Ben ik toch benieuwd wat jouw eerste taal is?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb dit probleem vaker in het Engels (mijn tweede taal) dan in het Nederlands (mijn derde taal), maar desalniettemin moet je het zeker niet bagatelliseren. Ik kan helaas geen concrete voorbeelden verzinnen aangezien het tijdstip toch aan de late kant is
![]()
Bij de releaselijst van deze week, in casu vandaag (gisteren dus eigenlijkquote:On Topic: Makkelijk, GLO? Ik heb zelfs geen flauw idee waar ik zou moeten beginnen![]()
Je hebt last van een zwart gat, zeg maar? Wacht maar tot het antwoord onthuld wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mijn hersencellen verwaardigen niet hun medewerking te verlenen op dit tijdstip![]()
Black Hole?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Je hebt last van een zwart gat, zeg maar? Wacht maar tot het antwoord onthuld wordt.
Hopende dat het niet tegen me gebruikt zal worden: Hebreeuws. Je snapt dus dat het net missen van de Dana International vraag wel aan me knaagtquote:
Die heb ik helaas niet bij de hand, en dat zou trouwens valssepelen zijnquote:Bij de releaselijst van deze week, in casu vandaag (gisteren dus eigenlijk)
Nee, zo makkelijk is de hint ook weer niet. Het vorige album van deze act heette Absolution.quote:
Haha. Maar je bent dus echt in Israël opgegroeid?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hopende dat het niet tegen me gebruikt zal worden: Hebreeuws. Je snapt dus dat het net missen van de Dana International vraag wel aan me knaagt
Kon zijn dat je wat uit het koppie wist. Is een nogal belangrijke release.quote:[..]
Die heb ik helaas niet bij de hand, en dat zou trouwens valssepelen zijn![]()
Hoera!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:16 schreef Asmodian het volgende:
Doh!
Muse - Black Holes and Revelations!!!!
Hahaha. Bedanktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoera!
Nou staan we wel ongeveer quitte, wat naar binnen lepelen betreft
Asmodian +1
Time for a nap![]()
Geen idee, vroeg me dat ook af. Maar de hint + JW - (IH)TTOML liet weinig ruimte over...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:27 schreef cafca het volgende:
is die eerste track niet van BM & JW dan? of was dat alleen de single-versie?
Zo'n lijstje zie je in één keer, of helemaal niet. En aangezien films en soundtracks echt niet mijn ding zijn, zie ik het in dit geval helemaal nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:33 schreef schaap001 het volgende:
Laatst met ranja over gehad: ik kan 2½ uur naar dit soort lijsten staren, maar ik zie het toch niet...![]()
Dito....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:33 schreef schaap001 het volgende:
Laatst met ranja over gehad: ik kan 2½ uur naar dit soort lijsten staren, maar ik zie het toch niet...![]()
dat zal wel met STTT als titelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:54 schreef cafca het volgende:
TSC = The Style Council misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |