quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
misschien meer iets voor de 1234566 topics in WK?
inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 19:59 schreef Pritt het volgende:
Het gevoel is er net alsof het seizoen op beginnen staat maar we moeten nog zo lang wachten.
Mag niet van Jajong.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:37 schreef jna het volgende:
Ook maakte ten Cate een opmerking waaruit je misschien kan opmaken dat ie met Stam en Vermaelen in het centrum gaan spelen en Urby linksachter. Er was een vraag of ie niet vond dat de linksachter positie wat dun bezet was. Ten Cate zei toen dat Ajax een uitstekende linksback heeft die europees kampioen onder de 21 is geworden (Urby dus) en dat als Urby er niet is dat Lindenbergh ook wel eens linksachter heeft gespeeld. Daarnaast zou Roger in de Nederlandse competitie in de zone kunnen spelen of anders zou Heitinga in het centrum kunnen spelen en Vermaelen zou dan doorschuiven naar links.
Commercie ...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Waarom laten ze de oude nummers niet hetzelfde en geven ze nieuwelingen openstaande nummers? Dat is in het buitenland meestal wel gebruikelijk.
Weer nieuwe shirtjes verkopen...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Waarom laten ze de oude nummers niet hetzelfde en geven ze nieuwelingen openstaande nummers? Dat is in het buitenland meestal wel gebruikelijk.
Neuh UEFA banned alle italiaanse clubs wss als die 4 schuldig zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zouden de Italiaanse clubs niet mee doen? Volgens mij schuiven de clubs gewoon op in de ranking.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, misschien voordelen voor Ajaxquote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, die Griekse clubs doen niet mee he dus zou ajax nu niet misschien direct mee mogen doen? Omdat ook de Italiaanse waarschijnlijk niet meedoen.
Ja, maar ik vind dat eigenlijk schandalig ten opzichte van je supporters.quote:
Ligt er volgens mij net aan welke clubs hoger geplaatst zijn dan Ajax voor de voorronde.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, misschien voordelen voor Ajax.
Idd. Beter FF kaartjes regelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef devv05 het volgende:
Hoop het niet, voorronde CL wedstrijd is altijd cool.
Henkie henkieee henkie henkieee we worden kampiooenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben weer een trainer hoor! Hij genoot er duidelijk van.
Inter is clean toch? Of wacht, die gaan dan natuurlijk direct de CL in...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Tvduijn het volgende:
Hmm zijn toch aardig wat clubs hoger, Valencia, Arsenal, Inter (hoewel die dus maybe niet meedoet)
Als het italiaanse eruit gegooid wordt zou het dus kunnen. Maja voorronde CL is altijd leuk dus van mij hoeft het niet
Dat kon hij wel waarderen ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Henkie henkieee henkie henkieee we worden kampiooen![]()
quote:3/7/2006 - Sportweek: Ajax wil bij veroordeling Juve alsnog C.L. op haar namen krijgen
(Gepost door RvN)
Tegenover Sportweek heeft Ajax directeur Maarten Fontein laten weten dat indien bewezen wordt dat Juventus strafbare feiten heeft gepleegd rondom de Champions league finale tegen Ajax, Ajax die titel alsnog op haar naam wil krijgen. “Als blijkt dat Juventus de prijs heeft binnengehaald dankzij het omkopen van de scheidsrechter vind ik het niet meer dan normaal dat de verliezende club de betreffende prijs in handen krijgt. Ook als dat tien jaar na dato zou zijn.” Ajax zou in dat geval op vijf titels komen, net zoveel als Liverpool.
Ajax Netwerk
Niet de manier om de titel in de wacht te slepen, mijn inziens.quote:
Tja, het is al bewezen dat ze ge-doped waren, en daardoor hebben we hem ook nog niet terug, dus waarom nu wel?quote:
Van Juventus niet nee.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet de manier om de titel in de wacht te slepen, mijn inziens.
Successupportersquote:Op maandag 3 juli 2006 21:42 schreef Tvduijn het volgende:
Gave sfeer bij de training....hier en daar een fakketlje![]()
Sfeer zit er goed in zo voor het seizoen al, en terecht want het gaat een geweldig seizoen worden![]()
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06271/fakkels.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
SuccessupportersWorden er grote namen aangetrokken, en opeens komen er ook duizende joden kijken bij de eerste training van hun club
![]()
Dan wordt het dus komend seizoen niet de vijfde, maar de zesde CL die we winnen met Jaappie!quote:
Het was gezellig, ga je nu weer gewoon mee posten?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
SuccessupportersWorden er grote namen aangetrokken, en opeens komen er ook duizende joden kijken bij de eerste training van hun club
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan wordt het dus komend seizoen niet de vijfde, maar de zesde CL die we winnen met Jaappie!
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Voel je jezelf aangesproken dan als ik het woord "successupporters" in mijn mond neem?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was gezellig, ga je nu weer gewoon mee posten?
Meneertje is weer terugquote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voel je jezelf aangesproken dan als ik het woord "successupporters" in mijn mond neem?
Nee, hij voelt zich aangesproken wanneer er een zuigerige idioot op dezelfde toon door blijft posten en dus solliciteert naar een permban VBL.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voel je jezelf aangesproken dan als ik het woord "successupporters" in mijn mond neem?
Ik trek alleen mijn conclusies uit de foto's die ik zie.....quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, hij voelt zich aangesproken wanneer er een zuigerige idioot op dezelfde toon door blijft posten en dus solliciteert naar een permban VBL.
*hint* Suijk, *hint*
Bij Feyenoord komen ze ook alleen maar dan omdat het verwachtingspatroon nog hoog is. En maar roepen dat je misschien wel kampioen kunt worden. En wat komt er dan op de training of uit de helikopter? Ramon van Haaren en Pascal Bosschaartquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu weer fijn posten over dat clubje uit Rdam. Leuke gevechten met groningen, twente en heerenveen etc. houdenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik trek alleen mijn conclusies uit de foto's die ik zie.....
Je vraagt het netjes, maar als het ongedierte hier niet wilt luisteren, moeten ze maar voelen!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was gezellig, ga je nu weer gewoon mee posten?
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord komen ze ook alleen maar dan omdat het verwachtingspatroon nog hoog is. En maar roepen dat je misschien wel kampioen kunt worden. En wat komt er dan op de training of uit de helikopter? Ramon van Haaren![]()
Nee hoor. Maar je bent net terug, ik weet dat je inhoudelijk normaal mee kunt posten, ik heb het je wel eens zien doen, dus of je op die weg door wil gaan ipv je (ietwat zielige) poging tot trollen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eerste training is elk jaar druk, zeker met zulk weer. Ga nu maar weer ergens anders spelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het zijn maaaar kuuuut kakkerlakkeeeeeeenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je vraagt het netjes, maar als het ongedierte hier niet wilt luisteren, moeten ze maar voelen!
[afbeelding]
' En steek je vriend maar in de fik' Die kan er ook nog wel bij...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Ordinair het volgende:
Beter mooie fakkels dan een vuurpijl in je smoel..
Ik zal me maar niet uitlaten over de smoel van Huntelaarquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Ordinair het volgende:
Beter mooie fakkels dan een vuurpijl in je smoel..
Yep, het gaat weer ouderwets hard met het topic.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
en maar happen
Nou weet ik het ook niet meer. Komt hij nou of van Loen?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef Jasza het volgende:
Wie zei hier dat Henk ten Cate in studio sportzomer kwam?
Ja, ook leuk joh.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
' En steek je vriend maar in de fik' Die kan er ook nog wel bij...
Goed zo, dan laten wij ons niet uit over het uiterlijk van die idool van je....quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal me maar niet uitlaten over de smoel van Huntelaar![]()
Volgens mij wil je gewoon een kusje van onze Klaas.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Loen volgens mijquote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou weet ik het ook niet meer. Komt hij nou of van Loen?
Denk dat je hem maar wát graag bij je cluppie zou willen zien, jammer voor je! Misschien kan je nog voor Ajax worden, zo'n fanatieke Feyenoord-supporter was je toch al niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die van Hofs danquote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie is die incestmongool bij jouw in je avatar dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe meer we happen, hoe sneller 'ie z'n ban te pakken heeft. Ik ga dus gewoon doorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
en maar happen
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe meer we happen, hoe sneller 'ie z'n ban te pakken heeft. Ik ga dus gewoon door
dolletjes!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
john van loen komt vanavond
Jij ook kappen nu.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wie is die incestmongool bij jouw in je avatar dan?
Van Loenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
john van loen komt vanavond
Het is makkelijker om 'm na z'n zoveelste poging om een topic te verzieken gewoon een permban te geven, Suijk. Dat iemand normaal post in 1 op de 25 posts die 'ie doet, is dan geen excuus om 't niet te doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij ook kappen nu.
Het topic is bijna vol, het is het niet meer waard om allemaal weg te halen, maar reageer nou eens niet op sneue trolls. Ik weet dat er veel originele manieren zijn om te reageren, maar dat schiet ook niet echt op.
Klopt. Werd nog kampioen met feyenoord toen hij halverwege 1992-1993 de overstap maakte.quote:
Nee, moeten nog komenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn de beelden van de training al geweest in het Sportjournaal dat nu bezig is?
Anders ga ik beelden op internet zoeken, op de NOS-site.
Neequote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn de beelden van de training al geweest in het Sportjournaal dat nu bezig is?
Ok, net op tijd dusquote:
Nog niet gezien, Wimbledon gaat natuurlijk ook gewoon voor in 't sportnieuws.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zal anita en die keeper uit zn team nog bij ajax 1 een keer mogen spelen dit seizoen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Werd nog kampioen met feyenoord toen hij halverwege 1992-1993 de overstap maakte.
Hij is ruim een maand weg geweest. Hij weet ook dat als hij zo nog even doorgaat het wat meer maandjes worden. Op basis van 1 flauwe troll poging nog niet, maar hij weet dat hij in dit topic al weer een hoop krediet heeft verspeeld.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het is makkelijker om 'm na z'n zoveelste poging om een topic te verzieken gewoon een permban te geven, Suijk. Dat iemand normaal post in 1 op de 25 posts die 'ie doet, is dan geen excuus om 't niet te doen.
Beetje een luie reactie van je, mensen verdienen wat ze toekomen en in het geval van DK lijkt een permanente verwijdering van het FOK!forum geen slecht idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij ook kappen nu.
Het topic is bijna vol, het is het niet meer waard om allemaal weg te halen, maar reageer nou eens niet op sneue trolls. Ik weet dat er veel originele manieren zijn om te reageren, maar dat schiet ook niet echt op.
Zodra hij hier post, reageert de hele Ajax meute als een stier op een rode lap. Ook als hij wel eens wat normaals post. Daar heeft hij het zelf naar gemaakt, maar dat hij een andere mening heeft is niet een reden om een ban aan te vragen. Als hij door blijft trollen met kots smilies en zuigerige posts etc. zullen we er echt wel wat aan doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als moderator hoor je daarvoor te zorgen door daadkrachtig op te treden wanneer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |