abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39479552
Wat een nutteloze shit topics zijn dat!

Eerst die Atkins en nu weer die 'Sonja Bakker hype'. Allemaal van die domme mensen met hun: "...Ik heb al van alles geprobeerd, maar dit is echt het eerste dieet dat werkt....het is fantastisch, het is een wondermiddel!" Als je gewoon minder (vr)eet en/of meer beweegt zal zeker 99% van de mensen resultaat zien, maar ze willen graag een of ander boekje zodat ze niet zelf hoeven na te denken en ze precies krijgen voorgeschreven wanneer ze welk voedingsstofje tot zich mogen nemen (en ze middels het boekje een soort van samenbindend element hebben).

En dan die vragen in die topics: "Er staat voorgeschreven dat ik een WASA cracker moet eten, maar mag dat er ook één zijn van de Aldi?"
"In het boek staat dat ik gerookte kip moet eten, is het erg als ik gewoon kipfilets neem?"
"Ik heb enorme trek, mag ik een cup-a-soup nemen?"

Waarom ontneemt zo'n boekje die mensen alle mogelijkheden tot zelf nadenken? Nee je mag niks eten want niet in het boekje staat en als je dat wel doet komt SB persoonlijk langs om je te straffen en ben je de volgende dag ineens twintig kilo zwaarder...
Ik vraag me bovendien af wat die mensen moeten doen als ze het boekje 'uit' hebben.....shit dan moeten ze ineens weer helemaal zelf bedenken wat ze gaan eten. Als dat maar goed gaat...

Ik weet dat ik niet verplicht ben die topics te lezen, maar ze verschijnen nu eenmaal in m'n AT. Het hele subforum LIF uit m'n AT te gooien wil ik niet omdat er ook wel interessante LIF topics zijn. Dus daar wilde ik ff over klagen en bij deze heb ik dat gedaan.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_39479696
Reageer dan niet in dat soort topics ofzo .....

Of ben je stiekem toch een beetje te vet
Maximum Italiano
  maandag 3 juli 2006 @ 17:54:06 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_39479863
Je hebt gelijk. Als je af wilt vallen, ga harder lopen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_39480005
TS is een vetklep
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_39480295
Diëet.

Wees blij met je lichaam, anders martel je jezelf alleen maar door te denken dat je afvalt door te diëten en dat soort onzin, wat overigs 9 van de 10 keer toch niet werkt. Frustrerend he.
  maandag 3 juli 2006 @ 18:15:26 #6
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_39480346
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
TS is een vetklep
haha .
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_39480475
Mijn advies, ga een paar maanden in de Sahel leven.
pi_39480659
Mijn advies. Neuk je helemaal suf, uur in uur uit. Meer calorieën kan je niet verbranden!!!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_39488151
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:28 schreef Camplo het volgende:
Mijn advies. Neuk je helemaal suf, uur in uur uit. Meer calorieën kan je niet verbranden!!!!!
en in de tussentijd nog ff stukken fietsen
Back to the 70's
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:18:11 #10
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39493055
Bier
FCT
pi_39495312
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef Mojave het volgende:
Bier [afbeelding]
Idd een bierdieet! Niet op water en brood, maar op bier en brood leven
pi_39604532
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:45 schreef Forza- het volgende:
Reageer dan niet in dat soort topics ofzo .....

Of ben je stiekem toch een beetje te vet
Ik reageer ook nooit in dat soort topics, maar dat ik ze in de AT langs zie komen vind ik al irritant genoeg, omdat ik weet hoe dom ze daar doen over zogenaamde wondermiddelen en wat voor een domme vragen ze er stellen. Reageren in die topics heeft geen nut omdat je daar niet eens mag zeggen dat gewoon minder eten ook in bijna alle gevallen zal helpen. En btw ik ben niet vet ofzo.

De snelle 'oogst' van de afgelopend dagen:
  • "Ik moet warme chocolademelk drinken maar ik kan 'm hier niet opwarmen, mag ik 'm ook koud drinken?"
  • "Ik moet drie stuks fruit eten als lunch maar ik krijg er maar twee weg, is dat erg?"

Ja dat is heel erg, als je een stuk fruit minder eet zal je ineens een stuk zwaarder worden....
  • - I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
    pi_39608524
    sommige reacties zijn inderdaad van zeer laag niveau maar dat heb je overal op dit forum hier

ik vind het meestal wel grappig en lach er eens mee
      vrijdag 7 juli 2006 @ 17:41:53 #14
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_39612361
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 13:52 schreef Loohcs het volgende:

• "Ik moet warme chocolademelk drinken maar ik kan 'm hier niet opwarmen, mag ik 'm ook koud drinken?"
  • "Ik moet drie stuks fruit eten als lunch maar ik krijg er maar twee weg, is dat erg?"

Ja dat is heel erg, als je een stuk fruit minder eet zal je ineens een stuk zwaarder worden....
  • Zo dom zijn de vragen niet hoor. Het kan zijn dat voedingsmiddelen op een andere manier 'afbreken' als ze koud/rauw zijn dan verwarmt/gekookt. Daarnaast werken veel dieten volgens de wegstreepmethode. Je moet bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid fruitzuur binnenkrijgen om een stofje wat in één van de andere voedingsmiddelen van die dag zit te kunnen neutraliseren. Op het moment dat je dan minder van de ene stof pakt moet je dus ook minder van de andere pakken....

Of zoiets dan...

Ik doe niet meer aan diëten. Ze werken absoluut, maar zodra je stopt komt het er toch weer aan. Het is zoals TS al zegt. Leven volgens een boekje is wel lekker makkelijk, maar het gaat erom hoe je leeft zónder boekje. Het enige wat werkt is je eet- en beweegpatroon aanpassen. Meer bewegen en ANDERS eten, niet per definitie mínder....

Overigens is het wel zo dat er nu eenmaal mensen zijn die aanleg hebben. Dan heb je twee keuzes. OF je let je hele leven continu op je 'lijn' en gunt jezelf niet veel lekkers OF je stopt met zeuren over je dikke kont. Ga dus niet met een snickers in je waffel lopen zeuren over je dikke kont, accepteer jezelf of doe er wat aan!

Zo, Fluugs heeft gesproken
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_39681917
    Ik ben het helemaal eens met de TS. Ik heb gelukkig nooit speciale dieten gevolgd, als er iets moest gebeuren ging ik gewoon minder eten (wel gezonde dingen eten altijd) en meer bewegen. Volgens mij zoeken heel veel mensen gewoon een uitweg, "Ik ben nog steeds te zwaar omdat ik alle dieten heb geprobeerd maar ze werken niet!".
    Klussen deel 1 en 2
      maandag 10 juli 2006 @ 10:01:10 #16
    144558 Horsemen77
    lol @ okkith
    pi_39683096
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 17:39 schreef Loohcs het volgende:
    En dan die vragen in die topics: "Er staat voorgeschreven dat ik een WASA cracker moet eten, maar mag dat er ook één zijn van de Aldi?"
    "In het boek staat dat ik gerookte kip moet eten, is het erg als ik gewoon kipfilets neem?"
    "Ik heb enorme trek, mag ik een cup-a-soup nemen?"
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 13:52 schreef Loohcs het volgende:

• hahahaha verzamel meer aub!
    Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
    Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
    Osten und Westen - Unser Berlin
    Gemeinsam für Eisern Union
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')