Ik weet niet wat t is, maar volgens mij staat t op t punt om de USS Enterprise aan te vallen....quote:
Dat weet ik wel zeker. Die van mij zijn nog op de plek waar ze ontstaan zijn. Ik heb vriendinnen (van dezelfde leeftijdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:26 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Groter is niet onvoorwaardelijk beter. In proprtie, dat is mooi.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat t is, maar volgens mij staat t op t punt om de USS Enterprise aan te vallen....![]()
Nou en!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
push-up..![]()
Want mannen, anders kan dat nooit zo rond zijn
ik proef lichte frustratiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
push-up..![]()
inderdaad, en als ze het uit zou doen, zou het er misschien heel wat minder leuk uit kunnen zienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
push-up..![]()
Dan is de vraag natuurlijk: hoe groot zijn ze dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Lianne__ het volgende:
Dan vraag ik mij toch af waar de kleiner geschapen mensen zijn, want ja, ook die zijn er nog vol op hoor, alleen zijn er tegen woordig siliconen vullingen en wat dan ook ..
Nee.. ik ben trots op dat wat ik heb, en zal het niet vergroten of een vulling in mijn BH stoppen.. Ik mag dan wel niet DD hebben.. maar ik ben er trots op.. weinig die dat zijn..
die tieten kijken scheel.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef dvr het volgende:
Heel leuk verhaal.
Dat is gewoon omdat het vette koeien zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef popolon het volgende:Leuk.
Mij is het ook al opgevallen.
De borsten van de jonge dames in de VS lijken nog weer een cup groter.![]()
Ja en jij loopt op klompen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef Metalex het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat het vette koeien zijn![]()
Dat doet iedereen hier in de buurtquote:
Krijgen we dat verhaal weerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef doppelgänger het volgende:
Was er tijdje terug niet zo'n onderzoek in Engeland dat aantoonde dat drinkwater veel vrouwenhormoon bevat? Vanwege het toenemend gebruik van de anticonceptiepil enzo? Misschien leidt dat hormoon bij meisjes ook tot grotere tieten ofzo..
Of was dat van dat vrouwenhormoon in drinkwater een broodje-aap verhaal?
Eerder aan hormonen in vlees, graan etc.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef doppelgänger het volgende:
Was er tijdje terug niet zo'n onderzoek in Engeland dat aantoonde dat drinkwater veel vrouwenhormoon bevat? Vanwege het toenemend gebruik van de anticonceptiepil enzo? Misschien leidt dat hormoon bij meisjes ook tot grotere tieten ofzo..
Of was dat van dat vrouwenhormoon in drinkwater een broodje-aap verhaal?
Moet dat nou weer gezegd worden door mij?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan is de vraag natuurlijk: hoe groot zijn ze dan?
En daarnaast heeft de hedendaagse man twee soorten vrouwen nodig: de vrouw met dikke tieten, ronde reet én ik-lig-klaar-mentaliteit. Dit is onberijkbaar en willen we eigenlijk helemaal niet hebben. Enkel goed voor de eenzame trek..
Daarnaast is er het mooie meisje wat nog eens lief is ook: die willen we als vriendin.
Ik tenminste.
En vooral al die wijfen zonder kontquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik moet je helaas teleurstellen. Bij mij op school zijn er amper meiden met een beetje goede buste
Wel geweldig stukje tekst trouwens!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:20 schreef ErikT het volgende:
De groei van de tieten is omgekeerd evenredig met de strakheid van de billen.
Foto's?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef Miriampje het volgende:
Volgens mij komen de grote borstjes vooral doordat de vrouwen wat dikker zijn geworden.
Ik wil eigenlijk ook een paar kilo afvallen.
Maar ben bang dat ik dan niets overhou...
Doe mij maar een slank meisje met kleine tieten hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef Miriampje het volgende:
Volgens mij komen de grote borstjes vooral doordat de vrouwen wat dikker zijn geworden.
Ik wil eigenlijk ook een paar kilo afvallen.
Maar ben bang dat ik dan niets overhou...
Dat wil Martijn juist legaal makenquote:
Sorry, maari k vind het veel weg hebben van een manquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doe mij maar een slank meisje met kleine tieten hoor![]()
en als het even kan dan meteen maar daniela hantuchova (thx tennisbabe thread):
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Sorry, maari k vind het veel weg hebben van een man![]()
Zie je wel! Niet alleen jongetjes staren!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:53 schreef Dinamiet het volgende:
Nou, ik woon dus vlakbij n basisschool! En vlakbij n kamp!
En t meisje liep langs ons huis naar t kamp... en jeum.. het eerste wat me opviel waren haar borsten.. nog groter dan mij en minstens cup C!Ik heb wel ff gestaard.. jemig!
En ik vraag me af hoe dat kan inderdaad..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doe mij maar een slank meisje met kleine tieten hoor![]()
en als het even kan dan meteen maar daniela hantuchova (thx tennisbabe thread):
[afbeelding]
Eensch.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:11 schreef robmini5 het volgende:
vergeet niet dat de meisjes ook steeds dikker, vetter en boller worden. Hetgeen wat juist slank zou moeten blijven. ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |