quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:52 schreef octopussy het volgende:ah sportschool, fitnesscentrum, wellnescentre: het is allemaal hetzelfde.
En je betaalt je inderdaad scheel. Ik ga denk ik eerst maar eens een knipkaart nemen want ik wil niet minimaal een jaar (stilzwijgende verlening meestal) vastzitten aan een abbo en dan ook nog idioot veel inschrijfgeld betalen.
Ik heb trouwens wel ooit eens Diplan gedaan. Ik betaalde daar toendertijd 200 gulden voor en dan kreeg je telkens voor een week je voedingsplan mee (wat je echt strikt moest volgen,
3keer per dag yoghurt, 3 appels p/d en veeeeel gekookte aardappels. En owee als je eens een keer afweek van het menu!). Je moest je dan laten wegen en je vetpercentage bepalen. In 10 weken zou je 10 kilo afvallen. Bij mij waren het er met veel pijn en moeite 6 kilo en die zaten er daarna heel snel weer dubbel er dwars aan.
BTW. Ik heb hier in huis een mierenplaag
Zou wat voor mij zijn!
![]()
Ben lactose-intollerant en krijg maagpijn van appels. Alleen de aardappels spreken me wel aan.
Ik ga me binnenkort ook maar weer eens bij een sportschool/fitnessding aanmelden... vond het altijd moeilijk in te plannen, maar sinds deze week is mijn vriend iedere week op woensdag de hele avond weg. Dus dat is een goede push voor mij om die tijd maar te besteden in de sportschool.
Ben trouwens vanmorgen heel dapper op de weegschaal gaan staan. Had me al geestelijk voorbereid op slecht nieuws en dat was maar goed ook... ik ben meer dan 5kg aangekomen sinds mijn laagste gewicht van afgelopen september.
![]()
Sportschool, here I come!
Vriend heeft zich voor de woensdagavond aangemeld bij een robotics-team van zijn werk. Die ontwerpen en bouwen in hun vrijetijd met middelen van de baas robots die voetballen. Zijn hele competities van. Vriend heeft alleen geen kaas gegeten van voetbal
![]()
ik moet hem maar een beetje bijscholen.
't Zijn trouwens zulke robots:
![]()
Zien er niet uit, maar ze "voet"ballen helemaal zelf in teamverband... ze communiceren onderling en snappen dat de bal in het doel moet. Best geinig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***