quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Levitation het volgende:[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind jullie super gezellig! Ik vroeg me gewoon af hoe je op Fok terecht komt als Belg.
Nou eh gewoon via google. Ik ken Fok! maar door me aan te melden bij dit gezellige dieettopic.
Maar het komt eigenlijk omdat ik als kind/tiener nogal veel Nederlandse popblaadjes verslond (penny, tina, fancy, yes, top10...)
Ik geloof dat ik vroeger meer wist over Nederland dan nu...want af en toe stonden er ook dingen in over het RIAGG en dergelijke, dan leek me dat veel dingen beter geregeld zijn dan hier. (al schijnt de gezondheidszorg ook bij jullie hervormd te zijn)
Over het politieke leven spreek ik me niet uit, ik weet alleen dat de regering onlangs gevallen is bij jullie (toch? D66 is eruit gestapt, nee?), maar ook over mijn eigen ministers en hun bevoegdheden weet ik te weinig
En verder kom je al eens Nederlanders tegen in studentensteden of op vakantie. Jullie zijn opener, iets socialer lijkt me vaak.
Ik ben tot nog toe vooral in NL geweest voor korte vakanties aan zee of in een soort centerparks, of om te winkelen, en ik vond het altijd heel leuk. Vandaar dat de korte vakantie dit jaar wsch Friesland of Waddeneilanden zullen worden.
Overigens is de vriendin van één van m'n vrienden een Nederlandse die hier is komen studeren (dat inlotingssysteem lijkt me dus idd niks) en die was ook liever Belgische geweest
Ehm ja, dat is het zowat