quote:Op maandag 3 juli 2006 08:25 schreef Chou het volgende:
Jij gaat vast en zeker ook een topic openen wanneer er weer sneeuw ligt hé?![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 08:26 schreef rashudo het volgende:
Nu snap ik waarom de leeuw niet in z'n hempie mag staan, het is veelste benauwd!
Had ik maar die ben ik weer kwijt omdat ik die met blik en al de kliko in gooidequote:Op maandag 3 juli 2006 08:29 schreef skiczukie het volgende:
Voor dat bierprobleem, koop een stubbyholder.![]()
[afbeelding]
Dat telt niet; jij bent een negerquote:
Naakt slapenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:20 schreef 7th_wave het volgende:
slapen jullie wel naakt dan?
15 graden?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:16 schreef McGilles het volgende:
Ik heb er ook de pest in!
15-20 graden, dat is heerlijk, warm genoeg voor korte broek + tshirt en je kan alles doen zonder dag je 2 liter / uur zweet!![]()
Loop jij heel de zomer in je jeans rond ?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
15 graden?
Korte broek?![]()
30 graden?
Korte broek?![]()
Korte broek sowiezoquote:Op maandag 3 juli 2006 18:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
15 graden?
Korte broek?![]()
30 graden?
Korte broek?![]()
Ik wel!!!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:31 schreef Forza- het volgende:
[..]
Loop jij heel de zomer in je jeans rond ?![]()
Stijlvol![]()
Wat een mongolen zijn jullie zeg, een korte broek is gewoon heerlijk en wat luchtiger en zeker, als je een mooie/nette broek koop, niet gay!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik wel!!!!!
Overigens ook witte linnen broek, en uiterst zelden een 3/4 (WIT).
Korte broek is wel zo gheheheheey.
Korte broeken zijn voor thuis. Of als je even snel iets in de winkel haalt.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een mongolen zijn jullie zeg, een korte broek is gewoon heerlijk en wat luchtiger en zeker, als je een mooie/nette broek koop, niet gay!
Scheer je zak en je hebt geen luchtige broek nodigquote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een mongolen zijn jullie zeg, een korte broek is gewoon heerlijk en wat luchtiger en zeker, als je een mooie/nette broek koop, niet gay!
Sneller drinken. En als je heel veel drinkt, slaap ja als een roos. (Alleen dan ben je 's ochtends weer zo gaarquote:Op maandag 3 juli 2006 08:23 schreef -skippybal- het volgende:
...en je bier wordt sneller lauw.
Je hebt genoeg nette korte broeken voor de zomer! Spijkerbroek draag ik sowieso niet omdat die te strak zitten (om mijn benen) en een lange broek in de zomer.... dan ben je echt een mongool of heb je een stofwisseling van een mugquote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Korte broeken zijn voor thuis. Of als je even snel iets in de winkel haalt.![]()
En je hebt ook nog zoiets als zomer-spijkerbroeken.
Maar als ik met een tree op stap ga, dan is 'ie één blikje verder lauwer. Dus de winst is minimaal, terwijl je tegen je maximaal kunnen aangaatquote:Op maandag 3 juli 2006 18:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sneller drinken. En als je heel veel drinkt, slaap ja als een roos. (Alleen dan ben je 's ochtends weer zo gaar)
Ik een mongool?? Jij moet nieuwe broeken kopen als ze te strak zitten of eens gaan sportenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je hebt genoeg nette korte broeken voor de zomer! Spijkerbroek draag ik sowieso niet omdat die te strak zitten (om mijn benen) en een lange broek in de zomer.... dan ben je echt een mongool of heb je een stofwisseling van een mug
Wat doe je aan als je uitgaat?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je hebt genoeg nette korte broeken voor de zomer! Spijkerbroek draag ik sowieso niet omdat die te strak zitten (om mijn benen) en een lange broek in de zomer.... dan ben je echt een mongool of heb je een stofwisseling van een mug
En dan zeker een zwarte ballenknijper eronderquote:
Ik gok zo dat ik meer sport dan 99% van de bevolking....quote:Op maandag 3 juli 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik een mongool?? Jij moet nieuwe broeken kopen als ze te strak zitten of eens gaan sporten![]()
Ga dan eens leren wassen of ga in plaats van de hele tijd sporten werken zodat je nieuwe kleren kopenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ik meer sport dan 99% van de bevolking....![]()
Jij bent gaaf !quote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ik meer sport dan 99% van de bevolking....![]()
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:49 schreef Forza- het volgende:
[..]
En dan zeker een zwarte ballenknijper eronder
Mannen met witte linnen broeken zijn zo.......![]()
![]()
![]()
Altijdquote:Op maandag 3 juli 2006 18:52 schreef Forza- het volgende:
[..]
Jij bent gaaf !
Mag ik een keer met je meesporten![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:52 schreef Forza- het volgende:
[..]
Jij bent gaaf !
Mag ik een keer met je meesporten![]()
![]()
![]()
Je kent me echt door en door, meteen te merken, heb je nog meer nieuwtjes die je over mij weet? Klein stalkertjequote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga dan eens leren wassen of ga in plaats van de hele tijd sporten werken zodat je nieuwe kleren kopen![]()
Of je bent gewoon een dikke pad van jezelf![]()
Ik denk eerder dat hij zulke shredded massapoten heeft dat hij jou met 1 goedgeplaatste lowkick op jouw eigen dikke aars doet laten vallenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga dan eens leren wassen of ga in plaats van de hele tijd sporten werken zodat je nieuwe kleren kopen![]()
Of je bent gewoon een dikke pad van jezelf![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hee ledzep!
Dwerg skippybal snapt niet dan niet alle mensen zulke mini's zijn als hijzelf
Zweetnaden ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Korte broeken zijn voor kleine kinderen.
Dat volwassen mensen nog benen hebben, verbaasd mij ook elke keer weer, volgens mij zijn dat nog kinderbenen die ze proberen te verstoppen achter een lange broek. Idioten, ik had ze er allang afgehakt, ben blij dat ik geen benen meer heb. Neem dan een melkgebit ofzo, je gaat toch niet meer met blote benen lopen als je volwassen bent, het word ook steeds gekker niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Korte broeken zijn voor kleine kinderen.
daar heb je een punt...maar wij hebben een bed van 2 bij 2!! dan gaat het wel weer...enfin..de zomer mag wel blijven khou er wel van...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef Forza- het volgende:
Daarom maak ik het altijd begin Juli uit met mijn vriendin (zover ik rond die periode een vriendin heb).
Er is namelijk niks irritanter als met 2 mensen in die teringhitte in 1 bed te liggen....
Dan heb je zeker niet zo'n mooie benen als ik....jammer..quote:Op maandag 3 juli 2006 18:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik wel!!!!!
Overigens ook witte linnen broek, en uiterst zelden een 3/4 (WIT).
Korte broek is wel zo gheheheheey.
Juist. Je kan geen ene flikker doen buiten. Als je al even op de fiets naar de winkel gaat zweet je je al de pest.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
We moeten het weer aanvallen met ons leger. Dit is simpelweg niet te harden.
Meest hilarisch is nog dat de weermannetjes en vrouwtjes het dan hebben over "lekker weer"
Lekker weer wat dan? 30 graden, volop zon en weinig/geen wind (gevoelstemperatuur 40+ dus), wat is daar lekker aan? Zijn het soms gnomen? Makkelijk praten vanuit je airco-studiootje in Hilversum.
Dit perfect fietsweerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef LedZep het volgende:
Man o man wat een zeikerds zijn het ook. Perfect fietsweer!
Een windje, licht bewolkt, 18 graden, niet al te lang geleden regen. Dat is pas fietsweerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:12 schreef LedZep het volgende:
Ik heb vandaag een heerlijk fietstochtje gemaakt. Weinig wind, goede temperatuur, vogeltjes fluiten, wat wil je nog meer?
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een windje, licht bewolkt, 18 graden, niet al te lang geleden regen. Dat is pas fietsweer![]()
Dan ga je toch lekker zwemmen, op de rijkerswoerdse plassen ofzoquote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dit perfect fietsweer![]()
Ik kom verdomme de Posbank nog niet eens op op het buitenblad met deze chaos....
ehh Arnhemse rukkers?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:50 schreef maidho het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker zwemmen, op de rijkerswoerdse plassen ofzo![]()
Beetje zonnen, lezen, zwemmen, perfecte dag![]()
![]()
Kut.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sneller drinken. En als je heel veel drinkt, slaap ja als een roos. (Alleen dan ben je 's ochtends weer zo gaar)
Ik heb wel wat meer te doen, zoals "werken" enzo.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:50 schreef maidho het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker zwemmen, op de rijkerswoerdse plassen ofzo![]()
Beetje zonnen, lezen, zwemmen, perfecte dag![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |