Kai heeft dat rond die leeftijd ook een tijd gehad. We hebben echt door het gehuil heen moeten prikken door toch gewoon weg te gaan. Puur om ervoor te zorgen dat hij ook zonder ons in slaap kon vallen. Het is heel moeilijk en het voelt zielig enzo maar uiteindelijk werkte het wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:02 schreef Vicky het volgende:
kan het zijn dat kindjes van Ambers leeftijd (bijna 9 mnd) last hebben van verlatingsangst? Zodra ik ook maar even uit beeld ben is het janken. 's Avonds naar bed is een ramp. Mevrouw moet in onze armen in slaap gewiegd worden, anders is het krijsen...
We proberen het ook wel elke keer. Leggen haar weer terug in haar bedje (ze staat steeds), speentje in haar mondje, knuffelpoppetje erbij en gaan dan weer weg, maar het blijft krijsen. Ze is dan echt helemaal van slag...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Kai heeft dat rond die leeftijd ook een tijd gehad. We hebben echt door het gehuil heen moeten prikken door toch gewoon weg te gaan. Puur om ervoor te zorgen dat hij ook zonder ons in slaap kon vallen. Het is heel moeilijk en het voelt zielig enzo maar uiteindelijk werkte het wel.
Dat was hier ook altijd een groot succes. Tot meneer doorkreeg dat hij ook zijn ogen open kon houden en vervolgens alleen maar scheel naar je vinger ging liggen kijken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:40 schreef dutchie het volgende:
Wat hier ook goed hielp is verder niets zeggen, maar wel over het bolletje aaien tot over de neus. Dan deed hij automatisch iedere keer zijn ogen dicht en op een gegeven moment hield hij ze dan maar dicht.
Dan zou het een combi moeten zijn, ik heb niet iets gegeten wat ik in de afgelopen maanden niet heb gegeten. Het enige nieuwe was die Biogarde. Ze ziet er nu weernormaal uit trouwens (zo ver dat kan dan;) ) Je ziet nog wel dat er iets is geweest maar niet heel duidelijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef E.T. het volgende:
Het kan ook een reactie zijn op iets dat jij gegeten hebt..
Maar ja, zeker weten zul je 't helaas nooit waarschijnlijk. Ik ben nog steeds druk zoekende naar de boosdoener (in de hoop dat ik die ooit ga vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |