God wat ben jij stoerquote:Op zondag 2 juli 2006 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Want is ontzettend belangrijk dat andere Fokkers weten dat ik zo stoer ben dat ik bier durf te drinken.
Duizendbommenengranatenquote:
Nieuwe batterijen misschien?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:57 schreef hardstylesage het volgende:
ik heb zo'n electrisch vliegen racket.. is leuk joh, eerst zn vleugels eraf schroeien zodat ie niet weg kan, dan zn poten 1 voor 1 en dan batterijen in mn racket doen die op een lager amperage werken.
Duurt het wel 20-40 schokken voordat die mug de geest geef!
Heerlijk gevoel.. mmmm
Geef die beesten een keer wat te etenquote:Op woensdag 5 juli 2006 04:14 schreef michiel_merk het volgende:
hier lopen 4 katten die al de hele avond op vliegjes jagen
ja hallo ..en die muggen dan ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef die beesten een keer wat te eten.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:39 schreef Cyberchrome het volgende:
Hor kopen
Hoe kansloos ben je dan.. als je een mug nog niet dood kan slaan in 4 uur tijd..quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:00 schreef Prowl het volgende:
Dat zoembeest zit mij al zeker 4 uur te irriteren.
Hij ging dr telkens vandoor, t was een mug met stealthquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je dan.. als je een mug nog niet dood kan slaan in 4 uur tijd..![]()
Misschien een mug met een cloaking device??quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:54 schreef cyberstalker het volgende:
Ging ik gisteravond na het standaard muggen-vermoord-rondje nog eventjes lezen, om tot rust te komen na deze wilde actie.
Tot mijn grote schrik, echter, bleek ik één van deze verdorven en ongetwijfeld door de duivel zelf gestuurde beesten gemist te hebben, want voordat ik de eerste bladzijde uit had, werd ik gestoord door een zeer irritant gezoem bij mijn oor. Woest graaide ik om mij heen, met de bedoeling dit parasiterende mini-monster het levenslicht te doen doven.
Zonder resultaat, naar het leek, want nergens kon ik een muggenlijkje bespeuren. Ik besloot om nog even rustig verder te lezen, in de hoop dat de mug uit zichzelf terug zou komen, om mij een nieuwe kans te geven tot uitroeien. Na een uur lezen ben ik toch maar mijn kamer gaan afspeuren, op zoek naar de verstopplek van de mug. Nergens kon ik dit irritante beestje echter vinden, en na een half uur ben ik maar gaan slapen.
Blijkbaar is deze mug stiekem doodgegaan, zonder dit mij te laten weten. Dit kost me gewoon anderhalf uur tijd waarin ik ook had kunnen slapen. Stomme kutbeesten.
Amateur psychologen die je wel even kunnen doorgrondenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zie het al: Je hebt malaria.
Symptomen: Waanideen
Aan de andere kant, als zo'n enorme mug je dan steekt, heb je ook wel een enorme bult natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef cygnusx het volgende:
muggen moeten ook gewoon minstens 5 keer zo groot zijn, niet te missen en makkelijk te killen!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef Skazminko het volgende:
pwned door een mug.
Je zou het bijna denkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Misschien een mug met een cloaking device??![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef cygnusx het volgende:
muggen moeten ook gewoon minstens 5 keer zo groot zijn, niet te missen en makkelijk te killen!
Libelles zijn kjoeeeet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
ga ff weg met je ranzige ideeën.
Ik heb toch zeker geen zin in zulke grote beesten op me kamer!![]()
[afbeelding]
![]()
nooit te grazen genomen door zo'n ding...kunnen ze je beter een halve liter bloed afnemen met een breinaald...`quote:
Is wat voor die tour de france renners. Als excuusquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
nooit te grazen genomen door zo'n ding...kunnen ze je beter een halve liter bloed afnemen met een breinaald...`
ja net als camelspiders zeker....quote:
Tenzij ze stiekem doodgaan natuurlijk, want dan is het wel weer relevantquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:11 schreef cyberstalker het volgende:
Ja hoi, dit topic gaat niet over libelles.
Nee, over deze vieze beesten....quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:11 schreef cyberstalker het volgende:
Ja hoi, dit topic gaat niet over libelles.
Nee, vertel eens......quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:11 schreef KinkyHinky het volgende:
Heb ook al aangegeven wat ik van muggen vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |