wel gekquote:
So truequote:Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel gepast om éven te checken in wat voor discussie je binnen komt vallen. Op zich.
die is ook tof... oliequote:
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.quote:
Nou en? Die smeerkaasjosti komt toch niet meer op fokquote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.![]()
Dit is dan ook een genummerde user, geen genummerde reeks.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We mochten van Frenkie de topics niet meer nummeren.![]()
Danny lief aankijkenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze user ook nog, maar ik ben het password kwijt en het mailadres werkt ook niet meer.![]()
Nee, hij is van de winter onder een lawine terecht gekomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou en? Die smeerkaasjosti komt toch niet meer op fok.
is die nu aan het skieen op gras?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
heb je die filmpjes op de weblog gezien? zoeken op jezus en debielquote:
Smeerkaasjostiquote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Zijn verdiende loonquote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij is van de winter onder een lawine terecht gekomen.![]()
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.quote:
Ach, dat zijn ze zo goed als allemaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.
hij zelf ook?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval een waardeloze moderator, daar is iedereen het wel over eens.
"De strenge man op R&P die tegenwicht kan bieden aan de kusjekroel-cultuur".quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
lekker tochquote:Op maandag 3 juli 2006 20:21 schreef Christine het volgende:
[..]
"De strenge man op R&P die tegenwicht kan bieden aan de kusjekroel-cultuur".
Mên, wat is R&P vanaf dat moment een baggerbende geworden zeg..
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.quote:
Nee. Vroeger konden mensen hier ongestoord hun verhaal kwijt, waren er serieuze topics, leefde men met elkaar mee.. .tegenwoordig is het alleen maar hard, scoren, baggeren, schelden, kort-door-de-bocht... dat kusjekroel-kliekje (ja daar heb ik bij gehoordquote:
Ik zat toen in singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.![]()
Het speelde vooral vóór singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat toen in singles.
Ik heb nooit veel last van hem gehad![]()
Singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat toen in singles.
Ik heb nooit veel last van hem gehad![]()
ah.. het was een woutertje kloon?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij dacht als enige dat hij een groot leider was.![]()
Nieuwe policy is geloof ik in het kort: Zo lang de users het naar hun zin hebben (binnen de policy).quote:
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.quote:
in US nog elke dagquote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt dat kusjekroel-tijdperk niet echt meegemaakt denk ik he?
Je klinkt als een verzuurde oude pvda stemmerquote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.
Nouja, in singles durfde hij zich niet vaak te zien. Ik heb trouwens R&P verlaten om Frenkie. Singles ben ik toen wel in gaan posten, maar ik was blij toen het naar GC verhuiste. R&P stond ook niet in myAT dus ik was 'm steeds kwijtquote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde het vanaf het moment dat hij moderator was tot het moment dat hij dat niet meer was.
Gelukkig stem jij op de iron lady.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je klinkt als een verzuurde oude pvda stemmer![]()
GC?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, in singles durfde hij zich niet vaak te zien. Ik heb trouwens R&P verlaten om Frenkie. Singles ben ik toen wel in gaan posten, maar ik was blij toen het naar GC verhuiste. R&P stond ook niet in myAT dus ik was 'm steeds kwijt.
hai!quote:
Het kusjekroel was te erg ja, maar heel veel topics waren gewoon heel lief, teder, eerlijk, breekbaar... als je nu een eerlijk topic opent, krijg je zoveel shitreacties dat je liever je mond dicht houdt de volgende keer.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Ynske het volgende:
kusjekroel is
mensen aanvallen is ook niet mijn ding
maar denk ook dat t niet echt haalbaar is om ervoor te zorgen dat t ertussen loopt
Ja, daar heeft het een tijdje gestaan.quote:
Je mag niet twee keer dezelfde vis noemen!quote:
Wat is GC?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, daar heeft het een tijdje gestaan.
Toen kreeg het een schopje terug naar R&P en daar heeft iemand 'm gesloten.
das idd niet tofquote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Het kusjekroel was te erg ja, maar heel veel topics waren gewoon heel lief, teder, eerlijk, breekbaar... als je nu een eerlijk topic opent, krijg je zoveel shitreacties dat je liever je mond dicht houdt de volgende keer..
Nee, het is gesloten in GC en daarna zijn we allemaal overgestapt naar deze reeks.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hadden we die stelling gisteren niet ook al?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling:[/b]
Nixxx verziekt het hele topic weer!
is nooit terug geschopt naar R&Pquote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Q wilde niet mee naar GCSCquote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
is nooit terug geschopt naar R&P
tis gewoon gesloten in GC en de R&P SC liep al
in GCSC waren we niet welkom dus zijn we hier terecht gekomen
hou je mond!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hadden we die stelling gisteren niet ook al?![]()
Gezeik zijn dat soort topicsquote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een of ander forum waar bijna alles in mag wat niet past in de andere subfora![]()
wraak wordt het beste koud opgediendquote:
Ja?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:32 schreef Christine het volgende:
Oja, Q belde mij juichend op omdat Singles was gesloten. Voorgoed.
Ik heb met 'm mee staan juichen. Kan het me nog goed herinneren..
Strenger optreden tegen alle bashers en liefbedoelde posts weer toelatenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd niet tof
maar hoe zou je het voor elkaar krijgen dat de middenweg bewandeld word
Ja, het is ook het singles topic dat er mistquote:
je hebt binnenkort tijd zatquote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Strenger optreden tegen alle bashers en liefbedoelde posts weer toelaten.
Wist je bijvoorbeeld dat het nu zo goed als verboden isom in HVJJN te vragen hoe het met iemand gaat? Of om eventjes te reageren op een ander? Het is een tijdje (onder Frenkie) compleet verboden geweest om in HVJJN op anderen te reageren, maar intussen wordt het weer een beetje gedoogd.
En het ligt ook aan de vaste users... damn, ik moet mod worden hier..
Ook nog in je dagboek geschreven?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:32 schreef Christine het volgende:
Oja, Q belde mij juichend op omdat Singles was gesloten. Voorgoed.
Ik heb met 'm mee staan juichen. Kan het me nog goed herinneren..
quote:
Ik trek alvast een nummertje om mn notes te weten te komenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef Christine het volgende:
[..]
En het ligt ook aan de vaste users... damn, ik moet mod worden hier..
Hoe lang is het al dicht eigenlijk?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
. Of nee. Ik kreeg een hele rare mail van Mokster... die had een mail gehad van Ynske (dacht ik) en toen heb ik jou geSMSt en later op de fiets nog gebeld.
.
laat me radenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]. Of nee. Ik kreeg een hele rare mail van Mokster... die had een mail gehad van Ynske (dacht ik) en toen heb ik jou geSMSt en later op de fiets nog gebeld.
.
Nee, nu hebben we een FB-topic. De vooruitgangquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
"Lief dagboek. Singles is dicht. Tof hè? Groetjes, je C."
volgende keer als je een nummertje trekt.... hou het dan voor jezelfquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik trek alvast een nummertje om mn notes te weten te komen
Jaquote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden
die meel van mij kwam weer van Vikingmeisje af
geloof juni vorig jaar ofzowquote:
Het papiertje is geheel droog.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende keer als je een nummertje trekt.... hou het dan voor jezelf
Heb je gespiekt?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
"Lief dagboek. Singles is dicht. Tof hè? Groetjes, je C."
Of dat nou zo positief isquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja!
Damn, hoe een balletje kan rollen.
Ze schreef iets van: "Singles is niet meer".
Ik schrok eerst heel erg, omdat ik de mail niet begreep (kwam een beetje out of the blue) en ik dacht dat jij ineens dood was (omdat jouw naam dus ook in de mail stond).
En dat is erg?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden
die meel van mij kwam weer van Vikingmeisje af
WW is OK!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of dat nou zo positief is. Ze moet wel geld blijven verdienen, anders kan ze geen kleding kopen, en nog erger, geen internetverbinding meer betalen
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en Mokster had er nog bij gezet: "shit man, dit is echt kut!!!"
dat was t ookquote:Op maandag 3 juli 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en Mokster had er nog bij gezet: "shit man, dit is echt kut!!!"
Geloof me, 't is een heel gezeik om dat te krijgen, en daarnaast verwachten ze van je dat je elk baantje oppakt dat beschikbaar is..quote:
Och, ik vond het wel grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |