abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:32:24 #1
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39499507
Zo schattig, sinds iedere boer een schriftelijke LOI-cursus Psychologie voor dummies kan volgen, wordt je echt doodgegooid met de meest zwakzinnige diagnoses.

Iemand is wat terughoudender in de omgang? Asperger-syndroom!
Teveel energie? ADHD! Snel aan de Ritalin!
Loop je over van het zelfvertrouwen? Narcistische persoonlijkheidsstoornis, voortkomend uit een chronische onzekerheid door nare evaringen met boerderijdieren vroeger!

Leukste is nog dat mensen waarde hechten aan die huis, tuin en keuken diagnoses ook. Opeens is Truus er heulemaal zeker van dat ze manisch depressief is, want eerst bij het aardappelen schillen was ze een beetje sip, en toen was ze klaar, en toen was ze opeens blij! Moodswings, omg!

En dan begin ik niet eens over al die ouders die er 100% zeker van zijn dat hun kinderen ook talloze dingen hebben, van dyslectie, tot ADD tot hoogbegaafdheid.
'Ja, Mickey had in groep 3 al 'Poes Tom zat in de boom' helemaal gelezen, dus die Mensa inschrijving is al op de post hoor!'

Doe gewoon normaal, en laat die opmerkingen van mensen die eens een keer Dr. Phil hebben gezien, en zich nu experts op het giebied van psycho-sociologie wanen, voor wat ze zijn.
Je gaat toch ook je motorblok niet vervangen, omdat de buurman van de neef van je vrouw zegt 'dat de aandrijving misschien stuk is, en dat echt niet zo hoort hoor!'
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:34:29 #2
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39499567
Met wat voor mensen ga jij om ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:35:07 #3
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39499582
Het lijkt een beetje alsof je aan een obsessief-compulsieve persoonlijkheidsstoornis lijdt.
pi_39499618
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:32 schreef Nosh het volgende:

En dan begin ik niet eens over al die ouders die er 100% zeker van zijn dat hun kinderen ook talloze dingen hebben, van dyslectie, tot ADD tot hoogbegaafdheid.
'Ja, Mickey had in groep 3 al 'Poes Tom zat in de boom' helemaal gelezen, dus die Mensa inschrijving is al op de post hoor!'
welke mensa bedoel je hiermee?
pi_39499629
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:35 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt een beetje alsof je aan een obsessief-compulsieve persoonlijkheidsstoornis lijdt.

Maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je je daaraan ergert.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:37:19 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39499640
quote:
Zo schattig, sinds iedere boer een schriftelijke LOI-cursus Psychologie voor dummies kan volgen, wordt je echt doodgegooid met de meest zwakzinnige diagnoses.

Loop je over van het zelfvertrouwen? Narcistische persoonlijkheidsstoornis, voortkomend uit een chronische onzekerheid door nare evaringen met boerderijdieren vroeger!

Leukste is nog dat mensen waarde hechten aan die huis, tuin en keuken diagnoses ook. Opeens is Truus er heulemaal zeker van dat ze manisch depressief is, want eerst bij het aardappelen schillen was ze een beetje sip, en toen was ze klaar, en toen was ze opeens blij! Moodswings, omg!

Doe gewoon normaal, en laat die opmerkingen van mensen die eens een keer Dr. Phil hebben gezien, en zich nu experts op het giebied van psycho-sociologie wanen, voor wat ze zijn.
Je gaat toch ook je motorblok niet vervangen, omdat de buurman van de neef van je vrouw zegt 'dat de aandrijving misschien stuk is, en dat echt niet zo hoort hoor!'
typisch geval van borderline...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:37:23 #7
71115 Rnej
I walk the line
pi_39499641
mwoh, ik vind het nog een potje erger als mensen zonder psychologische achtergrond whatsoever mij gaan vertellen wat ik ervaar en voel terwijl ik er zo bij zit van: " ik ben niet depressief, ik ben vrolijk"

(ja dat maak ik dus af en toe mee.....)
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:39:47 #8
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_39499713
Milagro
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:42:42 #9
83951 rashudo
project 2501
pi_39499786
Ik waag me soms ook aan geavanceerde psychologische evaluaties, maar probeer het dan altijd in jip-en-janneketaal te gieten zodat het subject in kwestie het ook nog begrijpt.

Je bent een zeikerd.
Their eyes opaque.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:43:18 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_39499798
ach ja die mensen zijn blij dat ze je in een hokje kunnen duwen, dat is echt zo 1999
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:43:28 #11
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39499804
Meestal vrouwen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:43:44 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39499810
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:37 schreef Rnej het volgende:
mwoh, ik vind het nog een potje erger als mensen zonder psychologische achtergrond whatsoever mij gaan vertellen wat ik ervaar en voel terwijl ik er zo bij zit van: " ik ben niet depressief, ik ben vrolijk"

(ja dat maak ik dus af en toe mee.....)
Er zijn zelfs mensen met een psychologische achtergrond die dat doen, en daar heel interessante diagnoses op weten te verzinnen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:45:32 #13
71115 Rnej
I walk the line
pi_39499868
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er zijn zelfs mensen met een psychologische achtergrond die dat doen, en daar heel interessante diagnoses op weten te verzinnen.
cool ....

zo van... "je heb adhd"

"ik slaap 14 uur op een dag..."
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:48:44 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39499957
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

cool ....

zo van... "je heb adhd"

"ik slaap 14 uur op een dag..."
Of van "zo rustig als je bent past niet bij de stoornis die ik in gedachten heb, dus maak ik er gewoon van dat je geen agressie uit, maar wel heel erg agressief bent."
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:50:59 #15
71115 Rnej
I walk the line
pi_39500023
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Of van "zo rustig als je bent past niet bij de stoornis die ik in gedachten heb, dus maak ik er gewoon van dat je geen agressie uit, maar wel heel erg agressief bent."
jij wordt vaak geanalyseerd, of niet?

mijn opa was net overleden en er was een meid en die was ervan overtuigd dat de ergste pijn nog moest komen... en dat dat binnenkort was en 100x erger dan ik me nu voelde...
echt zo'n "LET MAAR OP! IK HEB GELIJK" - idee

"eh, ik heb me kapot gejankt op de begrafenis vorige week ja... daarna voelde ik me opgelucht en best vrolijk enzo... wat lul je in godsnaam?"
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:54:03 #16
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39500115
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:50 schreef Rnej het volgende:

[..]

jij wordt vaak geanalyseerd, of niet?
Neuh, gelukkig niet. Het heeft bovendien al genoeg onzin opgeleverd.
quote:
mijn opa was net overleden en er was een meid en die was ervan overtuigd dat de ergste pijn nog moest komen... en dat dat binnenkort was en 100x erger dan ik me nu voelde...
echt zo'n "LET MAAR OP! IK HEB GELIJK" - idee

"eh, ik heb me kapot gejankt op de begrafenis vorige week ja... daarna voelde ik me opgelucht en best vrolijk enzo... wat lul je in godsnaam?"
Dat is weer het persoonlijke ervaringen op iedereen projecteren virus. Dat virus is vooral actief bij psychische processen die bij iedereen anders lopen.
pi_39500228
Tsja, je kunt moeilijk doen, maar je hebt wel gelijk!
pi_39500446
Maandelijkse stonden..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:34:22 #19
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39501272
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:35 schreef Alicey het volgende:
!
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Met wat voor mensen ga jij om ?
Geen, want mensen kunnen er niet tegen als ik hun haren begin te tellen, en dan boos wordt als ze me afleiden en ik de tel kwijtraak. Laat staan die keer dat ik een hele boekenkast op ISBN-nummer begon te sorteren.
Maar ja, kille opvoeding gehad, moest verplicht naar de VPRO kijken terwijl ik Telekids wilde zien.
Doe je niks aan he.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:35:42 #20
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39501309
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:36 schreef Tabu het volgende:

[..]

welke mensa bedoel je hiermee?
Die ene, voor heule slimme mensen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_39501345
ken het
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_39501906
Of omgekeerd is ook irritant. Mn zusje heeft borderline (door professionals vastgesteld) en sommige mensen blijven zeggen dat ze zich aanstelt.
pi_39501929
quote:

hier ergert mijn vader zich ook erg aan (een psycholoog die wel alle diploma's en onderscheidingen heeft die je maar kan hebben)
tis een wat groter probleem
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:06:10 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39502246
De zus van mijn vriendin doet dat ook vaak die heeft dan wel een universitaire studio psychologie gevolgd dus in theorie weet ze alles wel. Ze heeft alleen totaal geen mensen kennis. Die conclusies die ze trekt zijn dan ook vaak humoristisch
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:08:12 #25
71115 Rnej
I walk the line
pi_39502317
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
De zus van mijn vriendin doet dat ook vaak die heeft dan wel een universitaire studio psychologie gevolgd dus in theorie weet ze alles wel. Ze heeft alleen totaal geen mensen kennis. Die conclusies die ze trekt zijn dan ook vaak humoristisch
psychologie gestudeerd hebben is niet hetzelfde als psychiater zijn.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')