Denk dat jij andere (meer) rechten hebt gekregen op de database dan wijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb met Bert overlegd, de enige die echt op de server inlogt schijn ikzelf te zijn als ik mensen toevoeg aan het lijstje, dus ik zal het wachtwoord weer aanpassen.
Blijkbaar logt niemand in op iets van de server (maar het heeft iets met een password bestandje te maken ofzo, nouja, het zal wel)
Mijn avondeten van vanavond: een komkommer en twee perenijsjes. Sonja zou trots op me zijn, denk je nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Soms neus ik even in dat Sonja Bakker topic en ik sta daar toch echt een beetje van te kijken hoor. Zo stond er dat 795 kcal prima dagje is en 1200 kcal is toch ècht véél te veelJa, om een pondje of 3 af te vallen misschien leuk, maar toch niet om echt overgewicht kwijt te raken
Of je druk maken om 3 dropjes. Hoe wil je dat de rest van je leven volhouden?
Komkommer okee, maar ijsjes?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn avondeten van vanavond: een komkommer en twee perenijsjes. Sonja zou trots op me zijn, denk je niet
Nee eigenlijk niet, het is zelfs zo dat ik de hele week voorafgaand aan de vorige keer bij de buren gegeten had. En nu dus gewoon thuis, ook geen dingen die ik in deze periode pas voor het eerst eet. Heel vreemd allemaal, maar ik denk dat ik eens ga vragen of ze mijn bloed willen nakijken op die vitamine B12.quote:Op woensdag 5 juli 2006 05:41 schreef Isabeau het volgende:
Nog verband met wat je hebt gegeten, Sjeen? Iets wat je vorige week ook hebt gehad?
Ik ga zo fietsenMijn hemel, het is veel te vroeg. Oh ja, mijn gewicht zit op voor-de-chocolade-meet-kg
795kcal is echt wel ongezond weinig, zelfs voor een vrouw, maarja als je 45kg wil wegen moet je er iets voor over hebben hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Soms neus ik even in dat Sonja Bakker topic en ik sta daar toch echt een beetje van te kijken hoor. Zo stond er dat 795 kcal prima dagje is en 1200 kcal is toch ècht véél te veelJa, om een pondje of 3 af te vallen misschien leuk, maar toch niet om echt overgewicht kwijt te raken
Of je druk maken om 3 dropjes. Hoe wil je dat de rest van je leven volhouden?
Kan me niet voorstellen dat je het na 1 uur tao bo'en nog steeds koel had, us dat werkt ook niet, octo
Zwemmen? Het regent hierquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:11 schreef Ymke het volgende:
Het logeerhondje is weer opgehaald , maar ik heb net toch al een uur gewandeld . Het is wel enorm zweetweer , gatver het gutst van mn lijf
Misschien ga ik na de vakantie wel een hondje uit het asiel halen
Ik ga nu lekker zwemmen![]()
Van mij mag ze alles op een anatomisch onmogelijke plaats steken, als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:29 schreef Maeghan het volgende:
Van Sonja mag je ook rode wijn en speculaas, dus kritiek op perenijsjes mag ze op een anatomisch onmogelijke plaats steken, vind je ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |