Stepanek en Bjorkman hebben beide 2 vijfsetters hiervoor gespeeld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
Een vijfde set dus, de zoveelste voor Stepanek.
vijfde set toch minder spannend: 6-2quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Die andere partij was 3 tegen 8 geplaatst. Deze partij de nummer 7 tegen de nummer 4.
Dat zitten dus nog dichter bij elkaar, dat gaat nog wel even duren
In deze partij (baan 3) zijn 3 breakkansen geweest, allemaal in de vierde set
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Officiëel de langste wedstrijd op WimbledonWeet alleen niet of het alleen om dubbels gaat
Teringquote:De Canadees Daniel Nestor en Mark Knowles uit de Bahamas wonnen woensdag de langste wedstrijd die ooit op het gras van Wimbledon is gespeeld. Beide tennissers plaatsten zich na zes uur en negen minuten voor de halve finales in het dubbelspel.
Ze versloegen de Zweed Simon Aspelin en Todd Perry uit Australië in vijf sets: 5-7 6-3 6-7 6-3 23-21. De laatste set duurde maar liefst 193 minuten. Het oude record dateerde uit 1985 toen de Amerikaan Greg Holmes zijn landgenoot Todd Witsken binnen vijf uur en 28 minuten in vijf sets verspreid over drie dagen de baas bleef.
Niet makkelijk, helemaal niet makkelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef Nellid het volgende:
Hoe "makkelijk" krijgt Sharapova het morgen tegen Mauresmo kenners?
Ah, ok. Zet ik niet al mn geld op Sharapovaquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet makkelijk, helemaal niet makkelijk.
Moeilijk idd, als ik moet gokken zou ik Henin zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ah, ok. Zet ik niet al mn geld op Sharapova
En Henin - Clijsters is zeker ook geen pijl op te trekken?
als clijsters met diezelfde luie ongeconcentreerde "het kan me geen zak schelen" instelling speelt als de voorbije matchen maakt ze geen schijn van kans ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef -Dries- het volgende:
Henin - Clijsters is gewoon 50-50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |