Sneue gast... alles voor de media.. net zoals die Debiel Beelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een Nederlanderse DJ van 3FM/BNN
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig heb je nog Nadal en Hewitt, maar de "echte" fans ergeren zich daar aan, die hebben liever dat het ook van die saaie zoutzakken zijn.
Die waren een week daarvoor nog de helftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:55 schreef XL het volgende:
Op de zwarte markt bij Roland Garros waren zondagkaarten (op zaterdag weliswaar) 450 euro. Afdingen tot 400 is gelukt (niet gekocht). Kaarten voor zaterdag waren (ook op zaterdag) maar 200 euro.
Zijn ook altijd Nederlanders die het doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
sentator Sander Lantinga (29) heeft dinsdag op Wimbledon een tenniswedstrijd verstoord door naakt over het centercourt te rennen. De 'streaker' kwam in actie tijdens de kwartfinale tussen Maria Sjarapova en Elena Dementjeva. De blote Lantinga trakteerde het tennispubliek op een radslag en werd vervolgens door veiligheidsbeambten weggevoerd. Eerst dekten zij hem toe met een deken.
Streaken is een traditie op Wimbledon. Richard Krajicek bijvoorbeeld werd tijdens zijn finale in Londen verrast door een blote dame. Lantinga verrichtte zijn daad in het kader van het programma 'Try before you die' (vanaf 4 september, Nederland 3). In dat programma wagen BNN-presentatoren zich traditioneel aan stunts die ze ooit in hun leven gedaan willen hebben. Volgens een BNN-woordvoerster heeft een tv-kijker de suggestie gedaan om deze stunt uit te voeren en Lantinga wilde het wel doen. De zegsvrouw heeft de presentator nog niet kunnen bereiken, omdat hij nog door de politie wordt vastgehouden.
Sharapova is nog maagd wed ik, ze heeft naast het tennissen nooit tijd gehad voor jongens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zijn ook altijd Nederlanders die het doenBij Krajicek volgens mij ook...
En Sharapova kon er niet eens om lachen, die draaide zich gewoon om...Kijk, je kan geconcentreerd zijn op je wedstrijd maar dit soort dingen zijn toch ook mooi om mee te maken...Wat een zuurpruim zeg. Ik hoop dat Mauresmo de vloer aanveegt met haar
Dan kreunt ze waarschijnlijk net zo hard als je..uhm nou ja fijn, tennis maar weerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:05 schreef Boksmedan het volgende:
Sharapova is nog maagd wed ik, ze heeft naast het tennissen nooit tijd gehad voor jongens.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef XL het volgende:
Morgen eindelijk weer tennis op Wimbledon!
Tsja, ik weet niet hoor, maar je kunt je natuurlijk laten afleiden midden in een wedstrijd of je zorgt dat je geconcentreerd blijft en wint. Volgens mij is het handiger om het 2e te doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zijn ook altijd Nederlanders die het doenBij Krajicek volgens mij ook...
En Sharapova kon er niet eens om lachen, die draaide zich gewoon om...Kijk, je kan geconcentreerd zijn op je wedstrijd maar dit soort dingen zijn toch ook mooi om mee te maken...Wat een zuurpruim zeg. Ik hoop dat Mauresmo de vloer aanveegt met haar
Grappig dat je dat zegt. Daar dacht ik vandaag ook aan. Lijkt me geweldig als iemand dat eens zou doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus wat kots ik op Maia Sha
apova zeg
Dat gekreun, je wordt er strontziek van. Als ik tegen haar zou spelen (in een wereld waar ik véél beter zou tennissen dan nu, en ook nog eens vrouw zou zijn) zou ik juist expres nog harder gaan kreunen, alleen om haar te pesten
Cool.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef Norrage het volgende:
Check deze punten
Zitten werkelijk waar onvoorstelbare punten tussen zeg...Echt weergaloos..Moet je zien...
http://www.youtube.com/watch?v=68IAe4yNCG8&search=rochus
Wow.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
*Omdat de slechtste man uit het herenschema de winnares bij de dames met 6-0, 6-0 zou vegen.
*Omdat de winnaar van het jongens jeugdtoernooi de winnares bij de dames met 6-0, 6-0 zou vegen.
*Omdat ze slechts drie sets spelen
*Omdat ze extra lange pauzes krijgen als gevolg van het warme weer
*Omdat het niveauverschil tussen de top20 en alles onder de 70 onvoorstelbaar groot is.
*Omdat het niveauverschil tussen de top20 en 30 tot en met 70 groot is.
Ja, inderdaad, zijn meestal van die mannen die helemaal geen gespierde armen hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:02 schreef XL het volgende:
[..]
Nee er zitten alleen maar geile mannen, die doen die merchandise toch niet aan. Een effect vanuit het tennis wat duidelijk waarneembaar is zijn de mouwloze shirtjes van Nadal die je plotseling bij heel veel recreanten ziet.
Als hij van Hewitt wint vind ik dat hij een goede prestatie levert, van Federer, dan helemaal. Maar op dit moment moet je twi wel gelijk geven. Hij heeft alleen nog tegen nobody's gespeeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef twi het volgende: "Hoe dan ook, ik denk dat ik het met deze loting zelfs zo ver had geschopt als Nadal. En dus betekent dat Nadal z'n eerste QF op een Grand Slam buiten Roland Garros."
Twi, dit zou je volgens mij nog steeds zeggen als Nadal nu van Nieminen, dan van Hewitt en dan van Federer wint. Ik vind het een beetje flauw. Je mag hem niet, dat is wel duidelijk, maar waarom zou je dan steeds aan zijn presaties afdoen?
I'll drink to thatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
*Omdat de slechtste man uit het herenschema de winnares bij de dames met 6-0, 6-0 zou vegen.
*Omdat de winnaar van het jongens jeugdtoernooi de winnares bij de dames met 6-0, 6-0 zou vegen.
*Omdat ze slechts drie sets spelen
*Omdat ze extra lange pauzes krijgen als gevolg van het warme weer
*Omdat het niveauverschil tussen de top20 en alles onder de 70 onvoorstelbaar groot is.
*Omdat het niveauverschil tussen de top20 en 30 tot en met 70 groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |