Ik heb het over het bericht, niet over wie er meer heeft gewonnen.quote:
Valt wel mee hoor. Als hun 'vals' gespeeld hebben horen ze gewoon gediskwalificeerd te worden en behoort die beker ons toe.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Ajax: CL-beker 1996 van ons?
Jezus, wat triest
Simpeler kan het niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Als hun 'vals' gespeeld hebben horen ze gewoon gediskwalificeerd te worden en behoort die beker ons toe.
Kom je speciaal hier om dat ons te vertellen? Wat lief, en nu weer naar je eigen topic.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Jezus, wat triest
Trouwens, wat is er eigenlijk triest aan? Dat Juve misschien heeft valsgespeeld? Of omdat wij alsnog een beker erbij krijgen? Leg eens uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Jezus, wat triest
Alleen op basis dat iedere niet Ajax fan hier van over de zeik zal gaan is al voldoendequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Alleen al op basis van het vertoonde spel uit tegen Real Madrid hadden we een cup verdiend
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Alleen al op basis van het vertoonde spel uit tegen Real Madrid hadden we een cup verdiend
Je verwarde hem helemaal niet met mij, want ik ben nog nooit naar ajax - Feyenoord geweest. Ik ben 20 jaar en heb sinds 3 jaar pas een seizoenskaart. Dit word mijn 4e jaar en ik neem voor het eerst een silvercard + de mogelijkheid om een europeese uitwedstrijd te bezoeken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, ik verwarde je met Dirk-Kuyt, excuses. Zelf heb ik er zeven van de vijftien (ADO-uit en Heracles-uit werden zónder Ajax-publiek gespeeld) bezocht in de eredivisie en één Europees.
Het zal bij 1 mgelijkheid blijven Dirkjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je verwarde hem helemaal niet met mij, want ik ben nog nooit naar ajax - Feyenoord geweest. Ik ben 20 jaar en heb sinds 3 jaar pas een seizoenskaart. Dit word mijn 4e jaar en ik neem voor het eerst een silvercard + de mogelijkheid om een europeese uitwedstrijd te bezoeken.
Nee Juve zal de beker met een strik eromheen komen brengen zeker?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
hap hap.
Triest om daar zelf nog over te beginnen, 10 jaar na dato. Laat de UEFA het lekker eerst uitzoeken ofzo.![]()
Trouwens, ik ben dit jaar wel voor de eerste keer naar een ajax-Feyenoord geweest
Precies, ik sta echt niet te juichen op straat omdat we misschien De Cup uit 1996 krijgenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee Juve zal de beker met een strik eromheen komen brengen zeker?.
De UEFA zal het vast uitzoeken, maar je mag er als Ajax zijnde best even op wijzen.
Neuh, maar het staat wel weer leuk op de lijst, meer nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies, ik sta echt niet te juichen op straat omdat we misschien De Cup uit 1996 krijgen
Wat een geweldige wedstrijd was dat. Met die gekke Duitser die nog twee goals afkeurde toen, onterecht. De Spanjaarden klapten zelfs voor Ajax, fantastisch was dat. Ik was 7 of 8 toen, maar weet het nog steeds.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef StarGazer het volgende:
geen italiaan iigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Was het dan zo'n slechte scheidsrechter die finale?
Tussen 1994 en 1998 zou er systematisch doping zijn toegepast bij juve spelersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Was het dan zo'n slechte scheidsrechter die finale?
Maar daar gaat het bericht niet over, dat gaat puur over de omgekochte scheidsrechters, en of dit het geval was bij Juve-ajax. Mij lijkt dat van niet, omdat ik me niet kan herinneren dat ajax die wedstrijd is benadeeld, en dus is het een beetje triest om als ajax-zijnde op de strafzaak te reageren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Tussen 1994 en 1998 zou er systematisch doping zijn toegepast bij juve spelers![]()
in 2004 kwam dit trouwens ook al te sprake
Nee, het is eerlijk dat ze verloren van een team met spelers dat zwaar doped-up was.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Maar daar gaat het bericht niet over, dat gaat puur over de omgekochte scheidsrechters, en of dit het geval was bij Juve-ajax. Mij lijkt dat van niet, omdat ik me niet kan herinneren dat ajax die wedstrijd is benadeeld, en dus is het een beetje triest om als ajax-zijnde op de strafzaak te reageren.![]()
Nee, maar daar gaat dit niet over.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is eerlijk dat ze verloren van een team met spelers dat zwaar doped-up was..
misschien zijn er wel aanwijzingen, maargoed dat word onderzocht misschien dat het later alsnog allemaal naar voren komtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Maar daar gaat het bericht niet over, dat gaat puur over de omgekochte scheidsrechters, en of dit het geval was bij Juve-ajax. Mij lijkt dat van niet, omdat ik me niet kan herinneren dat ajax die wedstrijd is benadeeld, en dus is het een beetje triest om als ajax-zijnde op de strafzaak te reageren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |