quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
misschien meer iets voor de 1234566 topics in WK?
inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 19:59 schreef Pritt het volgende:
Het gevoel is er net alsof het seizoen op beginnen staat maar we moeten nog zo lang wachten.
Mag niet van Jajong.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:37 schreef jna het volgende:
Ook maakte ten Cate een opmerking waaruit je misschien kan opmaken dat ie met Stam en Vermaelen in het centrum gaan spelen en Urby linksachter. Er was een vraag of ie niet vond dat de linksachter positie wat dun bezet was. Ten Cate zei toen dat Ajax een uitstekende linksback heeft die europees kampioen onder de 21 is geworden (Urby dus) en dat als Urby er niet is dat Lindenbergh ook wel eens linksachter heeft gespeeld. Daarnaast zou Roger in de Nederlandse competitie in de zone kunnen spelen of anders zou Heitinga in het centrum kunnen spelen en Vermaelen zou dan doorschuiven naar links.
Commercie ...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Waarom laten ze de oude nummers niet hetzelfde en geven ze nieuwelingen openstaande nummers? Dat is in het buitenland meestal wel gebruikelijk.
Weer nieuwe shirtjes verkopen...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Waarom laten ze de oude nummers niet hetzelfde en geven ze nieuwelingen openstaande nummers? Dat is in het buitenland meestal wel gebruikelijk.
Neuh UEFA banned alle italiaanse clubs wss als die 4 schuldig zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zouden de Italiaanse clubs niet mee doen? Volgens mij schuiven de clubs gewoon op in de ranking.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, misschien voordelen voor Ajaxquote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, die Griekse clubs doen niet mee he dus zou ajax nu niet misschien direct mee mogen doen? Omdat ook de Italiaanse waarschijnlijk niet meedoen.
Ja, maar ik vind dat eigenlijk schandalig ten opzichte van je supporters.quote:
Ligt er volgens mij net aan welke clubs hoger geplaatst zijn dan Ajax voor de voorronde.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, misschien voordelen voor Ajax.
Idd. Beter FF kaartjes regelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef devv05 het volgende:
Hoop het niet, voorronde CL wedstrijd is altijd cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |