De meesten op die leeftijd nog niet hoor, die sporten veel met van die leuke huppelende borsten.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die zijn ook wat zwaarder als de gemiddelde europeaan
Ik werd geilquote:
Grabit ronkt alquote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef Steve-O het volgende:
Let dan vooral even op Gianna
Kan je niet zittend aftrekken danquote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Even tvp
* TheThirdMark moet naar bedje toe
En daar kwam je pas achter toen je naar de Hunkemöller ging? Wat heb je dan de afgelopen jaren als bh gebruikt als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik constateerde afgelopen week in de Hunkemöller dat die van mij tot mijn eigen opperste verbazing in de afgelopen jaren met drie volle hoofdletters zijn geslonken van DD naar B.
Groter is niet onvoorwaardelijk beter. In proprtie, dat is mooi.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Alle teleurstelling van mannen ten spijt: ik ben er zelf erg blij mee.
Dank u voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:26 schreef MichielPH het volgende:
Groter is niet onvoorwaardelijk beter. In proprtie, dat is mooi.
Dan bedoel je landen als Afrika en de Filipijnen. Wat KFC en dergelijke bedrijven hier zelfs te ver vinden gaan. Wordt daar gedumt. Inclusief afgekeurde hormonen en medicijnen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zeker, in landen waar veel hormonenvlees wordt gegeten is al langer bekend dat meiden van 9 ofzo al borsten hebben en zwanger kunnen worden. Ik hoop alleen dat dat hier niet de oorzaak is, maar juist meer de gezonde voeding.
Dat je ze nog nooit live hebt mogen aanschouwenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:27 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Weet je wat ik nou irritant vind aan tieten??
[Nebu1980 mag m afmaken...]
Dude.... we zijn niet allemaal 12 zoals jij...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat je ze nog nooit live hebt mogen aanschouwen
Never-ending-nipples... da's irritant jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:27 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Weet je wat ik nou irritant vind aan tieten??
[Nebu1980 mag m afmaken...]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:34 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Never-ending-nipples... da's irritant ja![]()
Zwedenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef popolon het volgende:Leuk.
Mij is het ook al opgevallen.
De borsten van de jonge dames in de VS lijken nog weer een cup groter.![]()
Ik weet niet wat t is, maar volgens mij staat t op t punt om de USS Enterprise aan te vallen....quote:
Dat weet ik wel zeker. Die van mij zijn nog op de plek waar ze ontstaan zijn. Ik heb vriendinnen (van dezelfde leeftijdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:26 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Groter is niet onvoorwaardelijk beter. In proprtie, dat is mooi.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat t is, maar volgens mij staat t op t punt om de USS Enterprise aan te vallen....![]()
Nou en!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
push-up..![]()
Want mannen, anders kan dat nooit zo rond zijn
ik proef lichte frustratiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
push-up..![]()
inderdaad, en als ze het uit zou doen, zou het er misschien heel wat minder leuk uit kunnen zienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
push-up..![]()
Dan is de vraag natuurlijk: hoe groot zijn ze dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Lianne__ het volgende:
Dan vraag ik mij toch af waar de kleiner geschapen mensen zijn, want ja, ook die zijn er nog vol op hoor, alleen zijn er tegen woordig siliconen vullingen en wat dan ook ..
Nee.. ik ben trots op dat wat ik heb, en zal het niet vergroten of een vulling in mijn BH stoppen.. Ik mag dan wel niet DD hebben.. maar ik ben er trots op.. weinig die dat zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |