quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het duurde echt 2 seconden ofzo en nog steeds zeiken![]()
betraptquote:Op zondag 2 juli 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, en jij kent Mercyful Fate vast niet.![]()
Youp is je dekmantel voor IJsmeis.![]()
[..]
is toch nergens voor nodigquote:[..]
Je kan ook nog via de zijstandaard de motor kantelen zoals Mercy mij samen met Hicham eens voordeed. Vond ik best "eng".![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
In dit jubileumdeel (waar ik een ieder mee wil feliciteren) wil ik graag even een memorabele quote van BazzieK met jullie delen.
BazzieK over vrouwen:
[..]
Was ijswijf niet ook tegenwoordig getrouwd?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
In dit jubileumdeel (waar ik een ieder mee wil feliciteren) wil ik graag even een memorabele quote van BazzieK met jullie delen.
BazzieK over vrouwen:
[..]
Misschien houd ie wel van plassexquote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
BazzieK over vrouwen:
[..]
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Misschien houd ie wel van plassex.
Ga ik me verder maar niet mee bemoeien ook![]()
Geen idee.. Ze kleft met Hugster, maar knutselt ook nog steeds aan timmietjuh zn CRXquote:Op zondag 2 juli 2006 23:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was ijswijf niet ook tegenwoordig getrouwd?![]()
Jeetje en dat noemt zichzelf een Honda fanaat.. dikke 900cc Honda sportmotor en dan ineens een Apprillllllllllllllllialiaaiaalaaia willenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
IK WIL OOK EEN MILLE![]()
alleen eerst maar eens een nieuwe bike voor Rausje gaan zoeken![]()
Oh ok, dacht al... moet niet gekker worden met die kids die hier trouwenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee.. Ze kleft met Hugster, maar knutselt ook nog steeds aan timmietjuh zn CRX
dat felicitatietopic wat ik voor haar geopend had was uiteraard nep
Leuk ja, die sjonnies en anitasquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee.. Ze kleft met Hugster, maar knutselt ook nog steeds aan timmietjuh zn CRX
dat felicitatietopic wat ik voor haar geopend had was uiteraard nep
JA zegtie, nog nooit gedaan met het wiel op de grond. MAar come to think of it, waarom ook niet eigenlijkquote:Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
[..]
daar heb je toch geen bok voor nodig mandat kan ook gewoon wanneer het achterwiel op de grond staat... houd er wel rekeing mee dat je links en rechts precies evenveel doet...
Fuck, bed = badquote:Op zondag 2 juli 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, en jij kent Mercyful Fate vast niet.![]()
Youp is je dekmantel voor IJsmeis.![]()
[..]
Ga eerst douchen zou ik zeggen.Leuk voor je vriendin.
![]()
[..]
Je kan ook nog via de zijstandaard de motor kantelen zoals Mercy mij samen met Hicham eens voordeed. Vond ik best "eng".![]()
Niet nodig voor de ketting, maar wel handig voor ander onderhoud. Tenminste... Suomy aka die gast uit St. Oedenrode doet alle onderhoud ok deze wijzequote:
Whyquote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Again, WB leaves when Rib-i enters.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
BazzieK over vrouwen:
[..]
Dik he, mooie roffel en veel powerrrrrrrrrquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
IK WIL OOK EEN MILLE![]()
alleen eerst maar eens een nieuwe bike voor Rausje gaan zoeken![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet nodig voor de ketting, maar wel handig voor ander onderhoud. Tenminste... Suomy aka die gast uit St. Oedenrode doet alle onderhoud ok deze wijzekrik onder de uitlaatbochten voor het voorwielwerk en krik onder de achterveer voor het achterwiel werk.
![]()
Jaman, toffe gasten. Hij kende jou en je broertje nog wel "Die waren vroeger al gek van brommers"quote:Op zondag 2 juli 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
Nice OP Rib-iVooral het klachtencommissie gedeelte
Heb je nog met Brahim Fouradi gepraat, en wat heb je nou precies gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das kenkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |