Insulindeplein (berenkuil) ook?quote:
Die is leuker dan flora, stuk minder overzichtelijker en krapper, plus de stoplichten op het pleinquote:Op maandag 3 juli 2006 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Berenkuil pas 1 keer gehad. Moet nog meer oefenen daaro.
Ik had het over flight forum. Floraplein is een eitjequote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die is leuker dan flora, stuk minder overzichtelijker en krapper, plus de stoplichten op het plein
Flora is 1x erg en daarna vooral simpel
Ik bedoel maarquote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het over flight forum. Floraplein is een eitje
Ach, die rotonde als je richting Veldhoven gaat... bij dat hotel daar en de oude gebouwen van Origin...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Flightforum ken ik helemaal niet...nooit geweest![]()
Nee, dank jequote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Ingridh007 het volgende:
Weet je wat je moet doen met dit weer? Voor 3 dagen pannekoeken bakken
Gaat heen met je pannenkoek!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Pannekoek anyone?
Ze zijn best goed gelukt al zeg ik t zelf
zo ver mag ik niet van huisquote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, die rotonde als je richting Veldhoven gaat... bij dat hotel daar en de oude gebouwen van Origin...
Pannekoek..lekker....in de winterquote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Pannekoek anyone?
Ze zijn best goed gelukt al zeg ik t zelf
Mijn god, ga op jezelf wonen voor het te laat is!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Ingridh007 het volgende:Zeg maar de 2 gerechten die ik kan maken zijn pannekoeken en andijviestampot. Eet is dus ookal 5 weken.
lekkerquote:Op maandag 3 juli 2006 20:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kan wel meer maken, maar dan op mijn manier: zwart van buiten, rauw van binnen.
je weet dat je kipfilets eerst moet ontdooien voor je ze in de pan flikkert? :")quote:Op maandag 3 juli 2006 20:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kan wel meer maken, maar dan op mijn manier: zwart van buiten, rauw van binnen.
Anderhalf uur in de trein zitten is prima te doen hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 19:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb er vanmorgen 3 uur over gedaan om in Den Haag te komenMoet er wel bij zeggen dat ik liever 3 uur in de auto zit dan anderhalf uur in de trein.
dus pasta kun je ook! liegbeest!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn moeder kookt weliswaar dingen gaar, maar wel vies.
Dus ik eet eigenlijk voor namelijk soep met brood, salade, maak wel es pasta voor t hele gezin. En mn succesgerechten.
Bij vriend lief help ik wel es mee met koken (ik betaal, hij kookt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |