wie dit leest is 3w409fdjf21==fdfkewp=32423-94ep[wrkewrwequote:Op maandag 3 juli 2006 20:04 schreef Ricky_ het volgende:
Zo debiel inderdaad.
Toen ik 10 was, m'n ma zo: "Ja je moet een typcursus volgen, anders kan je nooit normaal typen."
Ja doei ma.
me 2quote:Op maandag 3 juli 2006 20:10 schreef Q. het volgende:
Ach, ik heb ook zo'n diploma, maar ik typ echt niet zo achterlijk hoor.![]()
So true.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Enige cursus waar ik nooit spijt van heb gehad
Idd, soms denk je echt van wtf doet dat geen zeer aan je klauwen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:01 schreef Flyga het volgende:
OMG wat typen die n00bs raar
echt zo'n hele rechte rug en dan met die pinken zo naar de shift![]()
kan echt niet meer![]()
Ieuuwl een n00b die mijn profiel checktquote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Trouwens:
Gadveredamme. Wijven die 'noob' gebruiken
Waar een Mens zich zoal niet druk om kan maken, ongeloofelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:01 schreef Flyga het volgende:
OMG wat typen die n00bs raar
echt zo'n hele rechte rug en dan met die pinken zo naar de shift![]()
kan echt niet meer![]()
Dit is de KLB, gast je hebt geen idee!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Waar een Mens zich zoal niet druk om kan maken, ongeloofelijk.
iddquote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Realzm het volgende:
Alsof met 2 vingers typen er fatsoenlijk uitziet
Nee, die zit erop!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Salsagirl het volgende:
Nou niets mis mee toch een typdiploma..bedoel kan ook redelijk snel typen en met al mijn vingers..maar gaat maar eens zitten naast zo typmiep, die hou je niet bij![]()
Dat was bij mij nog wel wat langer dan 7 jaar geleden... Moest ik op een logge typemachine werken, zodat ik de zware toetsaanslag tenminste gewend was. Sindsdien nooit meer op iets anders getikt dan een computer-toetsenbordje...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Ik leerde blind typen nog op een typemachine (zeven jaar geleden). Dát had wel wat weg van achterlijk
Machineschrijven
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef DR878 het volgende:
Ik ken zon jongen hij is programmeur Delphi en hij tikt 2x sneller als de gemiddelde typcursus trut, MET 2 vingers.
lolquote:
Ja dus, jij kent zo iemand? Ik ken dan iemand die het nóg sneller dan hem kanquote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef DR878 het volgende:
Ik ken zon jongen hij is programmeur Delphi en hij tikt 2x sneller als de gemiddelde typcursus trut, MET 2 vingers EN hij is tweaker.
Ja dus, dat doe ik ook. Zonder cursus.quote:
Ja. Behoorlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
En net alsof je zoveel er aan hebt,
Ja man. Die ken ik ook!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef DR878 het volgende:
Ik ken zon jongen hij is programmeur Delphi en hij tikt 2x sneller als de gemiddelde typcursus trut, MET 2 vingers.
Whehehe, dat was cool.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Ik leerde blind typen nog op een typemachine (zeven jaar geleden). Dát had wel wat weg van achterlijk
Machineschrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |