abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39511734
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef Againzender het volgende:

[..]

Is waarschijnlijk een Nederlanderse DJ van 3FM/BNN
Sneue gast... alles voor de media.. net zoals die Debiel Beelen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_39512356
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:

Gelukkig heb je nog Nadal en Hewitt, maar de "echte" fans ergeren zich daar aan, die hebben liever dat het ook van die saaie zoutzakken zijn .
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:41:25 #78
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39512421
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:44 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

lief is niet gelijk aan knap.
Lindsay Davenport is een lekker ding
pi_39512488
Wat is Wimbledon spannend bij de vrouwen 1-4 van de plaatsingslijst staan er gewoon. Hopelijk wordt het een finale van de nummer 3 tegen 4 of zo. Mauresmo
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_39512521
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:55 schreef XL het volgende:
Op de zwarte markt bij Roland Garros waren zondagkaarten (op zaterdag weliswaar) 450 euro. Afdingen tot 400 is gelukt (niet gekocht). Kaarten voor zaterdag waren (ook op zaterdag) maar 200 euro.
Die waren een week daarvoor nog de helft (Nog minder zelfs) en dan heb je meer tennis
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:48:13 #81
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39512598
sentator Sander Lantinga (29) heeft dinsdag op Wimbledon een tenniswedstrijd verstoord door naakt over het centercourt te rennen. De 'streaker' kwam in actie tijdens de kwartfinale tussen Maria Sjarapova en Elena Dementjeva. De blote Lantinga trakteerde het tennispubliek op een radslag en werd vervolgens door veiligheidsbeambten weggevoerd. Eerst dekten zij hem toe met een deken.

Streaken is een traditie op Wimbledon. Richard Krajicek bijvoorbeeld werd tijdens zijn finale in Londen verrast door een blote dame. Lantinga verrichtte zijn daad in het kader van het programma 'Try before you die' (vanaf 4 september, Nederland 3). In dat programma wagen BNN-presentatoren zich traditioneel aan stunts die ze ooit in hun leven gedaan willen hebben. Volgens een BNN-woordvoerster heeft een tv-kijker de suggestie gedaan om deze stunt uit te voeren en Lantinga wilde het wel doen. De zegsvrouw heeft de presentator nog niet kunnen bereiken, omdat hij nog door de politie wordt vastgehouden.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:53:29 #82
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39512740
Zo ik ben ook weer terug van Wimbledon, was echt top maar het was toch wel super warm. Gelukkig op vrijdag een mooie plaats weten te regelen op Court3, in de schaduw naast de commentaar box.
Donderdag zaten we bij Van Gemerden, en ik was vrij vaak in beeld met mijn oranje hoed
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_39512835
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
sentator Sander Lantinga (29) heeft dinsdag op Wimbledon een tenniswedstrijd verstoord door naakt over het centercourt te rennen. De 'streaker' kwam in actie tijdens de kwartfinale tussen Maria Sjarapova en Elena Dementjeva. De blote Lantinga trakteerde het tennispubliek op een radslag en werd vervolgens door veiligheidsbeambten weggevoerd. Eerst dekten zij hem toe met een deken.

Streaken is een traditie op Wimbledon. Richard Krajicek bijvoorbeeld werd tijdens zijn finale in Londen verrast door een blote dame. Lantinga verrichtte zijn daad in het kader van het programma 'Try before you die' (vanaf 4 september, Nederland 3). In dat programma wagen BNN-presentatoren zich traditioneel aan stunts die ze ooit in hun leven gedaan willen hebben. Volgens een BNN-woordvoerster heeft een tv-kijker de suggestie gedaan om deze stunt uit te voeren en Lantinga wilde het wel doen. De zegsvrouw heeft de presentator nog niet kunnen bereiken, omdat hij nog door de politie wordt vastgehouden.
Zijn ook altijd Nederlanders die het doen Bij Krajicek volgens mij ook...

En Sharapova kon er niet eens om lachen, die draaide zich gewoon om...Kijk, je kan geconcentreerd zijn op je wedstrijd maar dit soort dingen zijn toch ook mooi om mee te maken...Wat een zuurpruim zeg. Ik hoop dat Mauresmo de vloer aanveegt met haar
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juli 2006 @ 19:02:32 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39514735
Sander Lantinga was de streaker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_39514831
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

En Sharapova kon er niet eens om lachen, die draaide zich gewoon om...Kijk, je kan geconcentreerd zijn op je wedstrijd maar dit soort dingen zijn toch ook mooi om mee te maken...Wat een zuurpruim zeg. Ik hoop dat Mauresmo de vloer aanveegt met haar
Sharapova is nog maagd wed ik, ze heeft naast het tennissen nooit tijd gehad voor jongens.
pi_39514953
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:05 schreef Boksmedan het volgende:
Sharapova is nog maagd wed ik, ze heeft naast het tennissen nooit tijd gehad voor jongens.
Dan kreunt ze waarschijnlijk net zo hard als je..uhm nou ja fijn, tennis maar weer
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_39519074
Lol, iemand een filmpje van het streaker gebeuren van Sander Luitinga?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:19:58 #88
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39519258
Morgen eindelijk weer tennis op Wimbledon!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:48:59 #89
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39520108
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef XL het volgende:
Morgen eindelijk weer tennis op Wimbledon!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:00:18 #90
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39520500
Heeft niemand me dan gezien op RTL7, met mijn mooie oranje hoedje? (tijdens 2e ronde partij van Melle)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_39521483
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja, ik weet niet hoor, maar je kunt je natuurlijk laten afleiden midden in een wedstrijd of je zorgt dat je geconcentreerd blijft en wint. Volgens mij is het handiger om het 2e te doen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:09:35 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_39523281
Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef twi het volgende: "Hoe dan ook, ik denk dat ik het met deze loting zelfs zo ver had geschopt als Nadal. En dus betekent dat Nadal z'n eerste QF op een Grand Slam buiten Roland Garros."

Twi, dit zou je volgens mij nog steeds zeggen als Nadal nu van Nieminen, dan van Hewitt en dan van Federer wint. Ik vind het een beetje flauw. Je mag hem niet, dat is wel duidelijk, maar waarom zou je dan steeds aan zijn presaties afdoen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:11:42 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_39523383
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus wat kots ik op Ma ia Sha apova zeg

Dat gekreun, je wordt er strontziek van. Als ik tegen haar zou spelen (in een wereld waar ik véél beter zou tennissen dan nu, en ook nog eens vrouw zou zijn) zou ik juist expres nog harder gaan kreunen, alleen om haar te pesten
Grappig dat je dat zegt. Daar dacht ik vandaag ook aan. Lijkt me geweldig als iemand dat eens zou doen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:14:08 #94
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_39523496
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef Norrage het volgende:
Check deze punten
Zitten werkelijk waar onvoorstelbare punten tussen zeg...Echt weergaloos..Moet je zien...
http://www.youtube.com/watch?v=68IAe4yNCG8&search=rochus
Cool. Kun je zo'n filmpje trouwens opslaan en, zo ja, hoe?

Dat op een na laatste punt (van Bryan tegen Rafter) en het laatste (van Chela tegen Roddick) vind ik echt geweldig.

IK zou willen dat ze dvd's uitbrachen met mooie rallies. Vind het zonde om partijen op dvd te bwaren voor een paar hele mooie punten in een wedstrijd. Weet iemand hier of dat soort dvd's bestaan?

[ Bericht 23% gewijzigd door Federer-fan op 04-07-2006 23:25:40 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:29:07 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_39524427
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:35 schreef XL het volgende:

[..]

*Omdat de slechtste man uit het herenschema de winnares bij de dames met 6-0, 6-0 zou vegen.
*Omdat de winnaar van het jongens jeugdtoernooi de winnares bij de dames met 6-0, 6-0 zou vegen.
*Omdat ze slechts drie sets spelen
*Omdat ze extra lange pauzes krijgen als gevolg van het warme weer
*Omdat het niveauverschil tussen de top20 en alles onder de 70 onvoorstelbaar groot is.
*Omdat het niveauverschil tussen de top20 en 30 tot en met 70 groot is.

Wow.

dinsdag 4 juli 2006 @ 23:33:31 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_39524821
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:02 schreef XL het volgende:

[..]

Nee er zitten alleen maar geile mannen, die doen die merchandise toch niet aan. Een effect vanuit het tennis wat duidelijk waarneembaar is zijn de mouwloze shirtjes van Nadal die je plotseling bij heel veel recreanten ziet.
Ja, inderdaad, zijn meestal van die mannen die helemaal geen gespierde armen hebben.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:46:49 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39527820

pi_39528493
Van mij mag Federer winnen, perfecte ambassadeur van de tennissport. On and ofcourt altijd geweldig.

Nadal: onbeschoft, vooral als hij een punt scoort en het is spannend wacht hij met juichen tot hij vlak bij het net is zodat zijn tegenstander het goed ziet, dan dat stomme handgebaar en zijn homohuppeltje.

Hewitt. onbeschoft met zijn 'come on' als de tegenstander een fout maakt

Justin Henin, prachtig tennis, karakter en persoonlijkheid van een oud wijf. Onpersoonlijk, weinig tot geen uitstraling,

Sharapova, arrogant, teringvader, niet zo mooi als men zegt, het gekreun...als dat nou vaker resultaat opleverde..Het gekreun van jeugdidool Seles is er niks bij. Ze moet echt kappen met zo hard te kreunen..ze hadden het er op de bbc al over dat het te irritant is. Ze kreeg ook de citroenprijs omdat ze zo zuur is in interviews. Werd heel snel heel populair in de media en evensnel werd ze de BITCH

Mauresmo, klasse atlete, maar kan niet goed tegen spanning.

Clijsters, goede ambassadrive, goede loopster, maar zal Wimbledon niet winnen, is niet in super vorm.

Henin wint bij de dames en Federer bij de heren.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_39532217
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef twi het volgende: "Hoe dan ook, ik denk dat ik het met deze loting zelfs zo ver had geschopt als Nadal. En dus betekent dat Nadal z'n eerste QF op een Grand Slam buiten Roland Garros."

Twi, dit zou je volgens mij nog steeds zeggen als Nadal nu van Nieminen, dan van Hewitt en dan van Federer wint. Ik vind het een beetje flauw. Je mag hem niet, dat is wel duidelijk, maar waarom zou je dan steeds aan zijn presaties afdoen?
Als hij van Hewitt wint vind ik dat hij een goede prestatie levert, van Federer, dan helemaal. Maar op dit moment moet je twi wel gelijk geven. Hij heeft alleen nog tegen nobody's gespeeld.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:43:08 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39535300
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:35 schreef XL het volgende:

[..]

*Omdat de slechtste man uit het herenschema de winnares bij de dames met 6-0, 6-0 zou vegen.
*Omdat de winnaar van het jongens jeugdtoernooi de winnares bij de dames met 6-0, 6-0 zou vegen.
*Omdat ze slechts drie sets spelen
*Omdat ze extra lange pauzes krijgen als gevolg van het warme weer
*Omdat het niveauverschil tussen de top20 en alles onder de 70 onvoorstelbaar groot is.
*Omdat het niveauverschil tussen de top20 en 30 tot en met 70 groot is.

I'll drink to that
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')