dat kan niet.. dan zit het doucheputje allang verstopt bij een vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar wel een stoer tutje.![]()
Iedereen wil douchen bij mij? Ik heb hem anders al in geen half jaar meer schoongemaakt.![]()
Welke?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
O, en om de boel een beetje op te schudden: er heeft laatst een fokker bij mij gedouched![]()
nee, ik ben er niet bij gaan staan![]()
Dat langharig stuk nozem weer?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
O, en om de boel een beetje op te schudden: er heeft laatst een fokker bij mij gedouched![]()
ook een ir zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
Waarmee? Niet met haren, want die laat ik niet los in de douche!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat kan niet.. dan zit het doucheputje allang verstopt bij een vrouw
een niet verharende vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Waarmee? Niet met haren, want die laat ik niet los in de douche!
@Christine![]()
Nu moet je niet te optimistisch zijn, ik zeg alleen dat ik geen haren loslaat in de douchequote:
Die past niet in welke douche dan ook met zn dikke pens.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zet in op Sunchaser. [afbeelding]
Heatwave? Knut? de andere grote sletten?quote:
Laat staan dat zijn ego er ook nog bij past!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Die past niet in welke douche dan ook met zn dikke pens.
ziek hequote:
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.quote:
je kent hem?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.![]()
You are sane.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat iemand vrijwillig Heatwave toelaat in haar huis.![]()
ik niet echt.. maar gecombineerd met kennis van het forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |