als assistent-trainer. Keeperstrainer Fred Grim is logischerwijs FG.
Aron Winter en Frank de Boer zijn de uitzonderingen op de regel. Beide trainers lopen stage bij de selectie van Ten Cate. ‘Stage’ prijkt op het trainingsshirt en –broek van beide stagiairs. Aan voetbalervaring in elk geval geen gebrek bij de twee voormalige recordinternationals van Oranje. De spelers dragen ieder, keurig, hun vaste nummer op hun werkkledij.

Keeperaanwinst Dennis Gentenaar (30) en –gedeeld- Talent van het Jaar Thomas Vermaelen (een titel die de Belgische nummer 4 deelt met Urby Emanuelson) trainen apart van de groep. Beide keren terug van een lichte blessure. Vermaelen traint met fysiotherapeut Frank van Deursen. Gentenaar wordt getest door fysio Ricardo de Sanders. Getest kan ook vervangen worden door 'op de proef gesteld'. De Sanders stuurt enkele ballen feilloos richting kruising. De fysio verontschuldigt zich bij de revalidant voor de ‘onmogelijk’ te pareren ballen.

De spelersgroep is ondertussen opgedeeld in twee groepen. In een vierkant wordt een variant op het aloude balspel lummelen gespeeld. De spelformule is onverslijtbaar: één man in het midden en dollen maar. De lachende gezichten spreken voor zich.
Niet alleen op het veld barst het van de voetbalervaring. Ook buiten de lijnen loopt de nodige voetbalkennis rond. Voormalig Ajax-linksbuiten Piet Keizer is getuige van de training.
Aan het slot van de eerste sessie –vanmiddag volgt een tweede training- wordt nog wat uitgelopen. Opnieuw is hierin een prominente rol weggelegd voor LE. Rust pakken en de spieren los lopen is het devies.

Voordat de Ajacieden hun uitloopronde starten wordt de drinkvoorziening bijna bestormd. Gulzig worden volgeschonken bekertjes water leeg gedronken. Glimmend nieuwe kicksen gaan vliegensvlug uit. Bijna alle Ajacieden voltooien de uitloopronde op kousevoeten. Alleen Jaap Stam en Gentenaar houden het normaal gesproken onmisbare gereedschap aan de voeten.
De Boer, Groenendijk en Grim hoeven niet uit te lopen. De drie oud-profs vermaken zich zichtbaar opperbest met de bal. Beter gezegd: met de bal en het bijbehorende balgevoel. De drie Ajacieden tonen hun niet geringe techniek. Lage, strak geschoten ballen scheren over de vers gemaaide grasmat. De pas anderhalve week geleden onttroonde recordinternational besluit de training met een reeks krachtige kopballen. Het oude voetbalwapen van De Boer heeft weinig aan kracht ingeboet.

[ Bericht 77% gewijzigd door Mangoworks2002 op 04-07-2006 15:55:06 ]
pi_39509149
Nu weet ik nog niet wat die David Endt doet voor Ajax....
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:58:22 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39509150
Ik begin het bijna eng te vinden, al die positivisme .

Hopen dat het allemaal zo blijft, en we snel aan eindelijk weer eens een Ajax waardig seizoen kunnen beginnen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:09:29 #263
82589 S-Two
barba macacu
pi_39509462
Ik hoop dat er komend seizoen wat wedstrijd doordeweeks zijn, scheelt veel geld met mn OV (woon in Groningen). Het is wel 3 uur reizen, maar als het kan wil ik meestal wel gaan .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_39509474
Komend seizoen wil ik zeker wel naar een CL uitduel, ik was bijna naar Inter-Ajax gegaan afgelopen jaar maarja school he.
pi_39509702
Ik ga dit jaar ook maar eens een CL uitduel proberen te bezoeken, hangt even af van de tegenstanders, financieen en data.
pi_39509756
Lijkt me ook onwijs gaaf maar is met studie en financien erg lastig...
AFC Ajax
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:18:44 #267
139407 jorienvdherik
pi_39509791
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:16 schreef devv05 het volgende:
hangt even af van de tegenstanders, financieen
nu doe je het zelfde als wat je die andere in dit topic verwijt
pi_39510669
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nu doe je het zelfde als wat je die andere in dit topic verwijt
Sure. Waarom ga jij dan niet naar elke Europese uitwedstrijd? (oh wacht, dat is er maar 1 per jaar ) Er zijn toch altijd factoren waar je aan gebonden bent. Ik zal elke thuiswedstrijd er zijn en proberen zoveel mogelijk nationale uitwedstrijden te bezoeken. Europese uitwedstrijden is een ander verhaal, kosten nogal veel he. En ik ben idd minder fanatiek dus dan de mensen die wel elke Europese uitwedstrijd kunnen gaan, so be it.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:48:30 #269
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39510851
Ajax: CL-beker 1996 van ons?
Jezus, wat triest
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:49:36 #270
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39510896
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Jezus, wat triest
Wij hebben er teminste een paar
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:50:36 #271
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39510926
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef stefmans het volgende:

[..]

Wij hebben er teminste een paar
Ik heb het over het bericht, niet over wie er meer heeft gewonnen.
kankelul.
pi_39510951
quote:
Jezus, wat triest
Valt wel mee hoor. Als hun 'vals' gespeeld hebben horen ze gewoon gediskwalificeerd te worden en behoort die beker ons toe.
pi_39511013
Dit is al de tweede keer dat het ter sprake komt: ze zouden ook doping gebruikt hebben in die periode
het zijn cheaters, dan wel met doping dan wel met scheidsrechters
en op de cheaters na, was Ajax het beste van dat jaar
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:58:44 #274
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39511173
MONTANA, topictitel klopt niet...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39511347
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
MONTANA, topictitel klopt niet...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:05:04 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39511366
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Als hun 'vals' gespeeld hebben horen ze gewoon gediskwalificeerd te worden en behoort die beker ons toe.
Simpeler kan het niet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:06:13 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39511407
Precies, het voetbal moet clean blijven, en ook al is het 10 jaar geleden, lekker belangrijk. Als ze valsgespeeld hebben hebben ze geen recht op de beker..
Get woke, go broke!
pi_39511503
quote:
Jezus, wat triest
Kom je speciaal hier om dat ons te vertellen? Wat lief, en nu weer naar je eigen topic.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:10:55 #279
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39511575
quote:
Jezus, wat triest
Trouwens, wat is er eigenlijk triest aan? Dat Juve misschien heeft valsgespeeld? Of omdat wij alsnog een beker erbij krijgen? Leg eens uit.

en weer hap ik
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_39511663
Alleen al op basis van het vertoonde spel uit tegen Real Madrid hadden we een cup verdiend
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:15:04 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39511719
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Alleen al op basis van het vertoonde spel uit tegen Real Madrid hadden we een cup verdiend
Alleen op basis dat iedere niet Ajax fan hier van over de zeik zal gaan is al voldoende .
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:16:26 #282
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39511758
quote:
pi_39511841
quote:

[..]

Je verwarde hem helemaal niet met mij, want ik ben nog nooit naar ajax - Feyenoord geweest. Ik ben 20 jaar en heb sinds 3 jaar pas een seizoenskaart. Dit word mijn 4e jaar en ik neem voor het eerst een silvercard + de mogelijkheid om een europeese uitwedstrijd te bezoeken.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:22:07 #284
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39511924
hap hap.
Triest om daar zelf nog over te beginnen, 10 jaar na dato. Laat de UEFA het lekker eerst uitzoeken ofzo.

Trouwens, ik ben dit jaar wel voor de eerste keer naar een ajax-Feyenoord geweest
kankelul.
pi_39511948
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je verwarde hem helemaal niet met mij, want ik ben nog nooit naar ajax - Feyenoord geweest. Ik ben 20 jaar en heb sinds 3 jaar pas een seizoenskaart. Dit word mijn 4e jaar en ik neem voor het eerst een silvercard + de mogelijkheid om een europeese uitwedstrijd te bezoeken.
Het zal bij 1 mgelijkheid blijven Dirkje

Vind het overigens terecht dat Ajax dan alsnog de cup krijgt
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:23:00 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39511955
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
hap hap.
Triest om daar zelf nog over te beginnen, 10 jaar na dato. Laat de UEFA het lekker eerst uitzoeken ofzo.

Trouwens, ik ben dit jaar wel voor de eerste keer naar een ajax-Feyenoord geweest
Nee Juve zal de beker met een strik eromheen komen brengen zeker? .

De UEFA zal het vast uitzoeken, maar je mag er als Ajax zijnde best even op wijzen .
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:24:12 #287
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39511991
Was het dan zo'n slechte scheidsrechter die finale?
kankelul.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:25:00 #288
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39512013
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee Juve zal de beker met een strik eromheen komen brengen zeker? .

De UEFA zal het vast uitzoeken, maar je mag er als Ajax zijnde best even op wijzen .
Precies, ik sta echt niet te juichen op straat omdat we misschien De Cup uit 1996 krijgen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:25:48 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39512035
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

Precies, ik sta echt niet te juichen op straat omdat we misschien De Cup uit 1996 krijgen
Neuh, maar het staat wel weer leuk op de lijst, meer niet .
Get woke, go broke!
pi_39512116
quote:
Wat een geweldige wedstrijd was dat. Met die gekke Duitser die nog twee goals afkeurde toen, onterecht. De Spanjaarden klapten zelfs voor Ajax, fantastisch was dat. Ik was 7 of 8 toen, maar weet het nog steeds.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_39512133
Dan wordt het wel erg krap in het logo van de OP..
pi_39512160
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef MarkNMGN het volgende:
geen italiaan iig
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:30:38 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39512170
Heb ik weer eens wat te doen
pi_39512228
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Tussen 1994 en 1998 zou er systematisch doping zijn toegepast bij juve spelers

in 2004 kwam dit trouwens ook al te sprake
pi_39512257
Diaz Vega was de scheidsrechter.
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:34:58 #296
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39512270
Die OP moet echt NIET langer worden, hij is al a-relaxed lang .
-
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:37:23 #297
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39512332
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Tussen 1994 en 1998 zou er systematisch doping zijn toegepast bij juve spelers

in 2004 kwam dit trouwens ook al te sprake
Maar daar gaat het bericht niet over, dat gaat puur over de omgekochte scheidsrechters, en of dit het geval was bij Juve-ajax. Mij lijkt dat van niet, omdat ik me niet kan herinneren dat ajax die wedstrijd is benadeeld, en dus is het een beetje triest om als ajax-zijnde op de strafzaak te reageren.
kankelul.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:40:44 #298
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39512411
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Maar daar gaat het bericht niet over, dat gaat puur over de omgekochte scheidsrechters, en of dit het geval was bij Juve-ajax. Mij lijkt dat van niet, omdat ik me niet kan herinneren dat ajax die wedstrijd is benadeeld, en dus is het een beetje triest om als ajax-zijnde op de strafzaak te reageren.
Nee, het is eerlijk dat ze verloren van een team met spelers dat zwaar doped-up was. .
-
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:43:20 #299
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39512464
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, het is eerlijk dat ze verloren van een team met spelers dat zwaar doped-up was. .
Nee, maar daar gaat dit niet over.
kankelul.
pi_39512507
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

misschien zijn er wel aanwijzingen, maargoed dat word onderzocht misschien dat het later alsnog allemaal naar voren komt

andere clubs hadden precies hetzelfde gedaan, door een cl finale te verliezen loop je veel inkomsten mis ..en zeg nou zelf spelers die worden betrapt op bloed-doping verdienen het niet om te winnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')