Wat een nutteloze shit topics zijn dat!
Eerst die Atkins en nu weer die 'Sonja Bakker hype'. Allemaal van die domme mensen met hun: "...Ik heb al van alles geprobeerd, maar dit is echt het eerste dieet dat werkt....het is fantastisch, het is een wondermiddel!" Als je gewoon minder (vr)eet en/of meer beweegt zal zeker 99% van de mensen resultaat zien, maar ze willen graag een of ander boekje zodat ze niet zelf hoeven na te denken en ze precies krijgen voorgeschreven wanneer ze welk voedingsstofje tot zich mogen nemen (en ze middels het boekje een soort van samenbindend element hebben).
En dan die vragen in die topics: "Er staat voorgeschreven dat ik een WASA cracker moet eten, maar mag dat er ook één zijn van de Aldi?"
"In het boek staat dat ik gerookte kip moet eten, is het erg als ik gewoon kipfilets neem?"
"Ik heb enorme trek, mag ik een cup-a-soup nemen?"
Waarom ontneemt zo'n boekje die mensen alle mogelijkheden tot zelf nadenken? Nee je mag niks eten want niet in het boekje staat en als je dat wel doet komt SB persoonlijk langs om je te straffen en ben je de volgende dag ineens twintig kilo zwaarder...
Ik vraag me bovendien af wat die mensen moeten doen als ze het boekje 'uit' hebben.....shit dan moeten ze ineens weer helemaal zelf bedenken wat ze gaan eten. Als dat maar goed gaat...
Ik weet dat ik niet verplicht ben die topics te lezen, maar ze verschijnen nu eenmaal in m'n AT. Het hele subforum LIF uit m'n AT te gooien wil ik niet omdat er ook wel interessante LIF topics zijn. Dus daar wilde ik ff over klagen en bij deze heb ik dat gedaan.