Volgens mij noemen ze het midden van ons land ook al "hoge noorden".quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef teigan het volgende:
het hoge noorden is mooi!!!!!!!
al wil ik straks na mijn afstuderen het liefst wat verder richting het midden van het land..
Nou eh gewoon via google. Ik ken Fok! maar door me aan te melden bij dit gezellige dieettopic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind jullie super gezellig! Ik vroeg me gewoon af hoe je op Fok terecht komt als Belg.![]()
Ja, deze kleur: spearmint silverquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:28 schreef teigan het volgende:
leuk, wat voor eentje?
wij zijn wel aan het rondkijken, maar we hebben nog niet genoeg centjes..... En om voor een auto nou te gaan lenen vind ik ook nogal wat.. (en als student kun je (gelukkig) nog niet zo makkelijk lenen..)
edit: en opeens stond het plaatje er... Ziet er leuk uit zeg!! Ook dat kleurtje?
Ow? Dat wist ik dus niet. smaakt het hetzelfde?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef octopussy het volgende:
tartaar ipv gehakt nemen scheelt al behoorlijk
Ontbijt 1 droge boterham??? Ik zou dan echt spontaan een appelflauwte krijgen. dat is voor mij echt veels te weinig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag heb ik wel een superslanke dag
Ontbijt: 1 droge boterham
Tussendoor: 1 appel
Lunch: aardappelpuree, bietjes, klein stukje vlees, karnemelk, bananenvla
Avondeten: droog bolletje, kopje cup a soup
In de zusterflat heb ik nog water, een komkommer en brood zonder beleg.
En Ymke, als je ergens normaal spek door zou doen (zoals stamppot) dan kan je ook plakjes rauwe ham knisperig bakken in een koekenpan: smaakt net zo lekker en is stukken slanker
Toch het SB-dieet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag heb ik wel een superslanke dag
Ontbijt: 1 droge boterham
Tussendoor: 1 appel
Lunch: aardappelpuree, bietjes, klein stukje vlees, karnemelk, bananenvla
Avondeten: droog bolletje, kopje cup a soup
quote:WERKEN MET VOEDSEL MAAKT SNEL TE DIK
Van onze correspondent
DELFT, donderdag
Personeel in de voedings- en genotsmiddelenindustrie is het dikst van Nederland. Meer dan de helft van hen (52,3%) heeft overgewicht. Mensen die werkzaam zijn in de cultuur-, sport- en recreatiesector en de papierindustrie letten het meest op de lijn. Slechts een vijfde van hen is te dik. Dat blijkt uit een onderzoek van TNO Delft onder bijna 2500 werknemers uit 28 branches.
Gemiddeld is dertig procent van de Nederlandse werknemers te dik en lijdt 7,5 procent zelfs aan een ernstige vorm van overgewicht. Ook de bouw- en de transport- en vervoersbranche scoren boven dit gemiddelde.
Hier hebben respectievelijk 38,5 en 42,2 procent van de werknemers overgewicht.
Overigens zijn mensen met een baan gemiddeld wel lichter dan de hele Nederlandse bevolking. Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek bleek in maart dat vorig jaar 44,9 procent van de volwassenen overgewicht had.
Volgens de onderzoekers lijkt met name de hoeveelheid lichamelijke inspanning binnen het werk samen te hangen met overgewicht.
Zeker weten, ik kijk er erg naar uitquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:07 schreef teigan het volgende:
je zou toch zeggen dat je doordat je de hele dag in etenslucht hangt, je geen trek meer hebt...
ik vind het trouwens wel veel hoor, 45% van de volwassenen heeft overgewicht...
en toevallig zitten hier op fok! alle dunne sprietjes die op dikke mensen kotsen..
Chauffeurs hebben een zittend beroep. Lijkt me dus logisch, zeker als je gedwongen bent zo'n zittend leven te combineren met het gemiddelde wegrestaurantvoerquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef YPPY het volgende:
Ik ben inderdaad aangekomen toen ik niet meer in de recreatiesector werkte. Maar tijdens mijn werk daar kwam ik ook al aan.Al speelden de vreselijk ongezonde personeelsmaaltijden daar ook wel mee. Tijdens mijn werk in de gehandicaptenzorg ben ik afgevallen, terwijl daar het percentage overgewicht daar ook redelijk hoog ligt.
Alle chauffeurs die ik ken (4) zijn trouwens wel te zwaar.
Dat dacht ik ook, tot in het programma "Je bent wat je eet" (Belgische commerciële omroep) een chauffeur aan bod kwam. Wel eentje die nationaal reed, maar mits wat planning heeft hij z'n eetgewoontes kunnen veranderen en was hij na die 8 weken toch flink wat kwijt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Chauffeurs hebben een zittend beroep. Lijkt me dus logisch, zeker als je gedwongen bent zo'n zittend leven te combineren met het gemiddelde wegrestaurantvoer
- Ik heb 4 maanden bij een bakker gewerkt en kwam 10 kg aanquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:05 schreef Rewimo het volgende: Artikel Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |