Kij maar naar jou en joostquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, want dat hoeft niet. Die komen te laat thuis om nog topkok te spelen
.
Nodig niet, wil hem wel HEBBEN.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:38 schreef Mex_ het volgende:
Iemand een Enzo nodig?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320003575669
Wat een watje. Zwaar pittig is lekker.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja okay, maar dat maak ik alleen voor "grote groepen" (>1).
Maak ik trouwens heel lekker
Alleen vindt mn vriend niet zo''n succes, want ik maak t pittig (krijgt ie last van maagzuur) en pleur ik er oa. mais door, wat ie niet lekker vindt.
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
even offtopic fotospammen: Margot met scheef en vooral rood hoofd op aquabest
[afbeelding]
Was heerlijck!
Nee, maar als hij geen vriendin kan krijgen kan hij het eens bij de mannen proberenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
Denk je dat Artic homo is?
Hij kan heus wel een vriendin krijgen hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar als hij geen vriendin kan krijgen kan hij het eens bij de mannen proberen
Nee, maar moet de achterstand inhalen in dit topicquote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef amaranta het volgende:
He juup, spammert, verveel jij je soms?
Mooi voor hem dan.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij kan heus wel een vriendin krijgen hoor.
Okequote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar moet de achterstand inhalen in dit topic
En jij?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij kan heus wel een vriendin krijgen hoor.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:22 schreef ArTiC het volgende:
fijn he blieblie...met de trein
[upd] Hitte zorgt voor problemen op spoor
Deel jij haar dan ook met Mex_?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een vrouw aan de haak kan slaan ja.
De nederlands versie was al om tequote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:Op de spaanse TV is er nu een soort van Rons Honeymoonquiz op
![]()
Zitten wel gave spelletjes tussen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
De nederlands versie was al om te. laat staan de spaanse.
Hij zou niet de enige zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
Denk je dat Artic homo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |