Mijn godquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn moeder kookt weliswaar dingen gaar, maar wel vies.
Dus ik eet eigenlijk voor namelijk soep met brood, salade, maak wel es pasta voor t hele gezin. En mn succesgerechten.
Bij vriend lief help ik wel es mee met koken (ik betaal, hij kookt)
Tis dat je zaterdag en wellicht ergens midden op de dag erheen moet, maar smorgens door de weeks kan je echt je lol op hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Ben blij dat mn ouders me naar schiphol rijden zaterdag, ipv dat ik met de trein moet. Altijd wat met die kut ns.
en de gemiddelde ICT nerd is een topkok?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn god.
Het wordt tijd dat ze weer kookles invoeren bij Communicatie, de Pabo en HBO V
Neej, want dat hoeft nietquote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de gemiddelde ICT nerd is een topkok?
Hey hey ik kan redelijk goed koken jaquote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de gemiddelde ICT nerd is een topkok?
Haalt een bakjequote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, want dat hoeft niet. Die komen te laat thuis om nog topkok te spelen
.
Niet bij de beachclub gelegen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
even offtopic fotospammen: Margot met scheef en vooral rood hoofd op aquabest
[afbeelding]
Was heerlijck!
die schijnt wel relaxt te zijn...binnenkort ook eens checken.quote:
www.stranders.nlquote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die schijnt wel relaxt te zijn...binnenkort ook eens checken.
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef ArTiC het volgende:
Voor degenen die morgen weer KM's moeten afleggen per auto/motor/trein:
Morgen verkeersproblemen verwacht
Autorijden met slippers aan?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
'n avond! Was lekker op aquabest. Ik vind Amaranta ook gezellig![]()
Autorijden met slippers aan gaat best! Had op een groot drama gerekend maar t viel mee. Als vrouw moet je daar sowieso op voorbereid zijn
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn god, ga op jezelf wonen voor het te laat is!!!
Onzin.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat je kipfilets eerst moet ontdooien voor je ze in de pan flikkert? :")
Spinazie-academie.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn god.
Het wordt tijd dat ze weer kookles invoeren bij Communicatie, de Pabo en HBO V
Kij maar naar jou en joostquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, want dat hoeft niet. Die komen te laat thuis om nog topkok te spelen
.
Nodig niet, wil hem wel HEBBEN.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:38 schreef Mex_ het volgende:
Iemand een Enzo nodig?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320003575669
Wat een watje. Zwaar pittig is lekker.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja okay, maar dat maak ik alleen voor "grote groepen" (>1).
Maak ik trouwens heel lekker
Alleen vindt mn vriend niet zo''n succes, want ik maak t pittig (krijgt ie last van maagzuur) en pleur ik er oa. mais door, wat ie niet lekker vindt.
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
even offtopic fotospammen: Margot met scheef en vooral rood hoofd op aquabest
[afbeelding]
Was heerlijck!
Nee, maar als hij geen vriendin kan krijgen kan hij het eens bij de mannen proberenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
Denk je dat Artic homo is?
Hij kan heus wel een vriendin krijgen hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar als hij geen vriendin kan krijgen kan hij het eens bij de mannen proberen
Nee, maar moet de achterstand inhalen in dit topicquote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef amaranta het volgende:
He juup, spammert, verveel jij je soms?
Mooi voor hem dan.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij kan heus wel een vriendin krijgen hoor.
Okequote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar moet de achterstand inhalen in dit topic
En jij?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij kan heus wel een vriendin krijgen hoor.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:22 schreef ArTiC het volgende:
fijn he blieblie...met de trein
[upd] Hitte zorgt voor problemen op spoor
Deel jij haar dan ook met Mex_?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een vrouw aan de haak kan slaan ja.
De nederlands versie was al om tequote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:Op de spaanse TV is er nu een soort van Rons Honeymoonquiz op
![]()
Zitten wel gave spelletjes tussen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
De nederlands versie was al om te. laat staan de spaanse.
Hij zou niet de enige zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
Denk je dat Artic homo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |