wie dit leest is 3w409fdjf21==fdfkewp=32423-94ep[wrkewrwequote:Op maandag 3 juli 2006 20:04 schreef Ricky_ het volgende:
Zo debiel inderdaad.
Toen ik 10 was, m'n ma zo: "Ja je moet een typcursus volgen, anders kan je nooit normaal typen."
Ja doei ma.
me 2quote:Op maandag 3 juli 2006 20:10 schreef Q. het volgende:
Ach, ik heb ook zo'n diploma, maar ik typ echt niet zo achterlijk hoor.![]()
So true.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Enige cursus waar ik nooit spijt van heb gehad
Idd, soms denk je echt van wtf doet dat geen zeer aan je klauwen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:01 schreef Flyga het volgende:
OMG wat typen die n00bs raar
echt zo'n hele rechte rug en dan met die pinken zo naar de shift![]()
kan echt niet meer![]()
Ieuuwl een n00b die mijn profiel checktquote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Trouwens:
Gadveredamme. Wijven die 'noob' gebruiken
Waar een Mens zich zoal niet druk om kan maken, ongeloofelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:01 schreef Flyga het volgende:
OMG wat typen die n00bs raar
echt zo'n hele rechte rug en dan met die pinken zo naar de shift![]()
kan echt niet meer![]()
Dit is de KLB, gast je hebt geen idee!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Waar een Mens zich zoal niet druk om kan maken, ongeloofelijk.
iddquote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Realzm het volgende:
Alsof met 2 vingers typen er fatsoenlijk uitziet
Nee, die zit erop!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Salsagirl het volgende:
Nou niets mis mee toch een typdiploma..bedoel kan ook redelijk snel typen en met al mijn vingers..maar gaat maar eens zitten naast zo typmiep, die hou je niet bij![]()
Dat was bij mij nog wel wat langer dan 7 jaar geleden... Moest ik op een logge typemachine werken, zodat ik de zware toetsaanslag tenminste gewend was. Sindsdien nooit meer op iets anders getikt dan een computer-toetsenbordje...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Ik leerde blind typen nog op een typemachine (zeven jaar geleden). Dát had wel wat weg van achterlijk
Machineschrijven
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef DR878 het volgende:
Ik ken zon jongen hij is programmeur Delphi en hij tikt 2x sneller als de gemiddelde typcursus trut, MET 2 vingers.
lolquote:
Ja dus, jij kent zo iemand? Ik ken dan iemand die het nóg sneller dan hem kanquote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef DR878 het volgende:
Ik ken zon jongen hij is programmeur Delphi en hij tikt 2x sneller als de gemiddelde typcursus trut, MET 2 vingers EN hij is tweaker.
Ja dus, dat doe ik ook. Zonder cursus.quote:
Ja. Behoorlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
En net alsof je zoveel er aan hebt,
Ja man. Die ken ik ook!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef DR878 het volgende:
Ik ken zon jongen hij is programmeur Delphi en hij tikt 2x sneller als de gemiddelde typcursus trut, MET 2 vingers.
Whehehe, dat was cool.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Ik leerde blind typen nog op een typemachine (zeven jaar geleden). Dát had wel wat weg van achterlijk
Machineschrijven
Allicht!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, bij ons op de basisschool vroeger deden alleen de nerdjes aan typediploma's
Om aan te geven welke toets het is? Bij een qwerty-toetsenbord heb ik die niet nodig, toch kan ik niet zo goed blind typen. Heel irritant!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
Trouwens ontzettend zonde om een toetsenbord vol plakkertjes te doen!
Ik "spatie" altijd met m'n rechter duimquote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef Roellio het volgende:
Ik heb ook zo'n diploma, Maar ik tik gewoon normaal hoor. Al 'hoofdletter' ik wel met m'n rechterpink.
Ik weet eigenlijk niet waar het voor is. Volgens mij juist om niet te kunnen zien wat je intikt, en je dus blind moet leren typen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Om aan te geven welke toets het is? Bij een qwerty-toetsenbord heb ik die niet nodig, toch kan ik niet zo goed blind typen. Heel irritant!
Voor het typen van je eigen werk is een typediploma ook handig hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef XiChico het volgende:
Ik ben niet van plan om later mijn baan te vervullen met het typen van andermans werk, een typediploma lijkt me dan ooik volstrekt overbodig.
http://www.typingtest.com/nl/typingtest/quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:04 schreef Robar het volgende:
GNee diploma hire, maaar ik typ tohc lekkre veel snellller dan alle anredne hrie, geen dplipoma voor nodig horo!
I cna type 300 wrods pre mintue![]()
Bij mij andersom. Ik had er 142 (niet blind)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:42 schreef twetwe het volgende:
Toen ik 11 was had ik een typecursus gevolgdNu 160 aanslagen per minuut.(toendertijd 240) maar zon cursus is nergens voor nodig, Als je af en toe op msn zit wil je het ook wel leren
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:41 schreef Natalie het volgende:
Zo heb ik ook eens typen geleerd. Destijds nog niet blind overigens.
Tegenwoordig gaat het wél blind met tien vingers en ben ik twee keer sneller dan destijds.
Een diploma machineschrijven is overbodig aan 't worden. Iedereen heeft tegenwoordig een pc en kan typen. Of dat nu 'netjes volgens de type-regeltjes' is of niet. Ik ken mensen die met 5 vingers sneller en foutlozer typen dan met 10. Moeten ze mooi blijven doen. Het gaat om wat er op het scherm verschijnt, niet om de etiquette er omheen.
Wel foutlozer wheheheh!!!!1eeeinzeinzeinzpolizei!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit niet?![]()
Ik kan echt niet geloven dat iemand met 5 vingers sneller kan typen dan mij.
Je moet eens in WPM meten en dan bij die ranking kijken. Ik haal iets van 70 woorden per minuut (en ik kan best snel typen) maar de nummer 1 haalt 189 woorden per minuut, dat klopt echt nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:47 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.typingtest.com/nl/typingtest/
[afbeelding]
Misschien slaat hij de lange woorden over.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:27 schreef seto het volgende:
[..]
Je moet eens in WPM meten en dan bij die ranking kijken. Ik haal iets van 70 woorden per minuut (en ik kan best snel typen) maar de nummer 1 haalt 189 woorden per minuut, dat klopt echt niet
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:47 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.typingtest.com/nl/typingtest/
[afbeelding]
Je hebt je fouten bij die Typera.tk screenshot er maar snel afgeknipt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef Xebber het volgende:
[..]
[afbeelding]
En op Typera.tk, Dutch words, 1 minute:
[afbeelding]
Maar dat is inmiddels al weer verhoogd naar 532 aanslagen per minuut. Zie all time best plaats 21.
Dat typspelletje van jou doe ik vanavond nog wel eens. Ben nou niet bepaald op dreef.
![]()
Typera:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef Xebber het volgende:
[..]
[afbeelding]
En op Typera.tk, Dutch words, 1 minute:
[afbeelding]
Maar dat is inmiddels al weer verhoogd naar 532 aanslagen per minuut. Zie all time best plaats 21.
Dat typspelletje van jou doe ik vanavond nog wel eens. Ben nou niet bepaald op dreef.
![]()
Oh, Dutch sentences 2 minuten dus he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Typera: [afbeelding]
Beetje kut, in het begin had ik 3 of 4 woorden verkeerd gelezen, allemaal fout dus.
Gevalletje van 'oefening baart kunst'.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit niet?![]()
Ik kan echt niet geloven dat iemand met 5 vingers sneller kan typen dan mij.
Mja, om zo snel te typen als de heren hierboven, moet je toch echt wel net 10 vingers typen denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gevalletje van 'oefening baart kunst'.
Als je niet beter gewend bent, dan typen met 5 vingers dan ga je zéker langzamer als je ineens op 10 overschakeld. Dat geldt ook andersom.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:14 schreef Agiath het volgende:
Bij ons in de brugklas kon je ook een typediploma halen
Dat was voor de wat minder bedeelden zal ik maar zeggen
Is een grapjequote:
Ik heb mn typediploma gehaald toen ik 9 wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:26 schreef Merkie het volgende:
Zonder typediploma 437 aanslagen per minuut. Wel maar een nauwkeurigheid van 89%.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Typera: [afbeelding]
Beetje kut, in het begin had ik 3 of 4 woorden verkeerd gelezen, allemaal fout dus.
Was trouwens de 2-min dutch.
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef Etcetera het volgende:
typecursus is retehandig, nog nooit spijt van gehad
Ohjee, zo'n CD had ik ook gehad. 2x gedaan en daarna nooit meerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb mn typediploma gehaald toen ik 9 wasMoest van mn vader thuis achter de computer, en elke zondag moest ik weer een les hebben gehaald
In totaal 30 lessen ofzo, maar met 2 / 3 maanden kreeg ik een leuk .jpg-plaatje dat ik 'm had gehaald
En sindsdien type ik gewoon met 10 vingers, gaat snel zat zo
Van Davilex?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohjee, zo'n CD had ik ook gehad. 2x gedaan en daarna nooit meer.
Lees even wat d'r staat jong. Die score was nog van vorig jaar. Ben ondertussen al veel sneller.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:55 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Je hebt je fouten bij die Typera.tk screenshot er maar snel afgeknipt?![]()
Jij bent eng man.
ICT-er zeker?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Lees even wat d'r staat jong. Die score was nog van vorig jaar. Ben ondertussen al veel sneller.![]()
Nopequote:
Oh ik geloof je best. Als je er maar genoeg mee bezig bent kan je het in drie weken perfect snel kunnen volgens mij.. Kwestie van oefenenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:40 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nope
Je gelooft me zeker ook niet als ik zeg dat ik nog maar 2,5 jaar met een computer werk?
Ik ben benieuwd naar je scores.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb het mezelf aangeleerd. Ik typ blind met 10 vingers op een snelheid waar sommige typcursisten nog een puntje aan kunnen zuigen.
een vriend van me , en hij is ook op fok geregistreerdquote:
Dat betekent dat je 9 aanslagen doet in 1 seconde.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:35 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Eigen record met 11 aanslagen per minuut verbeterd
Sta nu op plek 14 all time best.![]()
Nee. Typecursussen zijn erg handig. Het waren bij ons juist meer de serieuzere, ambitieuzere, bijna saaiere kinderen die op typecursus gingen, maar ZEKER niet de domste.quote:
* Xebber trots isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:51 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat betekent dat je 9 aanslagen doet in 1 seconde.
Nee hoor, niet overrated als je snel wilt typen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef grindtegel het volgende:
"handen op de basisrij"
op MBO gehad samen met alle domme secretariaat trutjes pftt
blind typen is toch overrated.
Iets minder, anders houd ik 3 aanslagen over.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat betekent dus dat er iets meer dan een tiende van een seconde tuseen twee aanslagen zit bij jou.
Leren typen op het MBO... School is inderdaad niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef grindtegel het volgende:
"handen op de basisrij"
op MBO gehad samen met alle domme secretariaat trutjes pftt
blind typen is toch overrated.
Tik je ook sneller dan Xebber bijv.?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:22 schreef Syll het volgende:
Ik kreeg het ook op school. (secretaresse opleiding), maar eigenlijk kon ik het nooit volgen omdat ik daarvoor al mijn eigen 'typmanier' had aangenomen. Ik tik nu met zon 7 vingers ofzo. Pinken worden nooit gebruikt. En op de goede manier worden ze niet geraakt. Ik tik sneller dan andere collega's met dezelfde opleiding.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:15 schreef no1uknow het volgende:
Echt gay.
Ik heb het mezelf gewoon aangeleerd.
edit: blindtypen dus.
Nóg sneller?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:40 schreef Xebber het volgende:
Moet wel zeggen dat als ik gewoon ontspannen zit te typen, ik sneller typ en ik veel minder fouten maak dan als ik bijvoorbeeld Typera speel. Zal wel door de druk komen.
543 aanslagen per minuut zonder typecursus!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:34 schreef hardstylesage het volgende:
140 aanslagen per minuut zonder typecursus!![]()
Lekker ontspannen typen gaat beter dan een minuut alles op alles zetten om een zo hoog mogelijke score te halenquote:
Wat is Xebber?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:03 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Tik je ook sneller dan Xebber bijv.?
Dat ben ikquote:
Ja hey! We willen wel bewijs zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:40 schreef hardstylesage het volgende:
Die typetest zegt dat ik 380 aanslagen per minuut zit
Eens kijken of ik dat kan verbeteren
edit: 480 aanslagen![]()
en nu is het genoeg geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |